1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, die Xbox was ook de krachtigste, en nu wordt dat de xbox360.
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad, op 2 december is de Xbox 360 de krachtigste. De PS3 zal ongetwijfeld krachtiger worden, hij laat immers vrij lang op zich wachten. Maar: wat maakt het uit? Het gaat om de games :p , weten we nog? De games op de ps3 spreken mij, op een paar na, niet echt aan, dus is de keuze snel gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  3. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @plasticman
    veel ontwikkelaars hebben al gezegt dat de ps3 dat wordt dus... Maar nog even terugkomen op jou reactie maybe was de xbox wel de krachtigste maar de ps2 was toch de beste raar is dat he
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Jongen, ga ff ergens anders de fanboy uithangen :{ En als je een Ferrari blok in een Lada doet rijdt hij misschien niet lekker, maar dan gaat hij wel rete hard _0/ Je gaat echt janken wanneer GT5 of MGS4 uitkomt.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, ik wordt er ziek van, hoe hard die kerel fanboy is, dit is gewoon abnormaal! Damn...
     

  6. Laat daar maar eens een artikeltje van zien dan...


    En metal gear en Gran turismo komen toch enkel op de 360 want die ps3 gaat het daglicht geeneens zien8)

    Echt onbegrijpelijk dat jullie nog zo graag die ps3 willen na al die negatieve berichtgeving.. Heb eigenlijk nog niks goed erover gehoord.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  7. JeePee

    JeePee Guest

    :{ Jij bent echt zo grappig. Hebben je ouders al tegen je gezegd dat je caberatier moet worden...:{
     

  8. HAHHAha, jij mocht willen dat ik grapjes aan het maken was:{
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Fout: Jij WIL er niks goeds over horen _0/
     
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze topic zoieso een beetje nutteloos! Het is zelfs om moe van te worden, maarja dat is mijn mening hoor. Iedereen mag natuurlijk zeggen dat de x360/PS3 hem/haar beter lijkt maar dat slaat natuurlijk nergens op: Ze zijn er allebei nog niet en dus kan je zoieso geen oordeel vellen. Tuurlijk kun je de x360 al spelen op zo'n kiosk-geval maar ook dat zijn slechts demo's en echt relaxed speelt et niet staand in een winkel. het geeft slechts een (goede) indruk maar je kan pas een goed oordeel vormen wanneer je er eens lekker voor gaat zitten, thuis met de xbox360. Zo'n ding moet zich ff bewijzen en dat duurd gewoon ff. Dat zal de tijd leren. Hetzelfde geldt voor de PS3. Wordt waarschijnlijk ook een machtig mooie machine.
    Wat we nu alleen ZEKER weten zijn de cijfers van beide machines. Het zal pas in de praktijk blijken hoe ze echt presteren. Dan kun je zeggen: ''nou ik geef de voorkeur aan die of die''. Ik denk dat je de keuze moet maken aan de hand van de games die je graag zou willen spelen en je dus het meest aanspreken.
    Nu hou ik erover op want anders ga ik heel slap lullen en daar heb je al helemaal niks aan....8)
     

  11. Noem eens een paar goede feiten en voordelen op dan?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Okee, ik ga ff een lijstje maken, maar dan wil ik ook dat jij dit ook van de X360 doet...
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Er worden een paar foutjes gemaakt hier. De verkoop cijfrs van de playstation 2 waren het beste... Maarjah die liepen al 4 jaar voor vanaf het moment dat de xbox en gamecube uitkwamen verloor playstation wel. De verkoop cijfers ovr het algemeen was wel dik in het voordeel van de playstation 2. namelijk 70% met 15. nog iets procent de gamecube en met 15 en iets minder procent op de laatste plek de xbox. Maar dit zijn slechts verkoopcijfers wereldwijd. Japan En china kopen namelijk niks anders dan nintendo.

    Bron: pffff veronica magazine geloof ik maar is over het algemeen wel bekend.

    Maar dit keer is het anders. Dit keer komt de xbox 360 2 jaar eerder uit dan de playstation 3. Dit keer is de live functie nog beter. Dit keer koop ik een xbox 360 alsjeblieft :D:)
     
  14. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    willen jullie alsjeblieft ff kappen met dat fanboy vs. fanboy gezeur. OK, ik geef toe, plasticman overdrijft en kijkt de xbox(360) alleen van de zonige kant, maar jpracegamer, jij bent ook wel pro-ps en een beetje tegen de xbox. Hoewel je steeds beweerd een xbox te hebben en hem goed te vinden en bla bla bla. Maar je kunt duidelijk zien dat je Sony beter vindt dan MS als het om consoles gaat. Maar houdt aub op met jij bent een fanboy en houdt nou eens op met dat fanboy gedoe. Want met dit soort reactie lok je alleen maar nog meer fanboy-reacties uit.

    Vertel gewoon in 1 post je goed onderbouwde mening met dit dit en dit vindt ik beter aan de ene en dit aan de ander en daarom kies ik voor deze. De mening van een ander heb je gewoon te respecteren, hoe dom deze ook kan zijn of hoe vol deze ook met fanboy-dingen staat. Want als je de ander zijn mening afkraakt krijg je 3 pagina's vol doelloze posts en dat kan nooit de bedoeling zijn.

    Dus beide: respecteer elkaar en ga lekker ergens anders bekvechten, ipv dat je een heel topic volspamt
     
  15. Voordelen van de 360
    -Xboxlive
    -Veel goede games in aantocht
    -Developers zijn er zeer over te spreken
    -Strak design
    -Topkwaliteit hardware
    -Mooie prijs
    -Uitgebreide MM functies
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ha, hoe grappig,
    -veel goede games in aantocht: met ps3 heel zeker, daar heb je superveel bekwame mensen voor werken...dus geen gezever daarover
    -2de: hetzelfde voor ps3, Hideo Kojima, Tecmo(Team Ninja), Ontwikkelaars van Capcom,...er zijn al zoveel artikels geweest vol lof over ps3,maar die zie jij niet, discussieren heeft geen nut hier,want jij bent nogal dom op dat vlak, daarom kom ik hier bijna niet meer.
    3de:Geld voor ps3 ook, en die controller, die is nog niet definitief, dus geen gezeik daar over!
    4de:Dit geld zeker voor ps3...
    5de:Zoals de geruchten nu de ronde gaan van 400 dollar in America(minder zelfs) en 500 euro hier, is toch best mooi!
    ...
     
  17. Alweer geruchten??:confused: Houdt maar niet op met al die geruchten he.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, hier mijn lijstje :cool:
    - The Cell
    - Backwords Compatible voor 100 tot 99 procent van alle PS en PS2 games.
    - Blu-Ray
    - 7 Controllers
    - 2 TV's op één PS3
    - De exclusive PS3 games
    - Het design
    - Het feit dat het geen halve PC is, maar een echte console.
    *Leest net het lijstje Plasticman NL
    - Mooie prijs
    - gratis netwerk
    - Topkwaliteit hardware (buiten de Cell om)
    - Developers zijn er zeer over te spreken
    - De mogelijkheid om ook de Driving Force Pro op de PS3 aan te sluiten


    Morgen zal ik denk ik de beslissing moeten maken of ik wel of geen 360 ga halen. Als ik onder de indruk ben denk ik wel dat ik er een in huis neem, de core dan. Heb wel zin morgen, in de PU Gameplay :D
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen kijk dit filmpje _O_ Dit is de kracht van de xbox 360 _O_ Zo veel moois zit er in _O_
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dude, jij praat precies over feiten dat de ps3 700 euro of meer gaat kosten,dus hou je kop man! Jij bent iemand die alle goede geruchten van de 360 omzet in feiten, en alle slechten van ps3 in feiten,de goede van ps3, blijven geruchten natuurlijk he,en de feiten van specs,...tja, daar kijk je naast, want zo slim ben je natuurlijk niet. In ieder geval,ga maar mooi door met je discussie, ik koop beide, ik hou van beide(van nintendo ook,dus van alle :cool:, en ga jij maar lekker de straat op,en ga jij maar molotov bommen op de gebouwen van Sony gooien, dan ben jij gelukkig,en dan zijn wij gelukkig als ze je opsluiten..._0/ !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina