[Xbox 360] werkende Xbox 360 premium, 80 euro

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Vectoms, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vectoms

Vectoms Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij bied ik mijn (werkende) Xbox 360 premium aan. Dus de Xbox met een 20GB hardeschijf. Voor de rest zit erbij:

- Verpakking
    - Headset
    - Draadloze controller
    - Alle kabels
    - D-sub monitor kabel
    - Aankoop bon

Prijs: 80 euro. Waarom zo weinig? Xbox 360 maakt vrij veel geluid tijdens het gamen en ik weet niet 100% zeker wat het probleem nou precies is. Hierdoor heb ik weinig plezier meer om erop te spelen en ben nu van plan een Elite te kopen.

Eventueel tegen een geringe meerprijs doe ik GTA IV er ook nog bij. Boekjes, aankoop bon en map zitten er gewoon bij.

2. 360pwns

360pwns Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stuur je em voor dat bedrag ook op?

3. Vectoms

Vectoms Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon zelf nabij Enkhuizen, weet niet of dat ver van jou vandaan is. Weet ook niet hoeveel verzendkosten erbij komen als ik hem zou moeten versturen. Wil eventueel wel de kosten delen, dus ieder de helft.

4. 360pwns

360pwns Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, afhalen en/of afspreken wordt lastig omdat ik namelijk vaak met werk slecht uitkom of zelfs op "any given moment" gebeld kan worden - dus verzenden zou wel het beste zijn voor me. Ik heb ff gekeken nog, er komen qua verzendkosten rond de 7 euro bij (ligt eraan hoe zwaar het uiteindelijk word) en of je het gewoon of aangetekend etc etc.

5. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kick

/Mod Je threadtitel voldoet niet aan de regels, dus ik heb hem deze keer voor je aangepast ([TK] tag verwijderd en [Xbox 360] tag toegevoegd). Het is niet langer nodig en toegestaan om TK, TR of GEZ tags in threadtitels te gebruiken, aangezien we daar tegenwoordig aparte subforums voor hebben. Zie de [xbazar]X-Bazar regels[/xbazar] voor meer informatie. ~Arjan

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hoe oud is deze box? Aangezien je de bon nog hebt vraag ik me af of er nog garantie op zit..

7. scumbag15

scumbag15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    90incl geboden. Verzendskosten zijn zo 6 euro.

Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  8. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagprijs geboden en ik betaal de volledige porto.

9. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een koopje man, jammer dat je em wegdoet vanwege het geluid. Zal wel zon oude dvd-drive inzitten.

10. Vectoms

Vectoms Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de verkeerde titel, de nieuwe aangeboden en vraag topics is mij ontgaan.

Xbox is verkocht, kan gaat een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina