1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd daarom heb ik ook geen DS gehaald een revolutie in gameplay hoeft voor mij niet zo nodig.
    En op de DS heb ik ook nog niks gezien dat mij ertoe overhaalt om er alsnog 1 te halen.
    Ik zie het wel het zal heel verleidelijk worden om er 1 te halen als de nieuwe super smash brothers launchtitel zal zijn en goed blijkt te zijn.:9
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze Smash Brothers en al die andere verslavende Nintendo "party-games" een leuke draai geven en eventueel ook online gooien dan wordt het wel heel verleidelijk jah.... O-)
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Een echte gamer moet volgens jou dan HEEL ERG RIJK zijn.
    Ik heb net nog een Xbox360 gehaald en de Ps3 kan ik alleen in mijn droom kopen en de Nintendo Revolution kan ik alleen maar op papier tekenen en daarmee spelen.
    Grapje maar als je al die 3 consoles gaat kopen dan moet je wel rijk zijn maar ook al had ik het geld ik zou nooit alle 3 consoles kopen want als je naar afrika kijkt en ziet hoe de mensen daar leven etc dan zou ik ipv dat ik 3 koop een console kopen en de rest van het geld aan een goede doel geef
    Neej grapje ik hoef gewoon geen 3 consoles in mijn huis te hebben zo een gamer ben ik ook weer niet
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah zo ken ik er nog wel een paar :confused:
    "Nee laat die auto maar zitten, dat geld geef ik liever aan een goed doel" |:-

    Niks tegen goede doelen hoor, maar die redenering is een beetje loos....
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Is maar een grapje maar ik hoef die 3 consoles niet
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, prima hoor :)
     
  7. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Biggie :)

    Wat ik met mijn post probeerde duidelijk te maken is het feit dat alle drie de next-gen consoles uiteindelijk allemaal iets unieks te bieden hebben. Dit kan in de vorm van gameplay zijn of exclusieve titels. Ook was het om duidelijk te maken dat flamewars naar een concurerende console hierdoor geen enkel nut heeft! :)

    Het gaat om de complete games ervaring die je krijgt wanneer je je niet blind staart op het merk van een console, maar puur kijkt naar wat de game wereld jou en mij te bieden geeft! Het totaal plaatje dus.

    Mocht je het budget niet hebben om alle drie de consoles te kopen (wat begrijpelijk is), kijk dan waar je voorkeur ligt: Een goede online service? Grote bekende titels? Andere unieke afwijkende gameplay? Voor elk wat wils! Na verloop van tijd zullen alle drie de consoles goedkoper worden en is het voor meer mensen misschien mogelijk om er één of twee next-gen consoles bij te kopen. Natuurlijk hoeft dit niet en kan je je ook prima vermaken met één van de drie next gen consoles (waar er nog twee van moeten verschijnen).

    Ik vind het trouwens geweldig om te zien dat je aan je medemens denkt! Het kan wellicht geen kwaad om een gedeelte van je geld aan een goed doel te besteden, of op een andere manier je medemens te helpen. Dat ben ik helemaal met je eens. :)
     
  8. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    KAN DEZE MAN NIET GEWOON EEN BAN KRIJGEN.
    hij fucking irritant bezig. laat hjem opzouten naar het playstation forum.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet oppast krijg jij straks nog een ban ;)

    Heb je het nieuwe beleid van dit forum nog niet gelezen ? :)
    Ik snap best dat je iemand op zijn punten wil wijzen (dat doe ik nu immers bij jou ook), maar je kunt het ook op een normale manier brengen EN je kunt ook argumenten noemen WAAROM je het niet met iemand eens bent....daarbij komt ook nog eens dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    hij loopt alleen maar iedereen aftezeiken. |:-
    en ooooh hij vind de ps3 zo geweldig dit en dat zus en zo.
    ik word het echt zat en ik denk dat hiermeerdere mensen dat vinden ;)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon een beetje pro-PlayStation en daar issie echt niet de enige in hoor ;)

    Bovendien geeft ie wel argumenten voor wat ie vindt, dat hoef je dan niet met um eens te zijn....maar dan kun je beter zelf ook met argumenten komen in plaats van schreeuwen om een ban toch ? :)

    Nja trek je niks van mij aan, ik geef je alleen maar een advies....ik bedoelde niks persoonlijk.
     
  12. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand voor mij ook een release lijst voor de Revolution? Want tot nu toe ben ik helemaal geil van die controller maar zie ik zo weinig spellen ervoor...
     
  13. Nord1n

    Nord1n Guest

    Ik ga zeker weten voor de xbox360.
    Ik ben al superlang helemaal weg van de xbox360, elke dag xbox site's bekijken ben gewoon helemaal verliefd. Ik heb me nog nooit zo verheug op een game console als de 360. En dat natuurlijk vanwege die prachtige xbox live mogelijkheden, media center nieuwe matchmaking etc. En games als Halo3Fable2, PGR4, Ninja Gaiden2 en natuurlijk nog veel meer zorgen ervoor dat de xbox360 gewoon de console is!

    Ik heb ook een playstation2 gehad, en ik heb daar een zeer leuke tijd mee gehad. Mijn vader had de playstation2 al vanaf de eerste dag voor mij gekocht omdat hij mij er blij mee wou maken, maar ik weet zeker dat het em wel een klein beetje pijn deed want dat apparaat was meer dan 1000gulden waard en dan nog met een memory card, extra controller en dead or alive2.

    Natuurlijk was ik er erg blij mee, maar na ongeveer 2jaar heb ik de playstation2 omgeruild voor een xbox. Simpel omdat de xbox, xbox live had de online mogelijkheden goed was en dat is zeer belangerijk voor mij omdat ik van online games hou. En omdat er ook goede 1st person shooter waren. Ik heb ook een hele leuke tijd gehad met de xbox, en halo2 altijd tot laat in de avond tegen mijn vrienden spelen was gewoon heerlijk. En nu is de xbox verkocht, en maak ik mijn pad richting de xbox360. En als het goed is heb ik volgende week eindelijk mijn nieuwe xbox360 console.

    Xbox360, mijn console!
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen. Ik ben even een paar uurtjes weggeweest op het forum, zie ik opeens dat er 9 pagina’s bij zijn gekomen :confused: (en dat na 1 pagina op een hele middag :9). Ik heb ze net ff snel doorgelezen en er zijn een aantal dingen waarop ik wil reageren. Bij deze dus:

    In Amerika en Japan is HDTV al zo'n 2 tot 3 jaar standaard.
    een IT’er is ook niet paranomaal begaafd ;)
    Dan moeten ze nog steeds een DVD uitbrengen die de info en data op HDD zet. Hoe willen ze dat gaan doen. Moet ieder spel een del van de HDD gaan wissen en dan weer hun eigen deel op HDD zetten. Zodra er weer een andere game ingaat moet dit hele proces opnieuw doorlopen worde. Dit zie ik niet helemaal zitten.
    Ik ben van mening dat dit niet nodig is, aangezien de Revo niet echt eem concurrent zal zijn. De Revo slaat zo zijn eigen weg in maar dit is persoonlijk natuurlijk
    Dan nog moeten alle auto’s, banen, de engine en de schademodels op beiden discs staan. Geef mij dan maar Blu-Ray met 1 disc.
    PS3 is wel iets anders dan de PS2 namelijk dat de PS2 exclusief was ;) En hoe kom je aan het idee dat de PS3 600 euro gaat kosten???
    Helemaal mee eens. De 360 heb ik vanaf de launch en ben er heel blij mee. De PS3 zal ik ook vanaf de launch hebben en die al ik ook geweldig vinden. De Revo zal ik na de launch kopen, en dan vanwege de games zoals Mario Kart, Metroid Prime, Zelda, Super Smash Brothers, enz.
    Ondanks dat dit een xbox forum is betekend dit niet dat je niet een PS fan mag zijn. Mijn voorkeur gaat ook uit naar PS (zoals ik al vele malen eerder heb gezgd) alleen benadrukt Tecnomic dit wat meer. Iedereen heeft zo zijn eigen ding en dit moet je accepteren. Als hij een ban verdient dan weet ik zeker dat de mods dit wel doorhebben en regelen ;)

    Dit was het dan wat mij betreft. Ik ga verder hier niets meer over zeggen (tenzij iemand crap post of op mijn post reageert) totdat donderdag meer bekend is geworden over de PS3 op de CES in Las Vegas.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  15. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij echt puur om de games. Ik kocht de xbox ook alleen omdat mijn pc toen der tijd Morrowind niet doet kon afspelen en nieuwe pc aanschaffen toen ver buiten m'n buget lag. Gelukkig heb ik hem daarna niet te hoeven te verkopen omdat er later nog zat andere games op uitkwam die ik leuk vondt.

    Ik denk dat het bij de 360 precies hetzelfde geval kan gaat worden. Als Oblivion te groot is voor mijn nieuwe pc, zal ik de 360 vrij snel in huis hebben. Als ie later dan tegenvalt verkoop ik hem weer en dan kijk naar of een andere console of ik ga nieuwe onderdelen voor m'n pc kopen.
     
  16. Nord1n

    Nord1n Guest

    Meer info over de PS3 op de CES in Las Vegas?

    Ik heb er niets van gehoord wat wordt er allemaal onthuld enzo en waar kan ik meer info vinden?
     
  17. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Kheb de xbox360 en ga alleen nog de nintendo revolution kopen. Moet niets hebben met PS3
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er warens eens een clown en een acrobaat en die spraken de wijze woorden: "Hou je rustig, rustig, rustig. Hou je rustig, kalm en stil".
    Als je je zo aan hem ergert, dan gebruik je toch gewoon de Negeer-knop. Anders bespreek je het maar met hem via pm. :)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom moet je niets hebben van de PS3 ? :)
     
  20. Nord1n

    Nord1n Guest

    Omdat hij het waarscheinelijk geen leuke console vindt, net als ik }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina