1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het trouwens met die "nieuwe" (herfst) update. Heb deze net pas geinstalleerd omdat mij tv vandaag pas terug is. Als ik nu een film wil kijken in 720p doet de 360 dit dan automatisch of moet je nog wat veranderen in de opties?
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    :emo: Proberen ze zeker nog wat centjes te verdienen ( door die persoonsgegevens te verkopen ) om die lening van 700 miljoen euro af te betalen :emo: :emo: :lol:
     
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Sony 700 miljoen geleend?
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zat niet in de herfst update :eek:
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke update dan wel?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk in de volgende update denk ik. :) Geen idee wanneer die uitkomt.
     
  7. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat kan dus nog helemaal niet? Als ze maar niet het leugenachtige bestaan van Sony gaan overnemen.
     
  8. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er al lang in, in de vorige update zelfs al. Je hebt er echter wel een VGA kabel voor nodig, want anders werkt upscaling naar 720P niet. Daar had je het toch over?
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohw, dan heb ik niks gezegd :+
    Meteen even proberen zo, wel jammer dat het niet over component werkt.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Maar moet je nog iets instellen dan, of dat hij dat automatisch?

    btw, ik weet dat het niet je werk is, maar zou je niet aan kunnen kloppen bij de technische afdeling om ff te melden dat ze de 16:10 aspectratios erin moeten gooien :+ 1440x900, 1620x1200 enzo. Dat zouden de monitor gebruikers erg op prijs stellen :)
     
  11. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat er een combo pakket komen met Viva Pinata? In een mooie brightly colored box? Doet het goed voor op de winkelvloer!
    Goede move trouwens die game, brengt een hoop nieuwe gamers richting jullie platform. Smaakt naar meer, nu nog een Barbapapa licentie en huppekee > een directe tegenhanger voor Roco Loco.
    MrX ik heb nog wel een paar goede idee-en om een broader publiek te bereiken.
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is doet hij het automatisch.

    Van die 16:10 ratio zal ik doorgeven. Wat ze er mee doen is een tweede.

    Bart Smit, Intertoys en Toys "R Us zullen vanaf launch een pakket hebben, het is echter wel op de Core gebaseerd. Core + Memory Card + Viva Pinata voor EURO 349,-

    En kom maar op met die ideeen voor een bredere doelgroep. Iedereen is tenslotte welkom bij Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Thnx.

    Ik had al zo gehoopt met de 1080p update dat die resoluties er ook bij zaten. 4:3, 5:4 en 16:9 kunnen worden weergegeven via de 360, behalve 16:10. Die wordt meer gebruikt dan 1080p volgens mij.
     
  14. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook.

    Jij klinkt wel technisch, dus misschien kun jij iets staven dat onze technische mensen mij laatst zeiden.

    En dat is er dat er nog vrijwel geen echte True Full HD schermen zijn. Al die merken die nu roepen Full HD, zijn eigenlijk ge-upscalede 1080i schermen. Enkel de 1080P schermen vanaf zo 4 a 5000 euro zijn ook daadwerkelijk 1080P, de rest gebruikt dus een technisch trucje om 1080P weer te geven. Ook die Sony Bravia's van rond de 2700 euro zijn niet echt True Full HD.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Dat klopt. Er is geloof ik één Sony die 1080p weer kan geven. Ik weet niet het typenummer, maar hij is grijs met een glazen rand erom heen. 50" geloof ik. Die werd ook gebruikt voor die enorme PS3 demopod. Maar die is iets van 4000,- euro geloof ik. Overigens heeft Pioneer de eerste 1080p Plasma op de markt gebracht. De prijs... 8000,- 8)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep die schermen hadden ze ook bij de PS3 stand, VIP ruimte. Met open mond gamen pwned, je weet toch 8)

    [​IMG]
     
  17. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje off topic, maar ik heb eigenlijk best spijt van mijn LCD TV. Achteraf had ik toch voor plasma moeten gaan. Hij is wel retescherp en retesnel qua refresh, maar de kleuren zijn zo ontzettend flets, wat ik ook doe qua instellingen. Een vriend heeft nu een Panasonic Plasma en die is ook hi-def en heeft veel mooiere kleuren.

    Nu was mijn LCD uberhaupt een tijdelijke aanschaf, maar om hem binnen 2 jaar al te vervangen was toch niet de bedoeling. Met name het kleurenpalet van GoW heeft mij dit doen inzien. Die grauwheid is wel mooi, maar wordt te sterk door mijn scherm waardoor het soms net lijkt of ik in de zon kijk. Ik zal nog wel wat klooien qua kleurrijkheid, maar een plasma wordt het er niet door.
     
  18. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    (Nog) harder werken aan developer relaties, Blizzard (Diablo 3, ja daar ben ik weer..), merchandise aanbieden (bv figures, shirts, hintbooks) via official xbox.nl website.
    Wat Nintendo nu doet met de Sims voor Wii is trouwens ook erg slim, mijn vriendin vond het er meteen geweldig uit zien.
    Maar nogmaals: Barbapapa (2d, high def, zodat je dus heel veel tegelijk kan zien) als een soort van Loco Roco deluxe / problem solving game zou geweldig zijn. Dus net alsof je een prentenboek aan het spelen/kijken bent, waarbij je een dag/nacht/weather cyclus hebt dat zou echt wel gaan lopen.
    Ook in Japan trouwens, Barpapa is universally popular. Als ik MS was ging ik 100 procent voor die license vervolgens zou ik Loco Roco volledig analyseren alle zwakke punten aanpakken. En dit vervolgens als basis gebruiken om vervolgens een game te bouwen.

    Hybride: Loco Roco / interactief prentenboek
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Wij hebben hier thuis een HD-plasma (Pioneer) en een LCD TFT monitor. De plasma heeft zoveel meer contrast, niet normaal. Maar helaas is een plasma veel duurder (in aanschaf en qua elektriciteit) en groter en zwaarder. Maar je krijgt er wel wat voor :)
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De ene LCD is de andere niet. Ontwikkelingen op het gebied van zwartwaardes en contrast gaan razendsnel. Men voorspelt dat de plasma techniek snel in zijn geheel zal verdwijnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina