1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou een draadloos controller Joepieeeeeeee wat ben ik blij. ( waar je om de 2 minuten tijd de batterijen van moet opladen, bij wijze van spreken)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha het is wel wat meer dan alleen die controller hoor (ben alleen ff die lijst kwijt). En dat met die batterijen valt ook nog reuze mee. Maar goed, ik zit hier niet om je te overtuigen :+

    Ik wil em in elk geval wèl in m'n kamer hebben staan straks.
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor xbox live gold heb je toch een harde schijf nodig:confused:.
    Maar ik koop een xbox360 omdat ik de meeste plezier aan de xbox heb gehad in tegenstelling tot PS2, die na een tijdje rare symptonen begon te geven(zoals het niet meer lezen van dvd's en vooral de nieuwe games zoals MGS3 en GTA SA niet goed kon lezen) dit heb ik dus bij de xbox nooit gehad. En ook natuurlijk voor de online mogelijkheden koop ik een 360. Die naar mijn idee op de PS2 verre van goed waren, en xbox live vond ik gewoon toppie :) Maar uiteindelijk ga ik waarschijnlijk toch ook de PS3 kopen want die komt toch misschien pas eind 2006 uit dus dan is de spaarpot wel weer vol.
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar het is wel handig, want er zal ongetwijfeld veel extra content verschijnen, en zo groot is een memory card niet. Een harde schijf is sowieso handig, en op den duur ook goedkoper dan veel losse memory cards kopen :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Voor xbox live gold .. heb je geen HDD nodig .... een memory unit is ook goed ... er daar kan je gewoon 64 mb aan gegevens op zetten ... je kan er zelf content op downloaden :)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Die MC's van Xbox hebben wel genoeg ruimte hoor. Pas naar 20 spellen op mijn PS2 hoefde ik een nieuwe te kopen, en die MC was maar 8mb.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet nu al dingen over de PS3 terwijl er nog geen zak bekend is. Er zijn nog geen ingame video's, er is niks bekend of ie wel zo sterk is als sony beweerd met hun cell ding etc.

    Welke games vind jij dan wel boeiend, welk genre?

    Het normale pack bied extra:
    -Hardeschijf
    -Xbox Live Headset
    -Ethernet Kabel & Component kabel
    -Multi Media Remote (afstandbediening)
    -Draadloze controller
    -De console zelf heeft een mooiere lak laag

    Daarnaast is de prijs nog erg laag. Kom op zeg, voor 400 euro koop je tegenwoordig niet eens de beste grafische kaart voor een pc. Dus stelt het echt niks voor, voor wat je er terug voor krijgt. De core pack is er puur voor de mensen die niks extra's willen, hoeven diegene niet extra te betalen voor dingen die ze niet willen. Maar mensen moeten natuurlijk altijd wat te zeiken, geeft Microsoft je een keus en dan is het weer niet goed.
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Woensdag 9 november 2005 | Sony Computer Entertainment, het bedrijf dat voor het grootste gedeelte leunt op PlayStation, heeft een nieuwe technologie geregistreerd voor media disks. Deze technologie houdt in dat er op een game disk, bijvoorbeeld DVD of Blu-Ray, een code staat die opgevangen word door jou PlayStation 3-spelcomputer. Zodra deze code is opgevangen is het spel niet meer speelbaar op andere spelcomputers. Uitlenen en huren van spellen alsmede het spelen van illegale software is er dus niet meer bij.

    Ken Kutaragi, de geestelijke vader van PlayStation, zou de techniek zelf hebben ontworpen, zo staat in het patent wat Sony Computer Entertainment heeft aangevraagd. Ondanks dat Sony nog niet officieel heeft aangegeven dat men deze techniek gaat gebruiken voor de PlayStation 3, heeft Ken Kutaragi al eerder aangegeven dat Sony het kopiëren van spellen wil tegen gaan.

    Bron: insidegamer.nl
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dit lijkt me dus echt puur bagger als het uitkomt....je kan geen spellen meer verkopen als ze je niet bevallen.mocht je conslole ooit kapot gaan zijn je spellen waardeloos. als je een spel wilt omruilen binnen een dag kan dat niet meer.en als je naar vrienden wilt moeten hun dat spel ook hebben, jij kan het niet meer even meenemen.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    64 MB zijn de MC's voor de 360.

    8 keer zo groot als de vorige MC's. Ik weet niet hoeveel keer de games nu groter zijn, daar ligt het dus aan...

    Ikzelf koop de 360.
    Wie weet wel minder 'spectaculair' als de PS3, maar hij doet wat hij moet doen, voldoet aan mijn "game-eisen", en komt gewoon lekker snel uit.

    @ JPRG, misschien kan je je keuze gedeeltelijk bepalen op de PU's :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Hier zullen ze echt wel rekening mee houden. Wie weet is het gebeuren waar de code wordt opgeslagen wel verwisselbaar, zodat je hem naar je vrienden kunt meenemen, of zijn er 'rental-games' die sowieso geen code bevatten, of dat wanneer je PS3 stuk is, je een nieuwe krijgt waarbij dezelfde codes al in opgeslagen zitten. Er is nog te weinig bekend om dit idee meteen de grond in te boren.

    ...Ik hoop het :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Als de dit in de PS3 stoppen worden er misschien nog 2 van verkocht, absolute doodsteek voor Sony.

    Zal er dus ook never never nooit inkomen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    GTA word exclusief voor de PS3 gemaakt ...

    Jammer, maar goed je kan ze niet allemaal voor je winnen
     
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    GTA heeft ondertussen ook z'n langste tijd wel gehad denk ik...
    Ze kunnen moeilijk doorgaan tot deel 15..
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zie niet in waarom niet. Ze moeten natuurlijk wel de serie naar een hoger plan tillen en niet gewoon een update maken met mooie graphics. Ze moeten wel nieuwe dingen introduceren...
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden al gezegd dat de afgelopen drie (3, vice, en SA) samen een trilogie waren. De nieuwe PS3 GTA zal compleet anders worden, met nieuwe engine en alles. Waarschijnlijk zal daaruit ook wel weer een trilogie ontstaan.


    Oh en ik zou niet zoveel waarde hechten aan die exclusiviteit, dat betekent voor
    R* blijkbaar niet bijster veel. De PS2 GTA's zouden ook exclusief zijn...
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    al die exclusive games zijn over het algemeen ook allemaal gelul.

    ook gta kwam naar de xbox net zoals halo ook vrolijk op de pc uitkwam...kwestie van tijd en je speelt het op alle platformen.

    een uitgever zou knettergek zijn als hij dit niet zou doen.
    de taktiek is om eerst de hype te creeeren dat het nergens anders op komt te draaien om vervolgens als het spel in de budgetbakken ligt uit te brengen voor de concurentie.
    met minimale inzet maximaal resultaat...en het werkt elke keer weer.
     
  19. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @beuker
    ga er dit keer maar niet zo snel van uit aangezien rockstar een speciale engine (aangepast aan de ps3 hardware), maakt exclusief voor de ps3 dus....
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    10 tegen 1 dat met genoeg tijd alles op praktisch elk platform te spelen is.

    als er munten mee te verdienen valt dan is een engine probleempje zo weer herschreven.
    money makes the world go round.........en vult de zakken van de ontwikkelaars.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina