1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had trouwens in Xbox Magazine gelezen dat de maker van DOA4 zegt dat de PS3 te ingewikeld in elkaar zou zitten.
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad dat de Blu-Ray games niet veel duurder zullen zijn dan 360 games. Hooguit 5 euro. Dit baseer ik op de gedachten dat PS3 moet concureren met de 360.

    Dat de Revo iets beter wordt dan de xbox (niet de 360 maar de eerste xbox dus) was inderdaad al bekend. Dit maakt de console wel heel goedkoop. De console moet het dan ook hebben van de controller en vooral van de games. Ik ben nog aan het twijfelen of ik de Revo ga kopen. Ik denk dat dit bij mij afhangt van de prijs van de accesoires. Een echte concurrent van de PS3 en de 360 noem ik het niet.
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Masterboy
    joh ga de boel niet stoken en doe niet alsof jij nergens van weet,anyway zand erover en we gaan in het vervolg op de juiste/beleefde manier discusseren dus niet gelijk binnen te schelden als je het ergens niet mee eens bent;)

    @rikkel
    ja lekker Halo 2 vergelijken met killzone |:- Ik weet niet of je het weet maar killzone was eigenlijks de beste game van Nederlandse makelaardij die op de markt is gekomen in jaren en hij is dus ook niet voor niets platinum geworden. Ik bedoel dat jij dan halo gaat vergelijken met killzone is toch wat krom vind je niet want Bungie heeft aardig wat meer ervaring op dat gebied. En zo te zien heb jij geen ps2??

    Anyway ik zal dan ook nog een vertellen waarom ik de sony consoles prefereer: Ik speel al jaren op playstation(1 en 2) en het leverde mij gewoon echt veel speelplezier op,er waren zoveel games, de console werd een enorme succes en ze hadden al jaren de betere support van ontwikkelaars. Dit mis ik dan nog wel wat bij de Xbox, maar ik zeg dan niet dat de Xbox slecht is of wat dan ook want ze hadden ook sterke exclusives zoals Halo en Ninja Gaiden en zo hadden ze nog wel meer toppertjes. Alleen ik ben iemand die veel SP speelt en ook weer veel online speelt(fifty fifty dus) en op het gebied van SP vind ik dat je beter terecht kan bij de ps2 dan bij de Xbox en op online gebied natuurlijk de xbox ;)

    btw: Ik heb ook een xbox en een xbox360 voordat er mensen beginnen te flippen :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Waneer is de CES?
    Ik hoop dat daar Sony meer informatie over de PS3 geeft.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @biggie
    geloof jij dat ook nog?? |:- 8) hou toch op

    @Goiz
    ja het is maybe al eerder gezegt maar eigenlijks hoort de Revo niet in de toppic titel , want Nintendo wil niet als concurrent gezien worden van Sony en MS. Waarom?? Zij willen een andere weg inslaan, zij willen zich juist onderscheiden...;)
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zei niet dat ik het geloof ik zei alleen maar dat er iemand is die dat beweert.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    5 januari .. maar ik vermoed dat er weinig van de ps3 te zien is ...dit is meer een gebruikersbeurs .. meer gericht op tv's en dvd spelers
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja en dan is het zeker handig om het hier te posten terwijl het nieuws al een week oud is...? Wat ook nog bull is

    @Fardo
    ooh verwacht ook veel van de ps3 technologie hoor zoals de Blu Ray en de Cell :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo
    wat bedoel je nou precies met je post? (Een Nederlander op powerweb die dat beweert ... smels Fishie ...)

    @ biggie
    CES is van 5 t/m 8 januari (donderdag tot zondag dus)
    Sony heeft al bekend gemaakt dat ze daar met de PS3 zullen zijn

    @ biggie
    misschien heb je mijn post gemist omdat die nog net op de vorige pagina staat maar Sony heeft na de berichten van die fishie nogmaals gezegd dat ze hun launch nog gewoon halen:
    http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=515
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een Nederlander op Powerweb claimt dat hij op de PS3 gespeeld heeft en dat deze nog lang niet af is ... dus het voorjaar niet gaat halen .. Op dat forum noemt hij zich Fishie... IMHO is dat dus grote onzin ... tevens is "Smels Fishie" een bekende engelse uitdrukking ... Niet te vertrouwen dus
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahzo. Vandaar zal Sony ook dat bericht hebben geplaatst.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat bericht was een reactie van Sony op een gerucht dat sommige uitgvers hebben gezegd dat de PS3 de lente niet zou halen vanwege de moeilijke programeerbaarheid van de PS3 en dat de hardware nog niet beschikbaar was.
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    man ik wordt gek van die geruchten kunnen we weer inhoudelijk verder gaan, thanx ;)
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar dat bevestigd dan ook gelijk dat fishie zijn verhaal niet klopt.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Waar heb je het over? De PS2 had ook gewoon een universeel netwerk hoor. Ik heb immers vaak genoeg tegen Jappen en Amerikanen gegamed.

    Maar hoe wil je voor racegames 2 disc's gebruiken. De engine, de carmodels, de circuits, ALLES moet op één disc staan. Ik denk hierdoor dat wanneer de gameplay van Gran Turismo 5 goed gaat zijn, dat het dan een onevenaarbare game gaat zijn voor de 360, want die heeft simpelweg gewoon te weinig opties.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Universeel bedoel ik 1 services voor alle games. Sony heeft een game per game basis services ... Er zijn dus geen cross invites mogelijk ook is het niet mogelijk om uniek te zijn.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    we wisten het al .. maar de Revolution gaat minder dan de de core kosten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina