1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zijn de 360 en PS3 niet te zwak. Kijk naar het gameplay filmpje van BIA3 dat ziet er bijna net zo mooi uit en dan hebben we het nog niet over GoW.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind persoonlijk niet dat BIA3 en GOW hier aan kunnen tippen...
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, die games kunnen daar niet aan tippen. Maar als ze alles uit de 360 en/of PS3 halen, zullen ze wel zeer dicht in de buurt van dat niveau komen.
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    van gamersnet.nl

    Drm koop ik pas een 360 bij de release van halo3 :D
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja, ik heb zelfs nog eens gekeken en hij zegt toch inderdaad 12 maanden. Zonder deal is dat echt een hele vreemde en ik begrijp niet waarom Chris Lewis iets dergelijks zegt in zijn speech, terwijl, als het niet waar is, het uiteraard direct wordt ontkent door EA en UBI.

    Overigens vind ik het nog steeds een belangrijke win aangezien 60% van alle verkopen in een jaar plaatsvinden in november en december. Dus zelfs slechts enkel deze kerst in dit jaar vond ik al een belangrijke announcement, maar ga niet zeggen dat het 12 maanden is als het dat niet is.

    Heb je de specs al gezien en dus wat het kost om dit er zo uit te laten zien? Trouwens, als MS medewerker heb ik Crysis al afgelopen februari mogen aanschouwen en zelfs nog veel eerder dan dat. De hele zaal (paar 100 man) viel echt volledig stil. MS gebruikt Crysis namelijk als paradepaardje voor Vista, samen met Fligth Sim X. Het verschil van deze game op Windows XP en op Vista is echt enorm namelijk.

    /Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten ;) -/-Kameo
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan weinig met alleen een plaatje. Wie post er eens specs ed :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    I know, I know, maar de PC waar deze screen van afkomstig is is zeer waarschijnlijk sterker dan een PS3 of X360. Welliswaar ben je rond de 2000,- euro kwijt om er van te kunnen genieten, maar dat stond buiten de discussie :)
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hoelang blijf je het nog volhouden ? Pro Evo 6 en Fifa 2007 zijn gewoon tot eind 2006 exclusief, niets meer en niets minder :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2006
  9. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Tecnomic, heb jij misschien moeite met lezen ? Geef even aan waar hij precies 'volhoudt' met zeggen dat ze een jaar exclusief zijn.
     
  10. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en Seabass zegt dat er waarschijnlijk in juni 2007 een ps3 versie komt. Wie koopt er net voordat alle competities enzo zijn afgelopen nou nog een voetbalspel? Dan wacht je toch tot Okt op pes7. Of de versie uit juni is WinningEleven, deze zal dan alleen voor Japan zijn. Dan kom je toch op ong. 12 maanden exclusiviteit, maar niet door 1 of andere deal, maar gewoon omdat de ps3 te laat gereleased is om een game af te hebben
     
  11. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Fifa 2007 niet op de PS3 komt is misschien wel een probleem dat het moeilijk porten is van 360 naar PS3.

    Crysis ziet er leuk uit, maar zo geweldig vind ik het eigenlijk ook weer niet.
    We moeten dus niet meer dan dit verwachten op de X360 en PS3.

    Grafisch heb ik het eigenlijk alweer gezien, alleen de AI kan nog voor verrassingen zorgen.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Arme jongen, leer jij eerst maar eens te lezen daarna praten we wel weer verder :): Kameo poste het nieuws al dat Fifa 2007 en Pro Evo 6 niet voor een jaar exclusief op de 360 te bewonderen zijn, maar een paar maanden.
    Vervolgens antwoordde Mr X:


    Dominick loop in het vervolg aub niet zo snel te happen :{
     
  13. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Tecnomic, ik denk toch echt dat gij diegene zijt die het niet echt goed begrijpt zenne.

    Hij zegt enkel dat hij de speech nog eens bekeken heeft en dat er wel degelijk 12 maanden is gezegd. Hij houdt nergens vol dat het effectief 12 maanden is, hij geeft enkel de feiten. Hij schrijft zelfs letterlijk, en speciaal voor u nog eens in het vet uitgedrukt, dat het wss toch maar voor enkel dit jaar is.
     
  14. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef geloof ik niets meer te zeggen. Het staat al hierboven. Dus Tecnomic, ik zou in het vervolg maar eerst goed lezen en dan begrijpen wat die MrX nu eigenlijk probeert te zeggen. Ik hap alleen wanneer er wat te happen valt.
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Huhm als ik dit lees dan heb ik sterk het gevoel dat hij blijft volhouden dat het niet waar is, want hij gelooft Lewis zoals verwacht.

    Maar goed on-topic maar weer!

    Edit: Las dit zojuist

    Microsoft dacht dat ze de buit al binnen hadden, maar helaas dit is niets meer dan een fabel :emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2006
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina