1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Iedereen loopt wel te schreeuwen Full-HD en blue ray voor de Ps3, maar ik moet dat ding eerst eens in de winkel zien.
    Pas op dat moment geloof ik het allemaal. :)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe? Dus nu twijfel je of ps3 daadwerkelijk blu-ray gaat hebben? En je twijfelt ook dat ps3 1080p gaat ondersteunen? Dat is toch al lang een feit dat dit daadwerkelijk zo gaat zijn... Of je twijfelt gewoon aan het hele ps3 gebeuren?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik twijfel niet echt aan de Ps3.
    Maar ik heb de neiging verkooppraatjes pas te geloven als ik het daadwerkelijk zie.

    Sinds die 'ingame' video van Killzone vertrouw ik het niet meer.
    Eerst zien, dan geloven. :)
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat heb ik ook een beetje, daarom ga ik ervan uit dat de PS3 in ieder geval net zo mooi wordt als de 360. Maar meer verwacht ik er nog niet van.
    Kan me namelijk nog een paar ps2 filmpjes herinneren die ook nooit waar gemaakt zijn..........
    idd.. eerst zien, dan geloven. Hoe meer je je gek laat maken door al die "ingame" filmpjes hoe meer de PS3 tegen valt als ie het niet waar kan maken.
     
  5. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus ook ja...
    Sony heeft me met dat al vaker in de maling genomen, ze lieten bij de ps2 gewoon filmpjes draaien en zeiden dat het ingame was!
    Die filmpjes waren DENK ik wel 20 keer zo mooi dan het dus daadwerkelijk was!..
    Dus ik geloof nog HELEMAAL niks van de ps3..
    Snap niet dat hier mensen zijn die er gewoon alles van geloven wat er van gezegd word, maarja das niet mij probleem..
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat dat vind ik bij de xbox wel goed ze tonen ingame beelden.

    neem bv halo2 geen enkele shit van filmpjes maar real time demo dus geen ontchogeling op het vlak van graphics als je de game dan speelt
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsss, persoonlijk vind ik dit nogal zielig van jullie. Sorry dat ik het zo ruw zeg. Maar Sony toonde filmpje die echt zouden kunnen als ze de kracht van de ps3 volledig benutten. Wat doet Microsoft en activision? Zij tonen van een game dat al op de markt is(!) filmpjes met cgi kwaliteit!!! Iedereen heeft die filmpjes al gezien!(die reclamefilmpjes van call of duty 2) Veel kameraden vragen aan mij, fuck man, ziet call of duty 2 er echt zooooo mooi uit? En dan zeg ik neen, dat zijn reclamefilmpjes, en die filmpjes zijn mooier, cgi! Dit zijn totaal misleidende filmpjes!!! Mijn vader zei ook tegen mij, hey, heb je dat game niet? Ik wist niet dat het er zooo cool uitzag!...
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm je zegt er weer een vb he.

    buiten mgs4 (als het real time was want ze kunnen de dag van vandaag veel foefelare doen he) hebben ze nog geen real time getoont.


    maar sorry dat ik het zeg he boss.
    maar pgr3, gears of war, oblivion, ghost recon 3, kameo enz... ze toonden wel echte beelden he en niet zoals gt5 en f1 dat het er zo zou kunnen uitzien want daar moet ik niet van weten en van mgs4 geef ik ze de voor deel van de twijfel.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * zucht

    Feit is, dat Sony mensen een filmpje liet zien, waarvan Sony zei dat deze 100% ingame was.
    Niet het is mogelijk dat we dit ingame kunnen gaan tonen.
    Nee, men zei dat het ingame was.

    Later blijkt dat het gewoon een CGI filmpje was.
    Dat is de boel belazeren.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat vind ik ook.
    ik ben de ps2 nog niet vergeten hoor
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, daar hebben jullie gelijk in! Killzone, motorstorm en noem maar op! Maar over mgs4 wel niet hoor! DAT kan geen CGI zijn aangezien ze een demonstratie hebben gegegeven,men kon door de stad gaan(met puin en shit), terwijl veranderden de schaduws, de lichteffecten, je kon rond snake draaien en noem maar op, komaan dit is algemeen bekend, dit is ingame! En hoe verklaar je die reclame filmpjes van call of duty 2? Een kameraad van me heeft pas een xbox 360 gekocht, en hij zei tegen mij, ik koop onmiddellijk call of duty 2 erbij, dat game ziet er zo vet uit, ik zeg tegen hem, ja ziet er vet uit indeed,maar hij dacht dat het er uit ziet als op de reclamefilmpjes,dat is dus totaal niet waar he!
    @Colnago: ja tuurlijk, gears of war,...was allemaal ingame, en dat apprecieer ik ook,maar verklaar de reclame filmpjes van call of duty 2 dan eens? En verklaar eens hoe het kan dat mgs4 CGI is,want iedereen weet dat je geen demonstratie kan geven met CGI materiaal...
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah het kan ingame zijn.
    maar het kan ook al voorgeprogrammeert zijn he en dan doen alsof ze vanalles doen met de controller zo ken ik nog games dit dit gedaan hebben maar voorlopig geloof ik het wel maar dan moet ik wel ingame zien in de volgende e3
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, mgs4 voorgeprogammeerd? Eerst en vooral, mensen die gebruik maken van voorgeprogammeerde shit(zoals killzone, hebben jullie gelijk in) verafschuwd Kojima! Kojima heeft een demonstratie gedaan,waarin mensen konden vragen welke kleuren hij moest veranderen, waarnaar hij moest toe gaan met zijn camera in het level. Noem maar op, dus, echt waar, mgs4 was ingame, en gaat trouwens nog veel mooier worden, de textures waren bijlange niet wat het moest zijn. Dus echt, no pre-renderd shit(Kojima dist zelfs in zijn trailer pre-renderd shit!).
    En inverband met Call of duty 2,die reclame filmpjes van op tv, die hebben jullie toch al gezien he? Hoe verklaar je dat? Mensen die internet niet volgen, die E3 niet volgen, worden wel wijs gemaakt dat het ingame is he, die filmpjes worden aan heel de wereld getoond...
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, dat van MGS4 vertrouw ik wel hoor.
    Maar ook dat, ik geloof 't pas, als 't in mijn (toekomstige) PS3 zit. :)
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ook maar wie zegt ook dat mgs4 bij de launch uitkomt he.

    want mgs2 sons of liberty was ook aangekondigt bij het begin van de ps2 en het kwam maar uit in april een beetje achter dat de xbox 360 kwam en dat was de eerste game dat ik wauw zij met de ps2.

    dus het kan evengoed zijn de de echte toppers 1 -2 jaar later uitkomen omdat ze dan msh maar de echte kracht kennen.

    en dat vind ik dan ook stom aan de consoles.
    kijk de ps2 kan ik begrijpen dat er een nieuwe console komt; maar als je ziet dat de xbox nu nog maar het uiterste aan het geraken is komt er al een nieuwe console en dit vind ik spijig.
     
  16. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen nergens in die reclame dat het ingame is. Elke trailer die dient als reclame voor op tv is gemaakt met cgi materiaal. Dat is zo bij elk spel, zowel bij sony als bij Microsoft.
    Dus ge kunt deze reclame niet vergelijken met de trailer van killzone die sony vrijgaf. Zij verklaarden dat het echte ingame beelden waren , terwijl iedereen wist dat het dat niet was. Als ze gewoon de trailer hadden laten zien en de leugen over ingame hadden weggelaten, dan was er niets aan de hand geweest, maar ze hadden er bewust voor gekozen om het publiek iets voor te liegen.
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten de reclame tog altijd wat spectaculair maken he ant dat trekt de mensen aan he
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina