1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    euhmz waar heb je het over? welke 200 euro?

    edit: o nee je gaat me tog niet zegge dat jij denkt dat de accu het enige verschil is tusse de ps3 en xbox360?(tis nog altijd 100 euro verschil dan)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    En die accu van de Xbox 360 die je bij de 'play and charge kit' krijgt, blijft niet voor altijd. Je moet over een paar maanden weer nieuwe accu halen voor 15 euro, of steeds batterijen. Dus die PS3 oplossing is 10x beter.
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom moet 360man over een paar maanden een nieuwe accu halen?
    Als je bedoelt dat de accu dan niet meer goed is, geldt dat hoogstwaarschijnlijk ook voor de accu in de ps3 controller... maw; dat zou zeker niet 10x beter zijn, wel 3x duurder :eek:
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoezo is die play and charge accu na 3 maanden kaduuk? Dat staat nergens toch? Bron graag, wnat volgens mij is de play and charge kit langer bruikbaar dna oplaadbare batterijen en die gaan al vele langer mee dan drie maanden.
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Das bullox, ik heb play and charge al sinds begin maart, en gebruik ze 3 keer in de week ofzo...
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan koop ik liever om de paar maanden een oplaadbare accu voor €15,- dan een nieuwe controller voor €40,-:+

    Is trouwens ook helemaal niet waar dat een Xbox 360 oplaadbare accu slechts een paar maanden meegaat. :) Dan zou ik een super accu hebben nu, want hij gaat al bijna één jaar mee hehe :cool:
     
  7. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    ach ja aangezien er word gespeculeerd dat de ps3 controller ook maar 24 uur meegaat. Snap ik wel dat mensen met zulke opmerkingen komen
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik game sinds 2 december met een P&C kit. Het werkt nog steeds hoor :)
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die speculaties zijn gebaseerd op de huidige stand van zaken. Natuurlijk hoop ik dat de accu in de PS3 controller niet dezelfde problemen zal gaan krijgen als waarmee de andere accu's kampen. Maar gezien de huidige stand van zaken waar tig bedrijven de accu's uit hun producten terugroepen, begin ik me zorgen te maken. :)
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de handleiding van mijn Play and charge kit, stond dat namelijk:) Maar wie zegt dat die controllers van de PS3 snel kapot gaan? En dat je dan weer 40 euro moet betalen?
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om hoe lang hij meegaat, ja uiteraard ook, maar hoe vaak je hem kan herladen. Technisch kun je elke accu of batterij maar een maximaal aantal keer opladen. Weet ik veel, 1000 keer volledig opladen of zo. Nou meen ik gelezen te hebben dat de accu van de PS3 controller in de controller vastzit en niet te verwijderen is. Ofwel nadat je hem het maximaal aantal keren hebt opgeladen, kun je de hele controller weggooien en niet enkel de accu.

    Maar eerlijk is eerlijk, ik heb geen harde bewijzen dat die accu ook daadwerkelijk onderdeel uitmaakt van de controller. Dat heb ik zelf ook weer ergens, op het Internet, gelezen.

    Ik persoonlijk, maar ja dat zal een Sony man omgekeerd zeggen, vind het prettig dat de batterij te vervangen is door een andere, losse batterij. Als je bijvoorbeeld vergeten bent hem op te laden en geen zin hebt in een draad door de kamer.

    Bovendien kun je die accu ook gebruiken voor, bijvoorbeeld, het draadloze stuurwiel, wat ik dan wel weer slim vind.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er staat nergens specifiek in de handleiding dat de accu na een paar maanden vervangen dient te worden. :)

    Dit geldt voor elke oplaadbare batterij. :)

    Omdat de laatste tijd veel fabrikanten Sony accu's terugroepen vanwege problemen (ook van recente producten), speculeert men dat de accu in de PS3 controller met dezelfde problemen te maken zal krijgen. Op zich niet zo'n vreemde gedachte gezien alle nieuwsberichten. Wanneer Sony heeft besloten dat de ingebouwde accu niet door de consument verwijdert kan worden, kost het je dus een nieuwe controller als de accu kapot gaat. Aan de ene kant lijkt het me erg dom, dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat de accu te verwijderen is. :)

    Wel frappant dat men zich nog dit soort zaken af moet vragen, terwijl ie volgende maand in de schappen ligt.....
     
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt, inderdaad, de console lanceert over 1 maand in USA, maar er zijn veel dingen van de PS3 die nog onnbekend zijn, dit accu geval, de online service......
    Ik maak me een beetje zorgen over sony =(
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet het belangrijkste, de daadwerkelijke launch titels ..
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de Xbox 360 controller met ACCU/batterijen is een beetje zwaar, maar mensen die de PS3 vast hebben, zeggen dat die erg licht is. Dus ik denk zelf dat die erin is gebouwd en dus niet verwijderen is. denk ik :)
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het grootste verschil in gewicht zit hem in het ontbreken van de rumble functie.
     
  18. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als toen in m'n grote xbox 1 controller de rumble niet meer goed deed en ik die rumble eruit heb gehaald, dat maakt al meteen een echt heel groot verschil in gewicht
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Over NBA 2k7:
    [​IMG]
    Best wel cool, zo krijg je wat afwisseling in de game...
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    lol wat een nerd.
    maar die tilt functie begin ik steeds meer te waarderen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina