1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nog niks officieel bekend gemaakt maar het zal wel september of oktober zijn
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Volgens de laatste gerucht komt de Wii uit op 6 november (en Amerika denk ik).
     

  3. Hoe meer 360's er verkocht worden, des te meer developers er (exclusief) voor zullen gaan programeren. Als er 10 keer zoveel 360's verkocht zijn als PS3's, is het voor hun niet meer de moeite om de game op meerdere consoles uit te brengen, en kunnen ze zich volledig focussen op de 360 versie_O_ .
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij ook iets anders dan alleen maar stoken en hopen op felle reacties?
    Geef 'es een keer je echte mening.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat Sony keihard flopt!!
    Ik heb zo'n hekel aan ze. Hoewel onze TV wel aardig is.

    @Pegas: Volgens mij zijn de laatste geruchten dat ie in oktober uitkomt. Ik zal misschien nog even m'n bron zoeken!
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten gaan al dat de PS3 met enorme tekorten qua productie aan het raken is, ofwel er zijn nauwelijk PS3s te krijgen bij launch, zelfs minder dan 360s.

    Stel, dit is waar. Gevolg: Kinderen willen PS3 met kerst of sinterklaas, maar er is geen PS3, dus dan een 360 of een Wii.
     
  8. Euh sorry stefan, ik heb gewoon een schijthekel aan Sony met al z'n mooie praatjes, en het kan me geen fl*kker shelen als ze o.a. daarom straks keihard op hun bek gaan...
    Dit is tenslotte de 360 VS. PS3 thread, en ik heb geen zin in dat 'ze zijn allemaal lief' gezanik...

    Ik vertelde hier 3/4 jaar geleden ook al dat Sony keiharde klop zou gaan krijgen van MS... Maar toen verklaarde velen me voor 'gekke' MS fanboy:+ ....
    Na de afgelopen E3 zou mijn mond ook al hard gesnoerd zijn:x
    Nounou, ik heb het gezien hoor:D
    Inmiddels is al dat 'Sony-stront' bij velen gelukkig al wel redelijk uit de ogen gewassen, en zien ze ook wel in dat het er lang niet zo rooskleurig uit zal pakken voor Sony, en wordt er al heel wat minder onzin uitgekraamt hier:b:_O_ .
    Zodra ook JP en boss de ps3 lopen te bashen zit mijn missie er hier op:+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2006
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Mission Impossible :b:
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Alle drie de films lopen toch goed af ;)
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nog minder? dat kan niet!:+
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de ps3 een grote flop wordt. Er zijn nog zat fans. Maatjes van mij zijn ook van die Sony fans. Ze negeren de 360 en denken echt dat de ps3 botten gaat breken. Volgens mij is het MS die dat doet.

    Wat betreft de consoleprijzen en wat kinderen (die nog geen baan en eigen geld te besteden hebben) zou het best wel zo kunnen wezen dat misschien de xbox en de ps2 nog heel goed gaan verkopen. Ik kan me niet voorstellen dat ouders een apparaat gaan kopen van 400 tot 600 euro, dat in hun ogen niet onder doet voor de de xbox en ps2 die ze voor 100 euro ergens op de kop kunnen tikken. (Geef toe de meeste ouders hebben er geen snars verstand van).

    Ik denk dat de WII tot nu nu toe de meeste kans op slagen heeft. Het is nieuw, het is anders en niet schrikbarend duur. Dit natuurlijk in het beginstadium. Zodra de ps3 en 360 goedkoper worden zullen deze wel de leiding nemen.
     
  13. SpatZuiver

    SpatZuiver Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat een bedrijf mooie praatjes heeft is een gegeven en dat doet ieder bedrijf. Microsoft included. Kijk maar eens naar presentaties van nieuwe besturingssystemen van Microsoft. Worden dan ook veel mooier voorgehouden dan het in werkelijkheid is.

    Verder wil ik nog zeggen dat alle geruchten over de PS3 maar geruchten zijn. Wacht gewoon tot na november dit jaar en kom dan met je oordeel.
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    @ralfje... ja idd als het aan ons mam en ons pap lag zat ik nu nog steeds te spelen op mijn super nintendo... het zelfde geldt voor mijn broer (18) alleen die kwam laatst wel heel nieuwsgierig kijken teon hij mij de demo van de nieuwste fifa zag spelen..>!! hij zo oh wie is er aant spelen!!:p
    en ook ons pap begint te komen kijken bijv met de demo van pgr3... mooie auto!!! zei die... mja ons mam??? laat die maar lekker ouderwets blijven....
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind het juist beter hoewel er al bijna zeker was dat AC ook op 360 komt,
    Sony is wel een goed bedrijf maar met de PlayStation zijn ze de fout in gegaan :eek: |:-
     

  16. Dat zal wel meevallen denk ik:b: ...
    Ik zei al een paar maanden geleden al een keertje dat jij een hele goede soldaat zou worden...
    Een X-soldaat welteverstaan.:+
    Het wachten bij jou is op het eerste vastlopertje of haperingetjes:b:
    Tot die tijd zit je lekker op de 'Hype-train' van Ome Ken.
    Heb je hem al gereserveerd trouwens??
    Je kan hem toch wel gelijk halen, want Sony maakt toch niet allemaal van die domme fouten zoals MS, met z'n gerushte console..:+



    Ontopic: Wat denken jullie van de wereldwijde launch van de PS3 in November?
    Ik vrees zelf dat hij uitgesteld gaat worden naar 'lente' 2007:emo: .
    In ieder geval in Europa en de VS.
    Ik zou der wel van balen, wan't het wordt hoogtijd dat de aap eens uit de mouw komt:):
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Van mij mogen ze heel die wereldwijde launch uitstellen. Alleen omdat ze die verdomde controller niet hebben veranderd. Ik wacht nog liever een jaar op de ps3 met een nieuwe controller!!! Een next gen console en dan heb je zo een ouwe controller in je hand. Daar gaat heel die next gen feeling......Sony toch........ze kunnen wel heel die ps3 ontwikkelen met duur betaalde ontwikkelaars, maar een paar euro neerleggen voor controller designers ging blijkbaar te ver!!!!
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Het dual shock ontwerp is bijna 10 (!) jaar oud. Bij een next-gen console van 600EUR hoort ook een next-gen ervaring wat betreft de controller. Het is eigenlijk het belangrijkste bedieningselement. Waar is de innovatie? Het heeft geen draadje en tilt mogelijkheden maar die functionaliteiten zijn allesbehalve nieuw. Zoals we weten moeten we zelfs inleveren op functionaliteit die door velen als iets vanzelfsprekends wordt ervaren. Sony had van de controller iets unieks kunnen maken maar helaas. En alle Sony die-hards slikken dit allemaal maar voor zoete koek. Het ontwerp van een auto staat toch ook niet 10 jaar stil?

    De xbox 360 werd door Sony vergeleken met eenvoudig voedsel terwijl de PS3 een luxe restaurant zou zijn. Laten we die controller van Sony dan eens vergelijken met een antiek vervoersmiddel terwijl die van Microsoft een Ferrari is.

    Het is toch te suf voor woorden dat je het super de-luxe next-gen video films in 1080p op het dure Blu Ray moet gaan bedienen met een controller die we al 10 (!) kennen? Ik zie op die controller geen knopjes voor ondertiteling, dvd menu, hoodstuk skippen en dergelijke.

    Wellicht stoppen ze er bij Sony een nette afstandbedieding bij net zoals je die kreeg bij de 360 tijdens de launch maar aangezien ze helemaal makkelijk functionaliteiten eraf snoepen in vergelijking met vorig jaar reken ik daar niet op. Meeste logische is dat je dan een Sony afstandbediening erbij koopt, Sony is een hardware bedrijf en wil daar winst opmaken dus het zal me niet verbazen. Bij de PS2 zag de afstandbediening er echter niet uit, niet te hopen dat het luie Sony die dan ook weer gaat recyclen. :emo:
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Die launch wordt niet uitgesteld. Dan geven ze zichzelf een nekschot. Ze hebben zichzelf al in de vingers gesneden door verkeerde planning. Een jaar geleden hadden velen de PS3 nog stoer gevonden, maar dat niveau is het afgelopen jaar wel heel hard gedaald.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf ook Lente van 2007, zij ik vorig jaar ook al \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina