1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik las dit en toen bedacht ik me dat mijn zusje nu in gouda is :). Dus ik heb paar minuten geleden gebeld om naar de FRS in gouda te gaan, ik weet alleen niet of je hem daar kan pre-orderen. Ik hoor het aan het eind van de middag wel. Maar hoe zit dat met de aanbetaling als die er is, krijg je dat geld terug als je hem ophaald of gaat dat van de 399 euro af.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij houden ze hem gewoon appart voor je. Maar jah als je m pre-ordered en hem niet op ga halen en betalen ben je wel een drol natuurlijk. Maar ik weet niet of je m al bij de frs kan pre orderen?! Maar ik wacht lekker een tijdje eerst s ff afwachten of de 360 daadwerkelijk ook wat wordt.
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    krijgen julie ook een goodiebag van 360 op 30sept ..??
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou ik die moeten krijgen dan?
     
  5. kneyber

    kneyber MORE DOTS!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Goodies?

    :D
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat microsoft ze uitdeelt aan mensen wie een 360 hebben gereseveerd(voor 30sept)
    dat is dus wat die gozer van de gameshop aan mij heeft vertelt
     
  7. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  8. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een adres in Amsterdam (Centrum, Zuid) waar je de Xbox 360 Premium kunt reserveren? Ik ben niet zo bekend met gamesshops hier in de buurt want ik bestel meestal online.
     
  9. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik moet morgen naar de game shop om me officeel in te schrijven voor xbox reservering! Krijg ik net zo'n kaartje als bij halo 2.

    En dan krijg ik ook goodies :)
     
  10. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister gereserveerd bij de bart smit, die kerel wist al wel dat er 2 versies kwamen en dat ze 300 en 400 euries gingen kosten.

    Niks gehoord over een goodiebag ofzo...

    Was de 1e en die kerel keek me echt raar aan dat ik hem nu al kwam reserveren, ze hadden net de PSP preorderactie lopen :p
     
  11. kevin_16

    kevin_16 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat houden die goodies allmeaal in
    bij de media markt moest je een tshirt kopen van 40 euries om hem te reserveren zou je er dan ook goodies bij krijgen zou volgende maand ingaan die aktie
     
  12. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels is et mogenlijk de xbox360 te pre-orderen bij frs en ik ben waarschijnlijk ook van plan om dat te doen omdat ik goeie ervaringen heb met frs, ik vraag me echter af hoe dan het beste kan betalen. met acceptgiro kan et namelijk niet omdat het bedrag te hoog is en een cc heb ik niet. ik vraag me dit af omdat ik tog de console op de dag van de release binne wil hebbe maar ook rekening moet houden met de betalingsverwerking die gem. 5 dagen kost. met acceptgiro krijg je et gewoon meteen toegestuurd en hoe zit dat met andere betalingsmogelijkheden? kon dit namelijk niet duidelijk vinden op de site van frs.
     
  13. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik heb hem bij dimensio plus op hun site gereseveerd. Als de xbox 360 uit is kan ik hem op halen bij dimiplus in de stad!!
     
  14. ardootje

    ardootje Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook maar es gereserveerd. En wat denk je...was de 1e bij de Dixons in Tiel. Heb niets hoeven te betalen. Ze houden hem bij binnenkomst apart en bellen me op!
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb hem ook net gereserveerd! Heb gewoon mn naam opgegeven en mn telefoon nummer en ze zouden me bellen als ze hem binnen hadden:) Dan kon ik hem gewoon ophalen in de winkel, heb ook nix hoeven te betalen. Ik was de 3e dus ze verzekerde dat ik er 1 had:D

    Bij 1 winkel reserveren is tog gewoon goed? :p
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook eindelijk gereserveerd, de €400 versie :)
     
  17. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de xbox gehaald op 14maart 2002 (lauch datum), deze keer kijk ik eerst wat het wordt heb nog genoeg fun met de deze, wil de 360 eigelijk halen op 14 maart 2006 :p

    Maar mischien is da te lang wachten, we zullen zien
     
  18. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem wel gelijk halen maar omdat ik op het moment in het zielenhuis lig is het reserveren nogal moeilijk dus nog maar ff afwachten
     
  19. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand btw ervaring met bestellen bij Replay of Dimension plus? wil em waarschijnlijk reserveren bij de laatste.
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    dimension plus is hele goede site om je games en hardware te bestellen. Heb zelf goede ervaringen mee
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina