ik koop ze alledrie zeker! en dat alleen al voor al hun exclusieve titels, ik ga ze niet weer allemaal opnoemen want iedereen kent ze wel.
maar ik denk dat voor de titels zoals fifa dat het moeilijk zal kiezen zijn tussen de ps3 en xbox360 versie.
vroeger was het heel gemakkelijk ik neem de xbox versie want xbox-live is veel beter maar nu? als het waar is dat ze bij de ps3 een goed online service insteken jah dan gaan bepaalde zaken de doorslag geven zoals welke controller speel je het liefst mee, enz... maja dat zijn zorgen voor later.
Xbox Live is een sterke dienst van Microsoft, en ongetwijfeld een pluspunt voor de Xbox. Sony heeft echter de aanval op de online-service geopend, en het zal hoogstwaarschijnlijk niet bij alleen woorden gaan blijven, zoals bij Sony wel eens vaker gebeurt. Nee, de president van Sony heeft aangekondigd dat ze het online gebeuren volledig serieus nemen, en daadwerkelijk een betere dienst willen aanbieden dan Microsoft nu doet.
Cast aside any doubts and start gazing toward skyward, because thats where Sony is aiming with plans that go far beyond simple leaderboards and matchmaking. Sony has just delivered the final development hardware to U.S. game developers. We can confirm that developers have already begun meetings with Sony's support teams to make sure their games are compatible with the yet unnamed Online Service. It's very real, one source tells us. They (Sony) are dead serious about it. They've declared a full on assault on the latest version of Xbox Live! The online service is being designed to also work with the PSP and its games. Think one, BIG Playstation network!
In feite komt het neer op veel geschreeuw maar weinig wol, maar dat grote PlayStation netwerk klinkt wel erg interessant.
Met dank aan RiCo-G voor het melden!
mmm de typische stijl van sony
Laatst bewerkt: 1 feb 2006