1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er bij zijn lokale gameboer al een Xbox 360 laten reserveren (en eventueel met een aantal games erbij). Ik belde vanmiddag naar Foregames Tilburg om daar mijn exemplaar vast te laten reserveren. Tot mijn verbazing was ik al de zevende die daarvoor gebeld / of langsgeweest was. Volgens de verkoper was ik iig wel verzekerd van een Xbox 360 bij de launch...

    Wie nog meer en wat ben je van plan om als eerste game(s) / accesoires bij de launch te halen..
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem op het moment bij 2 winkels gepreorderd. Weet ik zeker dat ik erbij zit. :cool:
    Ik neem Project Gotham 3 erbij en Perfect Dark Zero of Ghost Recon 3. Ligt eraan welke toffer is. Word Gears of War eigenlijk een launchtitel, anders haal ik die erbij :cool:
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom staat er dan onder je nickname alleen ps3/revolutioN er hoort xbox360 te staan! :mad: schandalig!
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gewoon op m'n werk gevraagd of ze er 1 apart houden als ze binnenkomen, ik heb daar toch voorrang op klanten :cool:
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW is helaas geen launchtitel :mad: Is wel een game die ik MOET hebben... Verder haal ik bij de launch waarschijnlijk Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Call of Duty 2 en misschien ook al Saint's Row... Even kijken hoeveel geld ik op dat moment heb :p
     
  6. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal er geen één meteen ik kijk eerst wat beter uitpakt de ps3 of de XBOX 360
     
  7. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nog op games die mij aanspreken...dan pas koop ik x360
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gereserveerd. Was de eerste en voorlopig enige.
     
  9. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ik ook een keeer bestellen maar nu nog niet iig. Ik wil toch eerst weten wat ie gaat kosten .
     
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ga em niet preorderen. koop em wel met kerstmis oid. Moet alleen nog ff zien welke games, maar vanaf de launch dus zeker niet. Eerst reviews e.d. afwachten.
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik beslis pas of ik een xbox360 wil als er wat meer games voor bekend gemaakt zijn en kunnen laten zien wat dat ding nu werkelijk kan...zolang de boel allemaal nog is gemaakt op een dev kit beslis ik nog niet. Misschien wordt het de ps3 misschien wordt het wel de xbox360 ...who knows.....
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Eerst ff checken wat die prijs doet. Kwa games spreekt alleen perfect dark mij aan.
     
  13. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag eerst willen weten wat de 360 gaat kosten.
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, alle spellen worden gemaakt op dev kits, daarom zijn het ook dev kits.
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb echt geen haast, ik wacht iig de launch van de PS3 en de eerste pricedrop...of Halo 3 moet uitkomen. Anyway, ik zit de eerste maanden rustig uit. Heb toch geen geld, dus dat zal me niet heel veel moeite kosten :)
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em dus niet reserveren voordat ik de prijs weet. Als ie zo rond de 300 is reserveer ik em wel.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    koop hem wel in de winkel :)
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ga m wel reserveren
     
  19. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of k em ga reserveren, ik wacht eerst effe af welke console beter wordt en waar de betere spellen uitkomen, maar de 360 heeft wel een plus wat mij betreft:cool:
     
  20. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog lekker af!!! ik koop hem wel als ie er is maar het ligt gewoon van de prijs af!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina