1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat is er erg aan om het zo op schijfje te zetten. Comprimeren op een DVD9 kost alleen tijd. Niet echt veel maar toch. En als het gecomprimeerd is dan zijn de laadtijden langer, want de content moet ook weer uitgepakt worden. Het is misschien niet nodig, maar wel handig.

    Edit

    Xbox LIVE Anyware
    Online gamen Xbox 360 vs PC, als ik het goed begrepen heb is dit het voornaamste doel.

    http://www.gameinformer.com/News/Story/200608/N06.0826.1445.18789.htm

    Zelfde idee alleen dan niet op Microsoft servers, maar op Konami servers.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat de prijzen van games voor de ps3 en de 360 wel op gelijke hoogte zullen liggen, zou niet erg slim zijn een dure console uit te brengen en dan ook nog eens meer voor spellen te vragen.

    En wat de grootte van de spellen betreft. Het is naar mijn mening één grote onzin om te zeggen dat de spellen zonder mogelijkheid op een dual-layer dvd passen. Sony zegt dit gewoon express. Zo van: "Wij hebben blue-ray omdat de spellen nu al niet meer op dvd9 passen." Echt zo in de trand dat MS een probleem heeft, en je maar beter geen 360 kunt kopen. Denk maar niet dat MS gek is en daar niet aan gedacht heeft.

    Ook hoor je Sony al over de ps4. Even laten weten hoe innovatief ze wel niet zijn.
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Idd :). Als ze voor 17 November maar 2 miljoen exemplaren hebben zal ie wel lekker schaars zijn.
     
  4. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje vreemd dat Sony begin november 2 miljoen exemplaren in de winkels wilt hebben, vervolgens eind dit jaar nog eens 2 miljoen exemplaren. Dus 4 miljoen stuks in 4 maanden tijd.

    Velvolgens moeten er 31 maart weer 2 miljoen exemplaren in de winkels komen. 2 miljoen stuks in 3 maanden.

    Met andere woorden; Er worden in een hoog tempo dit jaar PS3's gemaakt om vervolgens de produktie te verkleinen tot 2/3e. Vind ik vreemd maar ik weet niet hoeveel en hoe snel ze de PS3 willen gaan verkopen en hoevaak de Xbox360 al verkocht is.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker hoor, maar is de 360 niet iets van 6 miljoen keer verkocht? Ik kan zo snel geen bron vinden maar ik zoek nog even.
     
  6. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.
     
  7. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was ook zo'n site met waarbij je de verkopen kunt vergelijken.
    nextgen ofzo heette die sitestaat volgens mij in deel 6 of 5.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    1,3 miljoen in Europa ja, toch matig hoor =(
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Las vandaag in de folder van de Dynabyte wel leuke aanbieding. Xbox 360 Premium + Saint's Row voor 430 euro als ik het goed heb. Dat begint er op te lijken.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Eindelijk weer wat positief nieuws over de Wii:

    oh, en een leuk nieuwtje:

    Goed initiatief!

    + origenele BBC artikel: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/5287254.stm
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  12. Shailesh

    Shailesh Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je allang kunnen hebben. Bij de Mediamarkt de Xbox 360 halen voor 369 en dan het spel erbij voor 60. Hoppa zelfde prijs. Is al enkele weken deze prijs standaard in rotterdam.
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    In rotterdam misschien ja.

    Ik vind het nog steeds iets teveel van het goede. Geduldig wachten of er rond de kerstperiode een prijsverlaging zal plaatsvinden.
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond al op vorige pagina ;) Maar als je op Wikipedia kijkt is het eigenlijk helemaal niet zo nieuw, maarja, het blijft natuurlijk goed om de wetenschap en medicijnen'industrie' te helpen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    het gaat ook niet om de nieuwheid, maar om het feit dat 10000 ps3's per seconde meer berekeningen doen dan de snelste supercomputer, wat veel voordelen op kan leveren.
     
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig ook een bron? Want bij Sony spreken ze zichzelf en elkaar de laatste tijd wel heel erg tegen. Dezelfde man meldde twee weken geleden nog dat ze dit hele jaar 2 miljoen PS3 consoles zouden verschepen en dat de console nog niet in productie zou zijn, de onderdelen natuurlijk wel.

    En dan lees je een interview met een of ander PR man van Sony ..

    http://gamezone.de/news_detail.asp?nid=45095&sys=27

    Best lollig dat deze PR man van Sony weet te melden dat ze willen achterhalen wie de onjuiste (?) informatie omtrent de PS3 productie de wereld in heeft gebracht. Terwijl dit juist een uitspraak was van Kaz Hirai, de topman van Sony Amerika. Of heeft deze PR man het over de verschillende onderdelen en niet over een compleet gefabriceerde console? Een groot verschil.

    Ook eigenaardig dat deze PR man de uitspraken omtrent launch aantallen van Kaz Hirai totaal tegenspreekt. Tsja, wie en wat nu te geloven? :confused:
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet er idd toch wel vet uit, op plaatjes is hij toch minder. Wel lijkt hij wel heel erg massief en zwaar, 5 kilo zeggen ze, maar hij ziet er toch wel een stuk robuuster uit. De controller, tsja, ik blijf de Xbox controller mooier en handiger vinden.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het zelf niet verzonnen, Kameo kwam met dit artikel aanzetten op de vorige pagina. ;) Maar dit is de bron van het artikel: Mercury News.
     
  20. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil steeds liever een PS3 gaan kopen. Ik wacht nog wel af of ik hem ga kopen.

    Wat ik ook steeds meer krijg is het gevoel van; We maken een Xbox360 en een Wii in een met een vleugje Windows Vista en we noemen het PS3. Opzich is dat helemaal niet erg, zolang het einproduct maar goed is. Maar toch geeft het mij geen positief gevoel. Het zou leuk zijn als Microsoft en Nintendo ook iets van Sony zouden kunnen kopieren, dat gevoel heb ik erbij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina