1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ook alweer zo'n raar bericht dat nergens op slaat... (de middelste alinea lijkt me het enige dat klopt...)

    MS medewerkers hebben juist altijd vol lof over Nintendo gesproken, Nintendo is nog nooit "vierkant" afgekraakt zelfs...
    Als je de gamertag van Jay Allard bekijkt zie je dat hij verschillende merken consoles heeft (zelfs Sony8) ).
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nog zo'n figuur die zich op de teentjes getrapt voelt |:- :{

    /Mod Ga het nou niet weer uitlokken dan :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2006
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de launch van Xbox360 kon je kiezen tussen het Core Pack (zonder hdd e.d.) en het Premium Pack (full option). Maar blijkbaar zal er ook een verschil zijn in welke games je op een van deze 2 versies kan spelen...

    De mensen van planetxbox360.com hebben de vrijgegeven packshot van Football Manager 2006 voor Xbox360 eens van naderbij bekeken en je ziet daar mooi een logo "hard disk drive required" op prijken. Tot zover de belofte van Microsoft dat je alle games op beide versies van de Xbox360 console kan spelen. De BETA versie van Final Fantasy XI vereiste ook al een HDD, maar er is nog niet bekend of dit ook in de definitieve versie van FF XI ook zo zal zijn. Dit nieuws maakt veel ongenoegen los bij core-eigenaars en het is af te wachten of dit de nieuwe trend wordt: aparte games voor de core en premium edition van Xbox360.


    http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=862
    dit is de link en je moet daar ook eens lezen en kijken en vooral letten links onder op de cover naar het logotje van de hdd
     
  4. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik wel raar !
    Normaal kan men games perfect afspelen zonder HDD, dan duurt het laden gewoon langer ...
    Ik vind dat je hierbij eig naar de ontwikkelaars van het spel moet kijken en niet naar het product 'xbox360' in het geheel.
    Kan wel frustrerend uitwerken mss bij sommigen terwijl je op een console speelt en dan nog altijd naar specificaties moet uitkijken.
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm... Even een beetje gezocht ivm dit bericht. En het klopt
    bron Sega.com:
    Net als FFXI heeft dit spel een HD dus nodig
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dus eigenlijk worden de mensen die van dit soort spellen verplicht een hdd te kopen indien ze nog geen hadden dat is dan wel een duur lolletje he voor dat ene spelletje. maar er zullen wel nog games komen waar je een hdd voor moet hebben
     
  7. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja als je een beetje logische nadenkt dan wist je dit toch allang!????
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar maar games zoals football manager had ik niet verwacht.
    wel games zoals final fantasy maar jah iedereen zal wel weten dat de hdd noodzakelijk word he
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Football Manager is echt wel een groot spel, je hebt een groot keus van teams etc het verbaasd me niet dat je voor dat spel ook je hdd nodig hebt.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mok zullen de games zoals halo3 ook verplicht zijn om een hdd te hebben volgens mij want als ze beginnen met die updates en en nieuwe maps...
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het toch zwak van Microsoft dat ze ons beloofd hebben(staat zelfs op www.xbox.com ) dat geen één game met HDD moet gespeeld worden. Natuurlijk had ik het liefst gehad dat er geen core bestond en dat elk spel gewoon gebruik maakte van de HDD!!! Maar Microsoft heeft de core op de markt gebracht en degene die deze versie hebben gekocht, tja, die zijn toch een beetje gekloot denk ik voor in de toekomst, en dat vind ik toch wel erg...
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    maja microsoft zegt zoveel he wedden als de ps3 in ook 2 formaten komt dat we ook zo'n probleem krijgen
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja je zegt het zelf al: ALS!!!! maar ik vind het knap dat je dat al weet , dat de ps3 dan ook met problemen krijgt te maken
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah natuurlijk zal de ps3 ook problemen hebben dat heeft elke console.
    maar ik vind 2 verschillende consoles uitbrengen zowel de ps3 als de xbox360 om problemen vragen
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja maar het is nog niet eens bevestigd dat er twee packs komen dus....

    Maar goed:

    bron: www.gamequarter.be

    *)
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegendeel al bewezen, nevermind :)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Uhhhmmm, dat is al bevestigd _0/
     
  18. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    jong je moet er nog geen eens op ingaan op die ps fanboys :cool:
    gewoon negeren je gaat je toch niet verlagen tot hun niveau ;)
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron? :)

    Edit, lama, zelf al gevonden op de vorige pagina.
    Idd een misser van Microsoft. Ik hoop voor de Core-eigenaren dat het bij weinig titels blijft, want anders ben je flink genaaid.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina