1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    1 voor 6;)
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu me auto pakken en ff snel pgr3 kopen. dan ben ik terug voor die komt
    (hoop ik)
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Bleek ik nog een wiskunde toets vandaag te hebben...Mag straks eerst nog die toets afraffelen voordat ik de stad in kan vliegen om m'n exemplaar bij de E-Plaza uit de schappen te trekken :'-( ;)
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    jullie kunnen het proberen bij
    www.alternate.nl

    iemand zei dat ze er 100 hebben
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ik zit momenteel op me werk/stage. Nog een paar uur overleven en dan kan ik er ook mee aan de slag.

    Tja...:) kga maar wat doen:+
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mag dit topic niet dicht je kunt toch niet meer reserveren! :)

    Jongens het is rood en rijd op wielen....
     
  7. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel godver de godver de godver...:mad:

    Gister middag ik bellen naar alle winkels waar ze eventueel nog x360 Premium pacs los in de verkoop hadden. Elke winkel verkocht mij nee, tot ik de Free Record Shop hier in Houten belde. Hier kregen ze 1 los Premium pack binnen, maar dan moest ik er vroeg bij zijn er hadden al een boel mensen voor gebeld die s'pchtends voor de winkel open ging er heen zouden komen.

    Ik hebt samen met mijn broer (Falcon NL) overlegd wat we zouden doen, wachten tot eind december of morgen vroeg er heen. Dat was snel beslist, morgen om 7.30 voor de FRS.

    Vanochtend, samen stonden we om 7.20 voor de FRS. Gelukkig stond er niemand voor de deur. Rond 8.15 kwam er een koerier een paketje afleveren of wij daar op wouden passen want hij moest weer weg. De koerier vertelden ons dat de filiaal manager (?) snel zou komen, nog steeds stonden wij alleen voor de winkel.
    Om 8.45 kregen wij uiteindelijk meer mensen die voor de X360 kwam er een moeder die voor haar zoon een gepreorderde xbox kwam ophalen. We hebben even leuk met haar staan kletsen tot de manager (?) kwam om de winkel binnen te gaan en het paketje van ons aanam. Nu komt het:
    Hij vroeg ons waar we voor kwamen, de x360 natuurlijk. Heb je hem gepreorderd want ik heb maar een losse x360 en dat is het Core pakket... HET WAT? vroeg ik zwaar verbaast. Ik heb er gister nog voor gebeld of jullie een los premium pakket hadden... Helaas ik kon wel het Core pakket met losse harde schijf en losse headset van hem kopen…

    Ik snel naar huis om naar de Makro infolijn te bellen of ze überhaupt nog ergens een x360. Nee sorry meneer er was echte stormloop op de x360 en de kans dat u die nog ergens vind is nihil.

    Wat nu, eerst even een dikke brief naar Hans van Breukhoven (niet dat ik daar iets van verwacht…) en dan wachten tot eind december en dan hopen dat ik de x360 als nog kan kopen.
     
  8. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari?

    Nee, TPG-busje!!!!!
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik kan dus echt niet meer wachten tot me bel gaat en me xboxje geleverd word man!!!
    Ben gewoon zenuwachtig haha
     
  10. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP wie kan me helpen heb me xbox aan gesloten op me tv maar ik met stomme kop op 720P gezet nu kinpert het beeld ken dat weer normaal krijgen zit ergen reset op HELP.
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem:D:D:D:D
    heb alles al geinstalleerd en zit inmiddels ook al op live:D:D:D
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Waar heb jij hem weg dan :)
    En is hij beetje geweldig? }:]
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yups.

    *doet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina