1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Colnago, jou tv kan toch 1080p aan he? Iedereen zegt wel dat niemand een 1080p tv heeft, maar jij hebt er toch één. Een tijd terug op xbox live zei je tegen mij hoeveel pixels je tv heeft. 1900+ x 1080 ofzo iets, als dat tweede getal echt 1080 is, kan je echt 1080p aan, maar je twijfelde toen ofzo iets dat de tv het niet aankon, maar dat is omdat je geen toestel hebt dat 1080p aankan, als je een ps3 hebt, ga je superscherpe beelden kunnen tonen...
     
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij het een 1080i is dat is toch een verschil met een 1080p.
    1080i kan de xbox 360 trouwens toch ook aan.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, maar ik heb het echt over 1080p. Ik heb ook een dikke hd tv(sony bravia), ik kan 1080i aan. Maar Colnago heeft volgens mij een 1080p tv, Hij heeft een phillips van 4000 euro, een serieuze bomb van een tv. Hij heeft me toen gezegd hoeveel pixels zijn tv aankan, maar ik herinner het 2de getal niet meer, als dat 2de getal 1080 is, kan hij 1080p ondersteunen_O_ ...
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wat vinden de japanners van de volgende generatie (ook al is het maar een heel kleine groep):

    Bron: M-Gaming.nl
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze zowieso alle 3.
    Heb de meeste zin in de REVOLUTION.
    Ik geloof serieus dat het spele echt iets nieuws kan brengen.
    Heb een abbo op EDGE ( niet dat die gasten heilig zijn, maar het is natuurlijk geen PU bagger )....In het december nummer doen ze verslag van een -behind closed doors- speelsessie. Hun bevindingen waren 'awesome'.
    Na deze sessie voelde de 360 als een gameconsole van de vorige generatie.

    Mjam...ik stel het met al voor. Metroid Prime 3 spelend met de nieuwe REV controller. Lijkt me geweldig :)

    Niet dat ik de PS3 en 360 laat stofhappen....maar ik vermoed dat veel content voor beiden zal verschijnen en ze vaak in mekaars vaarwater zullen zitten...

    Hoe was dat spreekwoord ook al weer.....'Als 2 honden vechten om een been, gaat Ninty ermee heen'?
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb ene die 1080p aankan maar tog.
    niet iedereen kan zo'n tv kopen he ;)
     
  7. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Heb hem ook, samsung le 32 r51b!!
    Ben er ook ergg blij mee!! Was het geld waard!!_O_

    Sorry offtopic:p
     
  8. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ben jij er nog voor de overige 20%! :9
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd,maar dat wil toch zeggen dat je voor 4000 euro(serieus wat geld:D) een 1080p tv kunt kopen, en dat wil misschien ook zeggen dat je in 2007 een 1080p tv kunt kopen voor misschien dezelfde prijs als een 720p tv van nu...
    Maarja, ik vind het toch heel cool dat je een 1080p tv hebt. Als je dan high definition films koopt kan je die in full HD afspelen, geweldig gewoon! Ook zal er waarschijnlijk in Gt5,... 1080p zitten, dan ga je blij zijn dat je 1080p hebt hoor...
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah en de ps3 kan ook nu ook in volle glorie spelen mmm mgs4 mm kan al niet meer wachten
     
  11. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft dan wel een tv met een resolutie van 1920 x 1080 maar deze tv aanvaardt geen ingangssignaal van 1080p. De philips aanvaardt enkel een 1080i signaal en zal dat dan converteren naar 1080p.
    Dus als hij zijn ps3 eraan wilt hangen als hij één koopt, dan moet hij toch 1080i selecteren als uitgangssignaal van de ps3.

    http://www.hdtvuk.tv/2005/12/philips_explain.html
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm jongen toch er gaat een firmware komen hebben ze gezegd via de klantenservice waar je 1080p kunt kiezen dus...
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff 4000 euro voor een tv, was ik maar rijk:p maarja als ik 4000 euro heb koop ik daar wel een vw polo 6n voor:p of een golf 1 cabrio;)
     
  14. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, is er iemand op ziijn teentjes getrapt? Zolang die firmware update er niet is, is het geen 1080p.

    Nu vraag ik mij af, als om 1080p weer te geven, de architectuur van de tv zoveel complexer wordt, hoe een firmware update dit gaat oplossen?
     
  15. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Josh Robinson, graphics artist die werkte voor Sony. Die gaf aan nog helemaal niet zoveel next-gen geweld op de PS3 te hebben gezien. Hij gaf aan dat zijn eerste verwachting dat de PS3 de Xbox360 zou wegblazen niet gehaald zou worden.

