Ik ben vanplan een xbox 360 te kopen, maar er is nogal veel verschillen tussen een aantal. Kwa prijs maar ook kwa inhoud. Ik vroeg mij dus af welke ik moet kiezen. Het beste is denk ik met een game erbij, maar welke dan? En waar zou ik hem het best kunnen kopen waar hij het goedkoopst is. Ik woon in Tilburg als het uitmaakt (Zodat ik niet krijg hier in groningen is hij bij deze winkel erg goedkoop ) Ojaa, en ik wil hem ook nog op mijn computer aansluiten, kan dat? En hoe kan dat dan?
Prijs: 300,- Core pakket. Console zonder harde schijf en controller met draad. Prijs: 400,- Premium pakket. Met harde schijf en draadloze controller. Prijs: 4honderdzoveel euro. Met een game erij. Meestal rond de 430. Dit is een premium pack met een game. Over welke game erbij hangt helemaal van je eigen smaak af natuurlijk. Anderen kunnen moeilijk voor jou bepalen wat je leuk vindt. Mediamarkt is over het algemeen wel goedkoop. Maar de prijzen zullen niet veel van elkaar afwijken. Verder verwijs ik je even naar de juiste thread voor je vragen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81307 Daar is dat draadje immers voor bedoeld. Deze is een beetje dubbelop en gaat daarom op slot.