Ik heb hier nog een xbox staan waar ik nu niet veel meer mee doe. Een witte xbox met 60 gb. Er zitten 10 spellen bij, 2 accu's met lader, 2 controllers waarvan 1 zwarte en 1 witte en een turtlebeach x11 waar de rechterkant van de headset stuk is en alleen nog in de linkerkant geluid kunt horen. Ik heb hem ongeveer anderhalf / 2 jaar gehad. foto's : Hoeveel geld zou ik voor dit alles kunnen krijgen?
Ik durf het niet precies te zeggen, maar het is jammer dat ik nog geen Xbox 360 heb. Anders had ik alle COD's van je overgenomen.
Nou ik verkoop alles in 1x , want anders houd ik spul over. Je mag de hele collectie met xbox en al van me kopen
Maar is dit de Xbox die ook in je andere topic staat. Die dus vaag doet met het lezen van spellen. Dat is wel jammer aangezien ik liever voor een SLIM ga. Maar zal erover nadenken.
18 berichten op forum... niet echt actief zou hier zeker geen deal mee doen.... smells a bit fishy...
Ik had er op zich wel interesse in. Maar nadat ik had gezien dat die ook een ander topic openende, waar in stond dat de Xbox niet goed werkte. Had ik al zoiets van laat maar zitten. Er staat ook dat die hem wegdoe omdat die er niet meer zoveel mee doet, maar vertel er dan ook bij dat de Xbox het niet meer 100% doet. Is een beetje lullig voor diegene als die hem koopt, en vervolgens leest de Xbox al zijn spellen niet.