    Nou, dat is hem duur komen te staan. Zijn baantje bij Sony is hij kwijt. Gelukkig heeft de man een boek in de planning en diverse aanbiedingen op zak. Eerlijkheid duurt soms het kortst. Meer info: http://www.ps3week.com/blogs/ps3week...&c=1&tb=1&pb=1





    Citaat:
    Back in early January, an artist working for Sony, wrote what he intended to be an innocuous little opinion piece, "reviewing" the PS3 and declaring, "I started [off] VERY excited about the PS3. I was very confident that it was going to just destroy the XBOX 360 just on the name SONY alone. The more time that goes by the more I am becoming doubtful. Everything I’ve developed or seen developed has yet to be 'next gen.'"


    PlayStation 3 Week has followed up on Josh's story with a fascinating interview about the repurcussions of speaking your mind when huge companies are battling for the mindshare of gamers. Robinson says, "Did I knowingly break NDA? I absolutely did not. I would never do that and I would never want to hurt Sony Online. Did I dance in the grey area by even opening my mouth? Yes I did and I was fired for it. So I guess the new rule for me is, don’t ever say anything at all about anything. Ever...ever."

    Don't worry about Josh though. He says he has a book deal in the can, with several job offers, all promotions from his position at Sony, to consider. I hear that Microsoft is a nice place to work...




    Bron: Joystiq
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    LOL :9
     
  17. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Josh Robinson was werkzaam voor Sony Online Entertainment. “Ik heb ook gesproken met mensen die zich op het technische vlak van de Xbox 360 bezig houden. De reactie die ik telkens te horen krijg: “De Xbox 360 is beter”.

    Toen dat hij dit naar buiten bracht, had sony nog een eitje met hem te pellen.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij had meneer gewoon geen zin meer in zijn baantje en dacht van "misschien moet ik het maar eens bij microsoft proberen" ;)
    Dit soort dingen, net als de berichten waarin "bewijs" is hoeveel beter de ps3 zou zijn neem ik met een korreltje zout.
    Voor mijn aanschaf van de ps3 maakt het niet uit, die komt er toch wel. Maar kwa vergelijk tussen de 2 wacht ik wel tot ik hem zelf spelend zie.
    Tot die tijd ga ik ervan uit dat de PS3 net zo goed wordt als de 360.
    Alsof een eventueel verschil in grafische kracht (en daar draaien dit soort berichten grotendeels vaak om) zou betekenen dat een spel minder leuk zou worden. Puntje bij paaltje draait het altijd om de gameplay. En als die sucked kan het er nog zo mooi uitzien maar dan blijft het een slecht spel.
    En ik heb liever dat developers, of het nou voor de 360, PS3 of Revolution is, zich daarop focussen dan op mooie plaatjes.
    (combo van de 2 is het mooist natuurlijk)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb vanaf 2 december de keuze gehad tussen GT4 en PGR3 (en jullie weten hoe goed ik GT4 vind). Ik heb vanaf die dag PGR3 iets meer dan 130 uur gespeeld, en GT4 daarin tegen maar 2 kleine uurtjes. Dat terwijl ik de gameplay van GT4 echt vele male beter vind dan PGR3 (ik ben een echte simulatie freak). Dit ligt voor een groot deel aan de graphics. Kijk ook maar eens naar de koop cijfers van race spellen... PGR is altijd super mooi geweest, maar heeft maar heel weinig te bieden ten opzichte van andere games. Toch is PGR een enorme kaskraker. Graphics kunnen een spel absoluut maken of kraken. Neem als voorbeeld Richard Burns Rally. Die game ziet er niet uit, maar geen enkele andere racegame heeft een realistischere gameplay dan dit spel. Hoe vaak is die nou verkocht? En waarom zou men anders een Xbox 360 of PS3 kopen...? Kei duur, maar wanneer je betere graphics krijgt hebben super veel mensen het er voor over.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2006
  20. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    De Amerikaanse winkelketen GameStop heeft enkele PlayStation 3-spellen aan haar assortiment toegevoegd. Deze spellen staan genoteerd voor een prijs van 59,99 Amerikaanse dollars, officieel heeft Sony echter nog geen prijs genoemd. We hebben het over de volgende spellen.


    I-8

    Condemned: Criminal Origins

    Dark Sector

    Devil May Cry 4

    Dirty Harry

    Dog Tag

    Eyedentify

    Fifth Phantom Saga

    Fight Night Round 3

    Formula 1

    Gundam World

    Heavenly Sword

    Indiana Jones

    Killing Day

    Killzone 2

    Metal Gear Solid 4

    Metronome

    MotorStorm

    NioH

    Peter Jackson’s King Kong

    Possession

    Project Delta

    Psychopath

    Scarface: The World is Yours

    Spider-Man 3

    Stranglehold

    Tekken

    The Darkness

    The Getaway 3

    Theseis

    Vision Gran Turismo

    Warhawk

    Bron : Gamestop
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina