1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Xbox 360 vs Playstation 3 vs Nintendo Wii

    Het blijft een pittige en interessante discussie. Deel 5 is inmiddels de 1000 posts weer gepasseerd, dus het is weer tijd voor deeltje 6.
    Laten we het netjes houden, respecteer elkaar en elkaars mening.
    Geflame en fanboy gedrag zal worden bestraft :)


    [​IMG]


    IGN artikel over PS3 vs Xbox360


    Vorige deeltjes:
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
     
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zou de ps3 dan mooiere beelden en sjit hebben.. dat kreng is veel te duur dus houd ik het nogsteeds bij een 360. De wii zou ik alleen maar kopen als ik me zou vervelen:eek: (niet dat dat gebeurd als halo3 uit is xD)
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden er nog wel positiefe dingen komen aan de ps3? Zelf denk ik ook dat de dure prijs ze zal nekken.
     
  4. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Euro's: 600.00
    Guldens: 1322.23

    PS3 failed at life...

    Oke, zielig dat ik even terugreken maar de PS2 kostte nog niet eens zoveel in het begin(& toen was 1199 gulden
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de tijd krijgt de PS3 vanzelf mooie exclusive games!
    Maar de prijs is gewoonweg te hoog...... ik koop naast mijn 360 op ckr een Wii erbij die is niet zo duur en zodra er goede games zijn ook een PS3
     
  6. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als ik ooit 1000 euro p/maand netto overhoud na eten en alles, dan zou ik wel een PS3 kopen. Maar voor dat geld is het het(aan het begin) niet waard.

    En nu is juist zo'n beetje Sony als laatste(weet niet wanneer Wii komt), dus is het de vraag wat ermee gebeurt...

    Maar meot eerst ff 360 kopen nog voor H3, GoW, GRAW(ja, MOET ik gewoon hebben!)...
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Plaatje klopt niet ps3 is groter dan 360O-) :9 }:]
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoeveel de inflatie de laatste jaren is, maar dan zou de 1199 van toen wel eens ongeveer de prijs zijn van de ps3 nu. Toch vind ook ik het erug duur en er zijn meer nadelen dan voordelen.
    Zelf weet ik nog niet hoeveel de games nu gaan kosten, dat kan zijn dat ik niet goed op de hoogte ben, maar volgens mij is het nog niet bekend.
    Wat ik hier in zie is het volgende, sony komt erachter dat het helemaal niet zo super is, en ook de hoge prijzen is voor hun nadelig, en nu spreiden ze de negatieve punten, eerst de hoge prijs van de console, en iets voor de release komen ze ook nog met het nieuwe dat de games toch iets duurder worden dan verwacht. Zo'n 80 euro ofzo.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij het oude model :b:
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ennuh pietlut, hier de officiele maten, ps3 is idd groter, en ik geef toe dat de ps2(lite) mooier was dan Xbox, maar de 360 is zeker mooier dan de PS3:

    [​IMG]
     
  11. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    waah word dat ding(lees ps:cool: echt zo groot!?? ik vind mijn 360 al groot...
     
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om het uiterlijk dat telt, maar het innerlijk....
     
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach man, 2cm verschil gaat niemand om zeiken tenzij je een fanboy bent.
    Vroeger was wel een beetje een fanboy. Maar dat komt het meeste doordat de PS2 gewoon in mijn ogen niet echt 'DE' titels uitbrachten(ze deden me gewoon niks). Wat Sony nu juist doet snap ik zelf niet echt, oke, hij komt wat later uit DUS: betere graphics, een of andere feature erbij die de wii of 360 niet heeft en huppa. Maar nu moet ik zeggen dat er nog niet veel van die dingen zijn gebeurt - die je even voor 600 euro aan het begin moet betalen(toegegeven, na een paar maanden scheelt de prijs wel weer iets maar toch).

    Ik heb aan de PS3 gewoon nog NIKS gezien waarbij ik zeg "WOW!"(mening).
    360: XBox-Live e.d.
    Wii: vage controller
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de prijzen rond de 80 euro gaan kosten. Dan zullen de mensen zich nog meer tegen Sony gaan richten. De spellen voor de ps3 en xbox360 zullen wel ongeveer gelijk blijven denk ik. Hier staat wel het één en ander:

    http://www.insidegamer.nl/hardware/playstation3/nieuws/11145

    Rond welke prijs ligt het duurste 360 spel dan? Toch ook wel 65 euro?
     
  15. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn...en dat is nog maar de PS3 van 2005....hij is nu NOG groter....jammer jammer...maar goed het gaat natuurlijk om de binnenkant en de games.
    Maar ik vind het altijd wel mooi meegenomen als een console ook nog mooi is:)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    PS3 heeft interne voeding :)
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de Ps3 gaat: super heet worden dus oververhitting, groot en log worden.
     
  18. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar ik heb liever een kleine mooie console met externe voeding dan andersom, die voeding hb ik toch ergens mooi verstopt, no problem.
    Maar als ik dat zo zie is er wel een groot verschil, en dan nog te bedenken dt hij op het moment NOG groter is
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook totaal geen fan van die interne voeding van de PS3, ik las al berichten dat hij oververhit raakte, dat Sony natuurlijk bij hoog en laag ontkent, maar het kan bijna niet anders, tenzij die PS3 extreme koeling heeft... Wat ik niet verwacht...

    Maar zijn er eigenlijk FEITELIJKE voordelen van de PS3 ten opzichte van de 360?

    Dat Blu-Ray vind ik (nog) weinig voordeel, straks besluit de markt tot HD-DVD over te gaan...
    Exclusieve games vind ik ook een beetje zwak voordeel. Buiten het feit dat deze enorm schaars zullen zijn, ga ik ook geen EUR 600 + kosten van een spel uitgeven alleen om dat spelletje te kunnen spelen.
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Interne voeding? Ik dacht dat de ps3 te heet werd en daarom ook een externe voeding kreeg?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina