1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    @Flamma (sorry oftopic): Zou je alsjeblieft iets meer moeite willen doen om je Post wat beter te verzorgen (lees: hoofletters, leestekens etc.), want ik heb meestal eerlijk waar erg veel moeite om je gekrabbel te omcijferen.:'-(

    Alvast bedankt.
     
  2. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, hmm zou er volgende keer wel wat beter op letten. Meestal heb ik geen zin om iets te schrijven, tenzij ik denk dat het echt nergens meer over gaat. En dan krabbel ik er gou wat neer en ga ik weer verder.

    Maar mijn excusses voor mijn waardelose schrijfstijl, ben niet al te goed in daarin;) .
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en de PS3 zou in de lente van 2006 uitkomen, zo simpel is uuhh was het!

    Ik zou nergens meer vanuit gaan bij Sony ...

    Ik heb het al vaker gezegd en ik blijf het zeggen, de uitgever heeft het laatste woord wat betreft het wel / niet betalen voor on-line mogelijkheden. En waarom zou je daar geld voor moeten betalen? Misschien omdat het on-line netwerk van Sony en de netwerk randapparatuur van de uitgevers / ontwikkelaars ook bekostigd moeten worden? De hardware, bandbreedte, etc etc, het kost allemaal veel centjes.

    Net zoals de uitgever ook het laatste woord heeft wat betreft regio codering. Regio 'vrij' is namelijk ook een wassen neus.
     
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Xbox fanboys die vals gniffelend in hun handen willen wrijven over Sony en voor Sony fanboys met een sterk hart: ik heb mijn weblog ge-update met wat geruchten rondom de PS3. Let wel: geruchten!!! }:] :cool:
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek die conclusie op basis van de accu's in mijn laptop, die van mijn mobiel, die van mijn PSP (!) en de vele andere accu's die ik gebruik. Uiteraard doen ze het nog wel na een jaar, maar de tijd die ik kan gamen op een volle batterij die nieuw is of die een jaar oud is scheelt veelal meer dan de helft.

    Zou jij een laptop of mobiel kopen waarvan de accu niet vervangbaar is? Ik persoonlijk vind het niet slim om een controller uit te brengen waar je de accu niet van kunt vervangen. En dat heeft niets te maken met het feit of hij al dan niet al uit is. Dat is puur een praktisch argument, accu's hebben een maximum aantal keren dat je ze kunt opladen.

    Daarnaast heb ik mijn excuses aangeboden aan diegene die ik had beschuldigd van slapen.

    En mijn nieuws is wel degelijk objectief, dat het jou soms niet aanstaat is een andere zaak.



    Oeps, dubbele post, sorry lieve mods.
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    3 oktober 2006:

    9 mei 2006:

    Het blijft lachen met Sony! :lol:
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las giseteren (en nou weet ik serieus niet meer waar) dat het online gebeuren van de ps3 niet gaat werken bij de launch.
    Iemand daarvan op de hoogte?
     
  8. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ontopic:ja mister xbox heeft hier al over gesproken, blijft een gerucht tot op dit moment.

    offtopic: daarbij mister xbox promoter, dat wat ik net zij was maar een voorbeeld dat je niet opjectief bent. Je bent wel vakker een beetje te opgewonden over de xbox waardoor je sommige dingen wil vergeten of verdringen.

    PSP heeft altijd al een waardelose accutijd gehad, bij mij is deze niet veel omlaaggegaan bij het herhaaldelijk opladen.(maja is vast bij mij alleen)

    ontopic: Er is gezegt dat de PS3 controller een accu bezit, is het ook gezegt dat deze accu onvervangbaar is? want dat heb ik hier niet gelezen en dat word nu wel na voren gehaald.
     
  9. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk weten we dat het Add on is! Maar voor de Die hards onder ons die toch over he algemeen perfectionisten zijn en over alles willen beschikken is het toch een extra uitgave. Hoewel het een add on is!

    En misschien valt het idd wel te verwaarlozen maar dat weten we volgend jaar pas!
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja duhh .. dat is toch met alles zo. Voor niets gaat de zon op. Een echte die-hard home cinema fan koopt trouwens gewoon een stand-alone speler.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verhaal op je blog, wat me vooral raakt is het feit dat er zoveel mensen in de game-industrie ( ook de onafhankelijke, game journo's) denken dat het niet goed gaat met de PS3. Dat moet toch wel wat betekenen? Verder denk ik dat er ook wel een tikkeltje waarheid zit in de geruchten die je omschrijft. Maarjah laten we afwachten, voor het zelfde geld voor de PS3 je van het.

    Daar heb je helemaal gelijk in, ook nu nog speel ik een dvd liever af op een stand-alone dan op de 360, waarom? Omdat ik vind dat het daar ook voor is, een 360 vind ik gewoon voor games en een dvdspeler voor dvd's, en daar komt nog bij dat dvd kijken soms keuren vertoont met de 360.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet nodig om vijandig te worden, MrX geeft gewoon zijn mening, net zoals iedereen dat hier doet. :)

    En eerlijk is eerlijk, Sony heeft een slechte reputatie op het gebied van accu's. Bekijk de nieuwsberichten van de afgelopen weken/maanden maar eens. En ook uit eigen ervaring kan ik deze berichten beamen. Telefoons, pda's, foto en videocamera's, mp3-spelers, PSP's en accu's uit notebooks....stuk voor stuk problemen en ellende..
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Bij de aankoop van GT:HD krijg je twee discs. De ene is GT Premium met 30 auto's en 2 tracks, waar je ook nog banen en circuits bij kan kopen mocht je dat willen, en de andere disc is GT classic, gewoon GT4 met 770 wagens en 50 banen maar dan met een native resolutie van 1920x1080.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ze er zon accu in proppen zoals in mn telefoon zou ik niet ontevreden zijn hoor :p Als dat blauwtand niet exreem veel stroom vreet kan je dan wel een tijdje doorgamen...
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervelende van zo'n accu is, is dat je hem alleen via een usb kabeltje kan opladen. Je kan wel gamen maar dan zit je weer aan zo'n draad gebonden. Bij de 360 prop je er gewoon een setje reservere batterijen in en je kan weer verder.
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, 2 tracks als 2 banen? Das wel erg weinig.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Het punt was meer dat de prestaties van de accu in mn (Sony-Ericsson) telefoon me nog meevallen ;) Na ruim een jaar doet deze het iets minder maar nog nog steeds heel behoorlijk.

    Oplaadbare batterijen vind ik weer irritant, ik gebruik de play & charge kits. Dus nu ook sowieso één controller aan de kabel hangen om op te laden, ken ook aan de pc of een voeding oid.

    Trouwens, die pack vind ik gruwelijk in de weg zitten achterop de controller... Voor de SixaxiS (omg 8)) kan misschien een beschaafder accu’tje ingebouwd worden. Helaas hebben kleine accus een lagere levensduur...
     
  18. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan zul je net op dat moment er achter komen dat je vader(vrouw/vriendin/vriend/zus), je batterijen ergens anders voor heeft gebruikt zodat jij geen volle batterijen meer bezit om ff te kunnen gamen, terwijl je bij de PS3 dan de kabel er in frot en je kunt weer verder gaan met gamen.

    en deze discussie kan dan ook eeuwig doorgaan, de ene wil liever batterijen de andere een accu. Zelfde is bij een digitale camera, je hebt ze met batterijen en met accu's.

    De een vind batterije fijner want die zijn overal verkrijgbaar en je kunt er een paar extra meenemen(accus zijn wat duurder in aanschraf). De ander vind accus fijner, want deze kun je overal waar een stopcontact is herladen en weer verdergaan (batterijen moet je weer oplaadbare hebben en een oplaadbarekast meenemen).

    Ik bedoel geen van bijde is echt een winnaar op het gebied anders hadden ze de ander er wel uit genikkerd, niet? Dus laat het dan ook gewoon een persoonlijke mening zijn.


    heb nog steeds de vraag als het echt zo is dat je de accu in de PS3 controller niet kunt wisselen? Ik bedoel dat word hier nu wel heel makkelijk gezegt, maar normaal gezien (psp,telefoon,camera) kun je de accu er gewoon uit halen en een andere er in stoppen. En aangezien de meeste toch wel voor meer dan 1 controller gaan, heb je voor singleplayer altijd een extra batterij.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    je probeert altijd iets negatiefs te verzinnen heh *)
    Alles heeft zijn voor en nadelen. En ik vind sonys oplossing wel goed.
    Van de xbox360 is natuurlijk beter ware het niet dat je extra moet betalen voor de play n charge kit, extra accus of extra batterijen en bijbehorende opladers.
    Bij sony ben je wat dat betreft goedkoper uit.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoelang duurt het voordat je die 200 € aan batterijen eruit hebt gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina