1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

  1. Jaja, probeer jij me maar weer af te zeiken en uit te maken voor Fanboy...

    De enige echte f*nboy hier ben jij vriend.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D hahaha er word hier met vleeswaren gegooit, deze topic kan ik me nog herrineren. Dit is bij kans wel de meest fanboyachtige topics van het forum :D

    Het draait allemaal om de games...de hardware komt daarna. :)
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het filmpje niet ziet moet je ook niet gaan zeuren dat xbox 360 minder sterk is dan ps3. Dan moet je gewoon je mond houden:+ Want wat je ook ziet op de gameplay het is altijd beter dan ps3, omdat ps3 nog niks heeft laten zien en ook niks heeft laten spelen, na false beloftes dat ze op TGS iets zouden laten zien.
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry jongens maar jullie mogen een dagje afkoelen, dit topic gaat voor een dagje op slot. We zullen morgen weer kijken of jullie normaal kunnen discussieren.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij reageert anders ook vrij fel op kritiek die hij uit. Als jullie twee er persoonlijk nog steeds niet uitkomen, dan ga verder via pm. Maar laat dit topic open voor vrije discussies.

    En laten we nu éindelijk normaal verder gaan vanaf hier! Wie niet open is om normaal in discussie te gaan met mensen die van andere consoles houden, gaat maar naar een thread over zijn/haar favoriet.

    edit: te laat, maar laat dit duidelijk zijn voor als het topic weer open gaat.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, dit topic krijgt nog een kans, ik hoop dat mensen nu wat minder gaan flamen en zich gewoon aan de regels houden.

    Ik weet dat meningen kunnen verschillen, maar hou het dan netjes en respecteer elkaars mening!


    *Opent
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de 360 want de ps3 wordt veel te duur en de games voor de 360 zijn veel beter.. ja maar de ps3 heeft de chip... ja hij is misschien krachtiger maar de 360 vindt ik veel betr...
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, ik zal hier maar ff rustig op ingaan, en hoop niet dat je terug gaat flamen of blaten.

    1- Er zijn zat developers die weten hoe dit werkt. Er zijn ookal ingame filmpjes van bijvoorbeeld I-8. Geen zorgen. Het kost misschien wat tijd, maar deze proccessor zullen ze zeker aan het werk krijgen.
    2- Het is voor een paar games niet helemaal zeker. Daarom zei ik ook: 100 tot 99 procent. Het kan zijn dat er ongeveer 30 games niet werken, en die zijn afkomstig uit een lijst die bestaat uit zo'n 1500 games. Het zou goed kunnen dat dit nog opgelost wordt, en zo niet is het niet zo'n drama, want zowat alle games werken nog.
    3- Nu al geflopt? Het zou best kunnen dat dit het nieuwe medium wordt. Blu-Ray moet je zeker niet afschrijven. Het is een schijftje met veel mogelijkheden, en er zijn nog haast geen negative berichten over geweest, naast het feit dat de ontwikkelings kosten erg duur zijn.
    4- Ik heb nu 4 controllers, en om deze allemaal aan te sluiten zal ik een Multitap moeten kopen. Bij de PS3 hoeft dit niet, en dat is gewoon erg handig. Het wil niet zeggen dat je 7 hand controllers hebt, maar hieronder vallen ook stuurwielen, headsets en eye-toys.
    5- Dit is gewoon een erg leuke extra, en wanneer de HD-tv is doorgebroken zou je een oude TV er best naast kunnen zetten, voor optimaal mulitplayer plezier.
    6- Pff, dit is een lijst. Erg veel al. Om maar een paar toppers te noemen: Killzone 2, Gran Turismo: 5, Metal Gear Solid: 4, Devil May Cry 4 en Formula One Next Gen.
    7- In jou eigen lijstje stond ook design. Dus nu spreek je jezelf een beetje tegen. Tuurlijk zijn de meningen hierover verdeeld, het zijn tenslotte voordelen, en die zijn voor iedereen weer anders. Er stond ook boven: "Mijn lijstje"
    8- Dat kan. Ik speel liever op een echte console. Dat geeft gewoon een beter gevoel. Wil niet wegnemen dat ik geen X360 ga halen, maar ik vind de PS3 daardoor iets specialer.
    9- Als je na gaat dat een gemiddelde PC al zo tegen de duizend euro aanzit, en als je die hardware vergelijkt met die van de PS3, dan is het gewoon een hele mooie prijs, ookal wordt hij 600,- Zelf denk ik tussen de 400,- en 500,- maar dat terzijde.
    10- Tja. 60,- per jaar vind ik toch best veel. Ook ik neem Xbox Live Gold, maar het PS3 netwerk - waar overigens nog niet veel over bekend is - zal voor een gratis service toch best goed worden. Heb namelijk erg veel plezier beleefd aan PS2-online.
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd de ps3 wordt krachtiger maar ik denk het zelfde gaat gebeuren als nu is... de xbox is beter dan de ps2 maar toch is de ps2 beter(logisch he) ik denk dat dit zich gaat herhalen alleen al omdat de xbox veel eerder uit komt... en ff over het ps3 online... ik las laatst in de topic dat het ps3 netwerk ong. het zelfde zla worden als dat van de ps2... maar ja... de tijd zal het leren...
     
  10. In dit artikel hieronder reageren de mensen van MS op het feit dat Sony beweert dat de ps3 krachtiger zou zijn.


    http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html


    Als dit allemaal niet zo zou zijn hadden ze bij sony al wel een keertje gereageerd denk ik.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony is heel verstandig door te zwijgen, waarom op elk bericht,...reageren en noem maar op(das gewoon dom om te doen, waar eindig je dan?). Waarom constant hype maken. In february gaat Sony een hele hype maken op hun voorstelling in Japan met speelbare games, eye-toy, functies, bekend maken hoe online tewerk gaat gaan,... Ik vind het goed dat Sony zich rustig houdt nu, zo kan Microsoft rustig te werk gaan, en zo kan Sony rustig tewerk gaan. Allé, rustig is het wel niet natuurlijk,maar je begrijpt me wel. In ieder geval, ik wacht mooi af...(op february onderandere)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    ...de stilte voor de storm :cool:
     

  13. Ja, of ze reageren niet omdat het allemaal waar is*)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja dude, ga je weer beginnen, jij maakt van elk slecht gerucht van ps3 een feit, "niet reageren omdat het allemaal waar is?" Komaan kerel, lees eens wat artikelen van Sony, heb je de ps3 tread al doorlezen, heb je al eens een beetje nieuws gevolgd van ps3? Ik denk het niet, In jou ogen is ps3 een broodrooster ofzo, die niet op de markt komt, maar hou dat, dan voor jezelf, en begin niet over zaken die Microsoft de wereld inzendt tegen Sony, Sony doet dit ook t.o.v Microsoft,maar daar ga ik nog niet eens op in, ik ga alleen in op feiten, jij daarentegen...
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah nix tegen Sony ...maar ze zeggen inderdaad nix ... op dit moment vertrouw ik alleen de feiten van de machine ... design en de chip ... plus de <kuch> CGI filmpjes ...en dat ze geen on-line systeem hebben ala MS (domme, domme fout)

    maar je kan 1 ding zeggen ... Sonny maakt leuke filmpjes
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, dat jij superpro-xbox hebt heb je al lang bewezen, ik respecteer daarentegen wel je mening,maar dit:
    Oooooh ja Fardo, dat is het enige wat Sony kan, filmpjes maken, ja je hebt gelijk, ze hebben in het verleden zich alleen maar bezig gehouden met filmpjes maken, hahahaha, het is hier soms toch hilarisch moet ik zeggen:{ . En dan zeg je over die CGI filmpjes...
    hou je rekening met metal gear, gt, I-8, warhawk,... Nee,dat doe je niet, dat is duidelijk!
    Dan nog, jullie mensen hebben totaal geen geduld voor jullie vijand(zo komt het toch over), wacht toch af, Plasticman zit al zaken te roepen dat ps3 niet meer uitkomt, hij zit zaken te roepen van ... het maakt niet uit,hij heeft vanalles gezegd, maar hem lach ik binnekort fel uit,zo simpel is het, ik wacht af, jou Fardo lach ik ook binnekort uit, als ps3 zijn troeven laat zien,... Ik zeg totaal niet dat ps3 beter gaat zijn dan xbox 360, ik ben namelijk vol lof van de xbox 360,maar ik haat het als ze zo vanalles blabberend zeggen over iemand anders(hun vijand zogezegd)...
    ps: En Fardo, heb je al online gespeeld met de ps3? xbox 360 gaat beter zijn online dan ps3,maar dat wil niet zeggen, dat ps3 identiek als met ps2 gaat zijn...
     
  17. Dit is geen gerucht, dit is de reactie van MS op de beweringen van sony die de dag ervoor zeiden dat de ps3 wel 2 keer zo krachtig was als de Xbox360..

    Ik zou ze dit verhaal wel graag willen zien ontkrachten bij Sony, alleen hebben ze ons daar nu alweer 5 mnd op laten wachten, en betwijfel ik of dat ze nog gaat lukken.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Opzich heeft hij gelijk, Spiderman en bad boys waren leuke films:9 Allebei door Sony Pictures gemaakt, columbia tristar.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zeggen niet dat ps3 volledig 2x zo krachtig gaat zijn als xbox 360,maar een bepaald onderdeel. Maarja, ook ik vond die zin van 2x zo krachtig nogal fanboy achtig overkomen, slechte move van die Americaanse vertegenwoordiger van Sony. Daarom dat ik ook zeg van ik neem alleen feiten serieus, dit soort zaken zaken allemaal geblaak t.o.v elkaar, zo simpel is het, dat doen ze beiden. Maarja, dit soort zaken moet je gewoon afwachten, als beide console definitief op de markt liggen, dan kan je de specs volledig langs elkaar leggen, dan kan je ook zien welke console de mooiste graphics op het scherm kan toveren...
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit waren toch nog steeds filmpjes ... geen mensen die daadwerkelijk aan het spelen waren met een boomerang in hun handen


    Ik ben de eerste die in de rij staat voor een PS3, als deze mijn verwachtingen na komt

    1. Ik wil een entertainment hub (streamen films en muziek)
    2. Ik wil een goed on-line netwerk (dat ik kan zien wanneer mijn vrienden on-line zijn en wat ze aan het uitvreten zijn)
    3. Ik wil mooie spellen
    4. Ik wil veel on-line games
    5. Ik wil demo's kunnnen downloaden
    6. Ik wil niet te veel uitgeven (games, accesoires)
    7. Ik wil mijn console tegelijkertijd met de amerikanen willen komen
    8. Ik wil meer zien dan alleen filmpjes (ook eens zelf een game willen spelen)
    9. Ik wil eens horen day er ontwikkelaars er bij komen (ipv weg rennen)
    10. Ik wil eens een release datum horen (en niet van hoofd ps3 horen dat ze hopen dat de PS3 klaar is voor de kerst van 2006, om deze in europa te kunnen releasen)


    Ik ehb nog niet on-line gespeeld met de PS3, maar deze word 1 op 1 PS2 on-line ... althans geen support voor cross games .. het is aan de ontwikkelaar zelf ... krotom geen support!

    Xbox 360 is on-line wat dat betreft dus superieur!

    Sony probeert nu dezelfde techniek als met de dreamcast ... liet graphics zien die ze nog nooit gehaald hebben ... sega verloor ... en sony staat als een huis ... maar de consument trapt niet twee keer in dezelfde fout
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina