Ik ben op zoek naar de volgende spellen: - Guitar Hero 2 - Guitar Hero Greatest Hits - Rock Band 3 !!!! - eventueel drumkit & gitaar (wireless!) van guitar hero - Fifa Street Als je 1 van deze spellen hebt dan hoor ik het wel. Het liefst ruilen tegen iets uit mijn draad, maar wil ze eventueel ook kopen tegen een schappelijke prijs. let me know.
Misschien een beetje een raar antwoord hoor, maar afgelopen week zag ik als het goed is rockband liggen bij de digros voor een 10tje.
dj hero 1 en 2 kun je ook al voor 20 euro kopen + een turntable... heb deze zelf ook liggen maar om die nou te verkopen is ook niks.
Welke? 1,2 of 3?? THx voor de tip Frankie! ben er ook niet echt naar op zoek eigenlijk. dit staat er gewoon al een hele tijd. Maar ik zal zeker eens ff kijken.
DJ Hero 1+2 met turntable en GH2 wil ik voor een goed bod wel afstaanOok nog een Rock Band 1 drumkit die ik er voor wederom een goed bod bij kan doen. Helaas wel met draad.
Net ff de boxart gezien, het is een andere namelijk band hero, maar ik zie dat je er geen interesse in heb. Sorry voor ongemak.