1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Want?'
    Mij lijkt het niet echt prettig om naar zo'n scherm te kijken van één meter afstand.
     
  2. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die de gemiddelde consument wel kan betalen en zo'n 1080p Bravia scherm niet ..
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    das zodat je er niet overheen kunt kwijlen :9
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ziet er slick uit hoor :9 , alleen vraag ik me af of dit demopods zijn, want zie geen gamepads

    en die schermen zitten op ooghoogte volgens mij, kijk maar naar de verhouding van de rekken op de achtergrond ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  5. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat lijkt mij niet echt voordelig... Krijg ik tenminste vette hoofdpijn van!8)
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol idd, hopelijk voor onze kleine vrienden zetten ze er dan opstapjes bij 8)
     
  7. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ze willen zichzelf groot laten lijken =P

    mah ps3 word vast wel goed maar de games spreken me gewoon niet aan -.-
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony op de hoogte van problemen met PlayStation 3

    http://www.iex.nl/nieuws/nieuws_artikel.asp?iNewsID=643798

    Problemen tijdens de TGS? Waar heb ik dat eerder gelezen ..

    http://game-science.com/2006/09/24/tgs2006-impressions-dc/

    Het was niet alleen Ridge Racer 7 die PS3 deed crashen ..

    http://ps3.qj.net/Armored-Core-4-makes-PS3s-crash/pg/49/aid/67534

    En nu maakt Sony zich zorgen? Naast dit zijn momenteel trouwens de Blu Ray diode productie problemen nog altijd niet opgelost.
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me af en toe toch echt zorgen om Sony of het nog goed komt met de ps3.. ik hoop het voor ze ook al koop ik de ps3 toch niet ^^..... concurrentie doet game industrie goed
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik moet mijn weblog nog updaten over de PS3 problemen, want dit is slechts een deel van de huidige issues met de PS3. Als ik de journalisten mag geloven zullen er in Japan en de VS slechts 2 games launchen en dat is best case. In Europa komt daar nog een levensgroot probleem bij met online. Zoals het er nu uitziet zal er geen online service beschikbaar zijn in maart 2007 in Europa. Sony heeft net ontdekt dat Europa uit meer dan 1 land bestaat (UK), waar niet overal de BTW hetzelfde is. (Zouden ze weten dat we hier ook verschillende stekkers gebruiken?)
     
  11. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Aii, en ik kan me nog zo goed voor de geest halen hoe sommige klaagden over het heet worden van de 360, maar bij de PS3 valt ie zelfs uit!
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat meen je niet :eek: ... Dat is net zo iets als dat Micorosft er achter kwam met xbox live dat niet iedereen in Europa een credit card heeft (terwijl dit standaard is in Amerika)

    Maar goed Microsoft heeft van zijn fouten geleerd :)

    No Offecence ;) ... je weet wie het zegt Paul
     
  13. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me toch allemaal een beetje overdreven. Ik ga er toch vanuit dat de ps3 bij de launch in de vs en japan meer dan 2 spellen heeft. En ik mag toch hopen dat die consoles niet constant uitvallen door de hitte ofzo.

    Het lijkt me ook sterk dat als wij hem in maart krijgen de spellen massaal last hebben van tearing. Misschien de demo's nu wel maar het eindproduct toch niet? Het is natuurlijk niet ondenkbaar want Moto GP en Saints Row hebben ook een tearing (en SR ook pop up) waar ik me kapot aan erger. En dat zijn geen launch games, maar toch...

    En als er dan geen online ondersteuning is 'omdat Sony niet doorheeft dat de Europa uit meer landen bestaat dan Engeland ofzo' dan zou dat wel extreem amateuristisch zijn. Ik bedoel, de ps2 had ook al online ondersteuning (ik heb meerdere keren pro evo 5 op de ps2 online gespeeld), dus Sony heeft toch wel een beetje ervaring lijkt me. In ieder geval genoeg om te weten dat 'niet overal de BTW' hetzelfde is.
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    De controller van Wii kost 60 euro, sommige zeggen te duur en de andere zeggen die van de Xbox 360 kost 45 euro maar, dan zeggen andere: het is duurder omdat er motion-sensor is ingebouwd. Maar heb net gezien die van de PS3 gaat maar 40 dollar koste, en die heeft ook motion-sensor en heeft GEEN batterijen nodig, dus niet altijd negatief zijn over PS3.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beide sensoren vergelijken is appels met peren vergelijken ;)
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zit daar standaard een accu'tje in ofzo? En dan gewoon via usb opladen?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    relax.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah thx, elegante oplossing :) En zonder motortjes hoeft de accu ook niet zo groot/zwaar te zijn, als de levensduur maar in de buurt komt van die van de controller O-)
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom? denk je dat die van de PS3 slechter is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina