1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Sappige gerucht....

    bron: EGM

    Als dit waar zou zijn....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2006
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als hij dat al mag drinken :x
     
  3. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    zijn tog kutspellen..
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Lekker hersenloos, gooi eens wat argumenten op tafel :{

    Xwon, Het valt me op dat je nu pas uit je grot komt nadat AC vandaag ook voor de 360 is aangekondigd :emo:
     
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    hersenloos..jij zit de hele tijd all1 maar onzin te praten:{
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Aub ga in een zandbank spelen, want als je deze games al k*t noemt dan spoor je niet. Ja joh we gaan lekker de commerciële crap van EA spelen :emo:

    Maar goed we gaan weer on-topic!
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    :lol: Dat bedoel ik, sommigen mensen zitten niet heel de dag op een forum zichzelf voor lul te zetten...
    Ik heb gisteren nog een zeer duidelijke inhoudelijke post geplaatst met bronnen waarvan me opvalt dat jij daar niet op reageerd.... |:-

    Je probeert mensen uit de tent te lokken door persoonlijk mensen aan te vallen en voor lul te zetten....
    Probeer dat maar in de kleuterzandbak op school want hier heb je weinig bijval en snap ik nog steeds niet dat je niet een dikke ban aan je broek hebt hangen met dat kinderachtige gedrag van je :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ga maar lekkr Zelda spelen, je hebt cker al die nintendo's die voor kinderen worden gemaakt..?:emo:
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie gaat de game gears of war wat veranderen aan de verkoop van de ps3???
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar wel aan die van de 360.
     
  11. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is er mis met Zelda/Nintendo?
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Arme jongen, kijk eerst naar jezelf voordat je je over anderen begint uit te laten :emo:

    Sommige mensen ook he =(

    @Sander
    Oke kan je je post nou wel in normaal(lees:beschaafd) nederlands vermelden in plaats van die ''nintendo's'' te gaan roepen :emo:

    Joh laat die pubertje ook, hij valt alleen op de commerciële crap van EA zoals Fifa :emo: Hij heeft blijkbaar nog steeds niet door dat Zelda een van de beste game allertijden is.

    /Mod Je weet donders goed dat je op deze account en je vorige regelmatig gewaarschuwd en gebant werd voor het constant lopen ruzie zoeken. Laat zelf die jongen aub met rust of handel het af via pm.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2006
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    [/quote]/Mod Je weet donders goed dat je op deze account en je vorige regelmatig gewaarschuwd en gebant werd voor het constant lopen ruzie zoeken. Laat zelf die jongen aub met rust of handel het af via pm.[/QUOTE]

    Probeer nu eens te onderbouwen wat je bedoelt met "sommigen mensen ook he".... :confused:

    Het is moeilijk voor je zo te zien om gewoon normaal te communiceren maar doe je best :):

    /Mod Ik wijs hem er net op dat hij het moet laten rusten, dan moet jij er ook niet over doorgaan. Deze offtopic onzin is voorbij, klaar.

    Welke mod spreekt er nu...?? Hoe kunnen jullie zo'n gast een forum als dit zo laten verzieken???
    Triest.

    /Mod The matrix, rustig maar, hij is al vaak genoeg gewaarschuwd en aangesproken, hij weet dat hij niet veel meer kan maken hier
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Precies oftewel ONTPOPIC!
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Met de launch van de PS3 naderend breng ik naar mijn idee een groot voordeel van de PS3 onder de aandacht:
    http://ps3.ign.com/articles/697/697656p1.html

    Heb dan wel nooit een ps of ps2 gehad, ik heb wel een PSP en spellen regiovrij bevalt me toch echt zeer goed!

    Ik vind dit bij de Xbox360 altijd zo irritant, verschil in prijzen, tijdsverschil tussen uitgave van de spellen, sommige spellen die alleen voor bepaalde zone's uitkomen :mad:
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja daar heb je zeker gelijk in, want ik importeer ook redelijk vaak games uit het buitenland :) Bij de 360 moeten we meestal langer wachten op de games en dat is klote :mad: Ik dacht dat MS de games wereldwijd zou launchen :{
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nummer van UPS? Moet even kijken of ze vandaag komen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Net een stukje gepost op mijn site ;)

    Eindelijk! We hadden het <kuch> niet verwacht, maar Asssassin's Creed komt toch naar de Xbox 360. Assassin's Creed is de <kuch> Playstation 3<kuch> game van Ubisoft welke bekend werd gemaakt door Sony op hun <kuch>succesvolle<kuch> E3 prensentatie <kuch>. De geruchten gingen <kuch> dat deze game gerpresenteerd werd op een Xbox 360<kuch>. Zowel Sony als Ubisoft ontkende dit. Gister werd al bekend dat Assassin's Creed ook naar de PC komt. Wel later dan de PS3 release. Dus nog steeds uniek voor de PS3!<kuch>

    <kuch> Sorry ik heb last van een kriebelhoest. <kuch>

    Van een Xbox 360 versie was sinds vandaag nog geen spraken<kuch> Nu blijkt dat Ubisoft wel degelijk met een Xbox 360 versie bezig was. Sterker nog Gamespot heeft de pers release van Ubisoft ontvangen <kuch> en wat blijkt? De Xbox 360 versie komt dezelfde dag uit als de PS3 versie <kuch> Zijn de geruchten dan waar? Ik ben bang dat de versie van Assassin's Creed op de E3 presentatie inderdaad van de Xbox 360 komt <kuch>, maar ja ik heb last van griepje <kuch> .. Maar ik denk dat Sony mijn griepje heeft overgenomen.

    8)

    We moeten nu nog alleen wachten op de andere PS3 exlusive "Unreal Tournament 2007"
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Hahah typisch iets voor Fardo he dit :emo: :{
     
  20. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi weinig exclusieve titels voor playstation.
    Dat geouwehoer, van mij mogen alle games op alle consoles.

    Exclusief zal de Ps3 altijd wel blijven met hun vreselijke lag on-line
    en hun honderden glitches per game. En het is nog gratis ook.
    Lijkt een beetje op da lag van Saint Row nu, alleen wordt het nooit
    verholpen.

    Ps3 rules in lagging and that is living

    Dit zegt een oude ps2 gebruiker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina