1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat je een console kunt afkraken op de controller. De controller van de ps2 is toch een goede controller? Die van de xbox360 is ook niet zo vernieuwend in verhouding met de xboxcontroller.

    Nintendo is de enige die vernieuwend is als je kijkt naar de besturing.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ps2 controller in één woord: Crap
    Vind ik teminste, ik vind die van de Xbox gewoon de beste.

    Toen ik nog een Playstation had kon ik met moeite een FPS spellen met die controller, maar met de Xbox controller kan ik dat met gemakt :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En het is weer tijd voor wat nieuwe geruchten over de Wii:

    Alhoewel dit een fake is, gaan er hevige geruchten dat hij wel komt:

    [​IMG]
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kraak het niet direct af maar ik vind dat je zo lang na dato voor een console die aardig wat knaken moet kosten op het gebied van mede het design van de controller MEER mag verwachten. Gemiste kans IMHO.

    Een auto van 10 jaar terug was en is toch ook nog altijd goed? Maar daar brengen ze toch ook elk jaar een nieuw modelletje van uit?

    Bij Microsoft hebben ze wel de moeite genomen om de toch al goede controlleer-s qua design te vebeteren en nieuwe zaken toe te voegen en zaken wel te behouden zoals: draadloos, rumble, aan/uit op afstand. Dat gezwaai in de ruimte interesseert mij persoonlijk niet, ik wil niet 'actief' betrokken worden bij een spel, laat mij maar lekker lui op de bank hangen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Maak je maar geen zorgen hoor ;) Ik heb vandaag 4 vastlopers gehad in het Dashboard bij PGR3, en het is pas 12 uur. Ik ben bij de launch van de PS3 dus wel aan het een en ander gewend :b:
     

  6. Het zou inderdaad een hele harde klap zijn voor Sony als ze hem weer moeten uitstellen:emo: .
    Maar er is nogsteeds geen prototype van de PS3 af, en ze hebben nu dan nog slechts 4,5 mnd... om hem af te krijgen, te testen, in massaproductie te nemen en hem in de winkels te krijgen:{
    Als ze hem uitstellen kan de 360 nog veel verder uitlopen, als ze er voor kiezen om in November een gerushte console uit te brengen met veel 'kinderziektes', wordt deze door de pers ook belachelijk gemaakt en zullen nog meer mensen eiieren voor hun geld kiezen en een 360 halen..



    @ JP, wees nou eens een vent en bel de klantenservice, dan heb je binnen een week een nieuwe, en kan ze er net zoals ons op spelen zonder die 20 vastlopers per dag...
    En je moet niet straks gaan lullen van, 'Ja maar, dat was bij de 360 ook allemaal slecht.. Wan't Sony zou het allemaal perfect in orde hebben, en niet van die domme fouten maken als MS en geen gerushte console uitbrengen8) ..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Een nieuwe Xbox heeft geen enkele zin. De vastlopers zijn het gevolg van een te snel uitgebrachte, en een te weinig geteste game. Welke Xbox of PGR3 disc je ook pakt, het probleem blijft zich voordoen. Als ik playtime speel gaat er geen dag voorbij of hij loopt bij iemand vast. Dus zeker niet alleen bij mij. Hier nog een linkje van het Bizarre Creations forum waar dit ook staat vermeld. Houd nu alsjeblieft op met het beweren dat alle problemen die ik heb individueel zijn en dat de Xbox 360 niet gerushed is. Je kon niet eens alle achievements halen in PGR3 :emo:
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb nog maar 4 vastlopers gehad sinds ik heb.
    En dat is sinds 2 Dec 05'

    En met PGR3 heb ik nooit vastlopers gehad. En zoals Plasticman NL al zij, wees een man en geen fucking but en bel de klantenservice.

    Tja, en dat jij de 360 gerushed vind dat is jouw probleem.
    En steek de Ps3 maar lekker in je reet als die uit is in 2007.

    _O_
     

  9. Mooie link JP, staan nog 4 mensen die dat probleem hebben:lol:

    Ik heb de mijne ook als sinds 2 december, heb in totaal nog geen 10 vastlopers gehad, en de laatste 3 maanden eigenlijk geeneen..

    Volgens mij heb jij er inmiddels al wel 1000 meldingen van vastlopers gemaakt hier... dat ligt dan echtwel aan je 360 he.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Geen WW launch volgens mij, alleen japan als ze slim zijn (als ze dat al halen...)
    Lente Europa en USA :b:


    En mensen, ga JP nou niet de grond inboren omdat ie zn 360 niet aangeeft bij MS....

    Edit: Oja, ik heb nog nooit een vastloper gehad..... (misschien speel ik te weining maar toch.....)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de Ps3 komt hier pas in Lente van 2007, dat is dan al bijna anderhalf jaar na de lanch van de 360 :lol:
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is inderdaad klote dat je nog steeds problemen hebt.
    Maar ik denk toch echt dat het aan je 360 ligt.
    Ik heb hier 2 Xbox 360's staan en op beiden doet PGR3 het prima. Hij is maar één keer vastgelopen in totaal met PGR3. Daarnaast heeft het merendeel van de mensen niet het extreme probleem dat jij met PGR3 hebt.
    Ik denk dat het daarom toch zeker nut heeft om je 360 om te wisselen. Dit geeft aan dat er toch iets niet goed is met je 360. Je kunt het beter nu doen, dan wanneer hij een keer kapot gaat en je garantie is om.

    Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
    Back ontopic weer.
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De oude x-box s controller was ook goed. De 360 controller is echter beter.
    Microsoft doet zn best om verbeteringen in te brengen.
    De ps2 controller is goed ja, maar die van de 360 is gewoon beter.
    Waarom probeert sony zijn de controller niet te verbeteren dan, ze doen alsof de ps2 controller al perfect is en er geen ruimte is voor verbetering. Dat er dus wel is!!!
    Mijn hoop is dat ze enige tijd na de launch toch nog met die boomerang controller komen (zal wel niet)
     
  14. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    JP,bel gewoon naar de klantenservice. In tegenselling tot Sony is de klantenservice van MS wel goed dus zul je gewoon een nieuwe krijgen die niet vastloopt
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    En hoe lang heb je PGR3 gespeeld? Aan je achievements te zien niet langer dan één uurtje. Niet zo gek dat je dan nooit een vastloper hebt gehad.

    Geef mij eens een goede rede om een week of langer te wachten op een nieuwe Xbox. Die vastlopers zijn geen goed argument, want daar heeft iedereen last van (ik heb zelfs een bron gegeven)

    Ik ga liever games spelen als GT5, MGS4, Heavenly Sword, F1'06, KZ2 en tussendoor nog ff Halo 3, FM2, GTR _0/

    Die op dat forum zitten ja. Verwacht niet dat er net zoals hier 20.000 members op zitten. Op xbox.com zijn ook al talloze berichten verschenen, en zelf denk ik dat ik in al die playtime potjes van zo'n 40 andere mensen gehoord heb dat hun Xbox is vastgelopen, en ze 'zo weer terug' zijn.

    En tja, de reden dat mijn 360 vaker vastloopt kan aan een aantal dingen liggen:

    Speeltijd: Ik neem aan dat ik iets vaker game dan de gemiddelde PS3 vs. 360 thread bezoeker;
    PGR3: 300 uur
    GRAW: 180 uur (schatting)
    CoD2: 100 uur
    RTT: 20 uur
    Hexic: 50 uur
    Bejeweld: 80 uur

    Nog een reden kan zijn dat ik veel vaker in mijn dashboard zit dan jullie. Dat is immers de plek waar hij vastloopt. Bijna elk laadscherm roep ik hem ff op, om muziek te switchen, m'n friendslist te checken, private chat's, enz, enz. Eén ding is zeker, en dat is dat iedereen met PGR3 hier last van heeft. Of je het wil of niet.

    Vind jij ;) Van mij mogen ze hem houden zoals hij is :)

    Vaak krijg je een gerepareerd 2de hansje ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2006
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een uurtje?
    Man ik doe het op mijn eigen tempo en speel ook online.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, dat is wat ik vermoed....
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de PS3 gaat niet in NOV uitkomen... Had m gereserveerd, Maar twijfel ook enorm over de Wii. Dus nu weet ik het niet meer, die komt mischien september uit! Dat is het grote voordeel, naast dat die ook vernieuwend is!
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ps2 controller echt wel een goede controller. Okay, ik heb nooit een FPS hierop gespeeld, maar voor bijvoorbeeld een voetbalspel is de controller misschien wel beter dan die van de xbox (eerste). De controller was eigenlijk wel iets aan de grote kant. Die van de 360 is perfect.

    @ JP. Ik snap niet waarom jij een xbox360 gekocht hebt. Je blijft het ding maar afkraken. Je zegt eigenlijk dat de 360 een miskoop is, ben je er zelf mooi ingetuint. En als je zoveel vastlopers hebt bel dan alstublieft de consumentenservice en eis gewoon een nieuwe.

    Heb zelf echt nog geen enkele vastloper gehad, heb hem vanaf maart of april.

    Die WW launch van de ps3 waren ook weer mooie Sony-praatjes. :lol: lachwekkend gewoon. Nu gaan ze hem eerst uitbrengen in Japan? Lijkt me niet echt een slimme keus als je naar de meningen van de japanners kijkt.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    @ Joostpolletje,
    De PS3 staat nog altijd geplanned voor November hoor ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina