1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ze uiteindelijk ook alledrie hebben. PS3 voor het spelaanbod en de exclusieve Japanse titels. Cube voor de orginele titels. 360 hoef ik niet uit te leggen.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Kost alleen wel een aardige duit.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij die maar ( xbox 360 )
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb natuurlijk de 360 al. Playstation trekt me niet zo om een of andere reden. Of ik een Revolution koop hangt van de games af, als er met die controller bijna alleen maar van die party-en minigames uitkomen dan hoeft het voor mij niet.
     
  5. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja.. Als we uitgaan van de welbekende term; Was ik maar rijk en niet zo knap, zal dus andersom wel gelden; Was ik maar knap en niet zo rijk...
    Succes dus met je milionairs look ;)

    On toppic; Vraag me echt af wat er voor discussie over valt te voeren als 2 van de 3 consoles het daglicht nog niet hebben gezien :confused:
     
  6. 4pk

    4pk Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iedereen het wel kan veroorloven (moet je wel een baan hebben :p), het is maar waar je je geld aan uit wilt geven. Ikzelf koop liever kleren ofzo ipv al die 3 consoles voor mij is 1 wel genoeg.
     
  7. MurderDoll666

    MurderDoll666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox 360 en er komt mischien een ps3 ligt aan mij vriendin want zij is ook wel een beetje gamegek
     
  8. ..*R58*..

    ..*R58*.. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Xbox 360 een groot voordeel heeft met Xbox live.
    Zowel Nintendo als Sony kunnen waarschijnlijk niet aan die kwaliteit voldoen.

    Al denk ik wel dat de Revolution met zijn wifi mode instaat is sommige dingen beter te doen dan Xbox live
    Zoals Xbox live arcade dat is allemaal wel leuk een aardig , maar nintendo heeft gezegt dat je de meeste nes, snes en n64 games kan downloaden en spelen op je Revolution de zogenaamde "virtual console".
    Nintendo heeft ook gemelt dat online gamen bij hun gratis zou worden en dat er ook gewerkt word aan een game sharing systeem.

    De geruchten gaan ook dat ie maar 150€ word hmmm dat is zeker allemaal niet duur.
    Natuurlijk heeft dat wel gevolgen voor de kracht van de Hardware
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Aardig wat als je je bedenkt dat er al ruim 3000 posts aan dit topic vooraf gingen. ;)
    Al ben ik inmiddels wel erg benieuwd naar wat nieuws over de PS3 m.b.t. nieuw ingame materiaal etc.
     
  10. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je maar geld heb voor 1 console dan zou ik voor de PS3 gaan.
    Ik bedoel maar de PS3 zal net als de PS2 toch de meeste games en de meeste exclusieve games krijgen.

    Het is maar net hoe groot je Halo liefde is om voor de Xbox 360 te gaan.
    Kijk mij boeit het niets ik koop zo gewoon alle drie sterker nog alle twee, want de Xbox 360 heb ik al 2 maanden :)
     
  11. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    welke exclusieve games heb je dan wel allemaal voor de ps3
    het gaat hier dus alleen om
    gt5 voor de rest helemaal niks :confused:

    voor mij is de 360 number one
    er komt waarschijnlijk ook een revo bij als het leuk werkt die controller ;)
    maar der komt nooit een ps3 erin bij mij.....
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm

    god of war
    metal gear solid
    jak and dexter
    gran tourismo
    formula one
    eye toy
    rachet en clank
    shadow of colossus
    enz...

    sorry als er schrijffouten inzitten
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Alleen GT5?.
    Hm Killzone, God of War, Devil May Cry. In ieder geval al 3 spellen, buiten gt5 om die exclusief op de ps3 gaan komen. Tenminste de vervolgen dan.
    En daar zal het niet bij blijven.
    Door die uitspraak en ook de laatste zin krijg ik een beetje het idee dat je niet helemaal objectief bent.
    De ps3 zal net als de 360 genoeg exclusive titels krijgen. Niet elk spel zal je aanspreken, maar er zullen zeker een paar toppers op de ps3 uitkomen.
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarvan er 80 % om niks gaan :9
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, je zou eens serieus moeten afkicken van dat fanboygedrag. Want er komen zo onlogische uitspraken uit je mond he...:{
     
  16. 36O

    36O Guest

    ik denk dat xbox360 deze generatie toch gaat winnen qwa games.
    ik bedoel, ze doen het nu wel VEEL beter, en xbox live is nu echt DA BOM.
    sony heeft mischien een aantal interesante titels (GT4, Metal Gear Solid enz.)
    maar dat soort exclusieve titels heeft elke console wel.

    en ps2 online = K** dat is toch algemeen bekend dacht ik?
     
  17. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al op de hoogte van het feit dat sony heeft aangekondigt dat ze xblive willen verslaan.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan het me ook prima veroorloven, ik heb een goede baan en mag zeker niet klagen. Echter door die goede baan en vriendin en kind speel ik gewoon niet genoeg om drie consoles nodig te hebben. Ik kom er geeneens aan toe om de toppers van 1 console allemaal te spelen. Voor mij is het gewoon een kwestie van welke console de beste games heeft. En aangezien ik aardig manga-anime-asian freak ben is de kans aardig groot dat dat voor mij de ps3 wordt. Ik heb echter nu de 360 en ben daar heel tevreden mee. Ik wacht de ps3 dus rustig af :)
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die nieuwe consoles tis allemaal wel mooi en goedkoop maar ik heb wel 1 punt kritiek en het is tergelijketijd een plusunt en dat is hdtv.
    het kost nog redelijk veel dus maw je bent rap 1000 euro kwijt.
    dus kom je ook aan 1500euro en voor die prijs heb je al een goede game pc.
    maar natuurlijk de personen die een hebben weten natuulijk hoeveel mooier hetis op een hdtv.

    op dat vlak heeft sony wel een voorsprong op de xbox360 die hebben 1080p maar weinig tv hebben dit al maar tog.
    msh komt m$ nog met dit met een update maja altijd die updates .

    maja moest er even uit van de hd.

    jah ben benieuwd wat nintendo gaat doen hd of geen hd.
    er word wel al gezegd dat ook de revolution met de unreal 3 engine gaat werken wat dus wilt zeggen dat we nog aangenaam verrast kunnen worden van deze console.
    kzie mij al unreal spelen met zo'n controller moet wel geinig zijn.
     
  20. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Dat lijkt me nog behooorlijk lastig met die controller...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina