1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    @ rikkel,
    Okee, als er iemand mij niet moet overtuigen ben jij het wel 8) :+ (no offense :+)
    Nee, ik hoef geen filmpjes te zien, ik wil het gewoon met mijn eigen ogen IRL zien. Ik geloof wel wat er allemaal in zit en hoe goed hij allemaal is, maar morgen is de dag :cool:
     

  2. 90% van wat je opnoemt is een speculatitie en nog totaal onbevestigd.
     

  3. Ja, en jij bent een zielig jongetje die gewoon geen geld heeft voor de 360.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @plasticshit,wat lul je?
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    LOL, hij zegt toch dat hij hem koopt _0/
    Leer lezen

    Edit: 12 van de 13 genoemde punten van mij zijn geen speculaties...
    Dat is 8% speculatie en 92% waarheid

    Leer rekenen _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ik heb hem al lang betaald zielige ****, jij kunt geen 2de console kopen vanwege je fanboygedrag,sorry hoor,maar DAT is zielig!
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het grootste gedeelte van je lijstje is gebaseerd op geruchten. Cell is tot nu toe 1 groot hype verhaal, backwards compatiblity is nog niks over bekend, laatst werd er ook weer gezegt dat niet alles BC was. Wat heb je aan 7 controllers? Betaal je extra voor terwijl je scherm miniscuul wordt als je daar met zn allen op zit (daarnaast gaat de grafische kwaliteit enorm omlaag als je met zo veel speelt op 1 console. En waarom is de PS3 niet een 'halve pc' en de X360 wel? Je hebt het over een mooie prijs terwijl er nog geen zak bekend is. Developers er zeer over te spreken? Laatste wat ik hoorde was toch echt dat verhaal dat het moeilijk was om ervoor te programmeren etc.

    Maar goed deze discussie gaat eigenlijk nergens over. De PS3 is nog helemaal niet klaar en ik gok dat het mid 2007 wordt dat hij in Europa te koop is, gezien de enorme moeite van Sony om de PSP binnen een jaar na Japanse release in Europa te krijgen. Maar ach we zien wel, ik ben in elk geval blij dat ik over een paar weken met een echte console kan spelen met een hoop leuke games en een hoop goede/leuke komende games en niet loop te wachten op een hoop gebakken lucht. Die PS3 zie ik dan later nog wel verschijnen en komt heel misschien in huis maar die kans schat ik klein in. Grootste deel van de games op de PS zijn japans en die vind ik bijna allemaal stuk voor stuk niks. Dus ik zie het verder wel.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    allemaal bullshit, niks geruchten!, van de release is wel waar, waarschijnlijk europa 2007 ja, begin dan toch. Maar is dit zo erg, dan heb je direct meer games,...alles is ook regiovrij,... noem maar op, wat maakt het uit, Sony gaat zich nu niet kapotwerken en bugs erin laten...
     
  9. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is btw het voordeel van het gebruik van 7(!) controllers?( En PS-fanboys.....voel jullie nou niet aangevallen door mijn vraag) Van mij mag deze Thread zo de vuilnisbak in, alleen maar fanboys hier, voor zowel de x360 als de PS3!!!
     
  10.  
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Boss, ik kijk dit nu al een hele tijd aan. Kom op respecteer elkaar mening! Als jij het er niet mee eens bent dant kan natuurlijk, maar er is geen reden om je beneden niveau te gedragen.

    Datzelfde geld natuurlijk voor Plasticman en JPRacegamer.

    Zoals al eerder was gezegd, respecteer elkaar mening.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, sorry. Ik stop er mee.
    Heb geen zin om met iemand te discussieren die niet kan lezen, niet kan rekenen, en niet kan quoten :+
    Ik ga zo lekker slapen, met vooruit zich op morgen _0/
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
     

  14. Nou, je hebt me nu wel goed te pakken zeg:+

    Leer jij maar eens kranten lezen....En om te gaan met de realiteit_0/
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij kan het niet meer schelen, ik heb al zoveel shit moeten aanhoren van die kerel en van anderen ook! Snap je het dan niet? Ik haat fanboy's, doet iemand zo, dan verdedig ik ps3, zo simpel is het. Ik ben puur voor ps3 en xbox 360,...maar jullie snappen het niet, Plasticman mag alles, ik en jpr mogen niets, ik snap het echt niet, pijpt plasticshit jullie?!

    /Mod Zeg doe normaal! Vind je dat zelf nog een normale opmerking? Toon wat respect tegenover andere mensen a.u.b., laatste waarschuwing - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  16. JeePee

    JeePee Guest

    @ Plasit..
    Ik lees kranten, en volgens mij, en volgens Boss jij niet _0/
     

  17. Okee, kijk anders ook even op www.dft.nl en bekijk al het nieuws over sony even, en daarna dat van MS*)

    Bill gates kan honderden miljarden gaan verdienen in de komende decenia...
    Hij laat echt niks liggen voor een gewond vliegje als Sony8)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn dude, je hebt natte dromen van Bill, best wel zielig, ik bol hem...
     
  19. Jij bent de tegenpool van de bovengenoemde persoon die alle nadelen van de PS3 als feiten beschouwt. Jij doet of ene console gewledig is zonder hem ooit te hebben gezien. Weet jij precies hoe alles gaat worden? Bovendien laat jij jouw mening als feit gelden. Natuurlijk kun je qua games een voorkeur hebben, maar momenteel kun je over de PS3 nog minder zeggen dan de 360. Laat staan dat je nu al kunt bepalen dat de PS3 briljant is.

    Boss. Natuurlijk mag alles, maar vaak is jouw mening ook niet genuanceerd en lichtelijk overtrokken (bijna stroman achtig) om je punt te maken. Bij jowu verhalen heb ik nog wel het idee dat je weet wara je over praat. JP is gewoon aan een stuk door ana het trachten te bewijzen dat de PS3 briljant is. Dat kun je pas bepalen op het moment dat de PS3 uitkomt.

    Dat iemand GT goed vind is logisch en dat zie ik als legitiem punt. Hetzelfde geld voor MGS maar in mijn optiek zijn games als Socom (belabberd spel, dat alleen maar wat terrein heeft gewonnen doordat de PS3 een soort tosti ijzer is in veel huiskamers) en Killzone (jostiband met pistolen) niet eens het noemen waard. Snap niet dat mensen zo dingen verdedigen waarvan ze nog niets egzien hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit welke console beter wordt? Het gaat toch om wat jij leuk vindt, en welke games jij meer waardeert. Het apparaat zal meestal niet doorslaggevend zijn. En voor alle Xbox-fanboy's: ja de PS3 zal waarschijnlijk krachtiger zijn, maar wat dan nog?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina