Xbox 360 Wireless Gaming Receiver?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wolfar, 30 dec 2011.

1. Wolfar

Wolfar Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Het leek mij wel een leuk idee om eens games te kunnen spelen via mijn Xbox 360 Wireless controller op mijn Laptop. Ik heb rondgekeken op het internet en kwam daar te weten dat ik een Wireless Gaming Receiver nodig had.

Nou zijn er twee varianten in de omloop te vinden op bepaalde betrouwbare websites. Op ééntje daarvan staat 'Microsoft' op de receiver en op de andere staat 'Xbox360'

Nou zou ik graag willen weten welke goed werkt op mijn Laptop met Windows 64 Bit. Ik had iets gehoord dat één van de twee niet goed werkt op een Windows 64 bit systeem. Weet iemand daar meer over?

Werkt dit apparaatje overigens ook goed? Of is een wired controller beter? Ik vind een wired controller overigens nog al duur en een klein beetje geldverspilling aangezien ik al 2 Wireless controllers heb voor m'n xbox 360.

Ik snap dat ik net zo goed op de xbox360 kan gamen als ik met een xbox 360 controller wil spelen, maar dit leek mij wel eens leuk en ik wil het mischien ook gebruiken met emulators.

Hier nog twee links met het verschil van de twee apparaten:
    'Microsoft': http://www.playimport.com/4108-15279-large/xbox-360-wireless-gaming-receiver-for-windows.jpg
    'Xbox360':http://ii.alatest.com/product/600x4...60-Wireless-Gaming-Receiver-for-Windows-0.jpg

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb de officiële en er staat Microsoft op. Overigens werkt het prima met 64bit Windows7.

3. Wolfar

Wolfar Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet u ook nog een winkel of website die dit apparaatje verkoopt? Ik kan het apparaatje wel vinden op Ebay, maar ik weet niet hoe betrouwbaar de persoon is die het apparaatje verkoopt. Ook wordt er een vreselijk hoge verzendkosten gerekend.

Op ebay staat het overigens wel vol met de 'Xbox360' receiver. Die wordt meer verkocht en is ook goedkoper met goede verzendkosten, Ik wil eigenlijk gewoon het verschil weten, want ik kan een 'Xbox360' receiver halen voor 10 euro en een 'Microsoft' receiver voor 30 euro.

Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  5. Wolfar

Wolfar Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Ik heb nog wel een PayPal-Account dus zal ik het product via die site maar even bestellen. Dankje :)
    --
    Sorry voor de dubbelpost, maar ik had nog een klein vraagje over DealExtreme.

Ik heb er namelijk eergister op besteld en er blijft staan 'payment waiting'. Dit is al twee dagen nu zo. Moet ik gewoon wachten of kan ik er vanuit gaan dat er iets fout is gedaan?

Alvast bedankt.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik iets bestel bij DX en krijg binnen een paar seconden een email dat de betaling is ontvangen (PayPal).

26-12-2011 13:12:28 - Order received , awaiting payment confirmation.
    26-12-2011 13:12:29 - Order received , payment confirmed.

7. Wolfar

Wolfar Member

Leuk Bevonden:
    0

Oke, ik kan gewoon niet lezen.
    Dit staat er namelijk:
    30-12-2011 19:32:44 PrepareShipment ---Update order status for put fulfilling order
    30-12-2011 8:21:03 PaymentConfirmed ---Payment Change PaymentStatus. PaymentStatus : PendingPayment To PaymentConfirmed
    30-12-2011 8:20:57 PendingPayment ---Order received, payment waiting

in iedergeval bedankt!

Laatst bewerkt: 31 dec 2011
  8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Uitleveringen van een product kan soms wel een week of langer duren.
    Bij mijn vorige bestelling duurde het 4 weken voordat ik het artikel huis had.

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Mocht je als nog problemen hebben dan heeft dit filmpje de oplossing

Deel Deze Pagina