1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu de releasedate bekend is (24/11) wilde ik hier toch maar een topic over openen. Met Test Drive Unlimited en vooral Forza Motorsport 2 op komst is een deftig stuurtje voor de Xbox 360 natuurlijk geen overbodige luxe. De exemplaren die nu al op de markt zijn van third-party fabrikanten hebben echter twee grote gebreken: Gee één van allen hebben ze Force-Feedback of draadloze ondersteuning. Het exemplaar van Microsoft biedt allebei deze functies: Eén nadeel: als je Force-feedback wil moet je wel de stekker insteken, zodat je dus niet tegelijk volledig draadloos en met Force Feedback kunt spelen. Voor diegenen die al een tiijdje meegaan qua stuurwieltjes: Deze accessoire is ontworpen door het team dat een hele tijd geleden achter het erg goede Sidewinder Force Feedback racing Wheel van Microsoft zat.

    Hier is de info van de officiële site:



    Microsoft - Wireless Racing Wheel (Xbox 360)
    /Mod [spam]Verwijderd
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    race't het nou lekkerder , of is het alleen voor het gevoel dat je in een auto zit ?
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide.
     
  4. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan nie schakelen?
    kzie geen knuppeltje
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    gebruik dan je eigen knuppeltje ^^
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Achter het d-pad en de buttons , daar zitten ze;)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zitten twee 'flippers' achter het stuur, zoals je wel vaker in sportauto's ziet. Ik zag ze eerst ook niet op de foto.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Jammer dat er geen pookje op zit. De 900* functie vind ik ook een gemis. Maar verder zal het wel een goed stuurtje zijn. Ik hoop nog steeds op een wheelupdate in PGR3 en dat ik mijn DFP ook gewoon op de 360 kan gebruiken, zoals dat ook op de PC kan. Verder vraag ik me af of dat ding op een playseat past :9
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet dr erg chic en duurzaam uit, en dit kan dan wel eens mij eerste racingwheel worden, met colin mcrae dirt en forza 2 op komst lijkt dit toch erg waarschijnlijk.

    greetz wooly
     
  10. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha geweldig, k zie het al hellemaal voor me :lol: :lol:
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwa als het troost kan zijn schakelen sommigen raceauto's ook via gewoon op een knopje te drukken :9
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Word dit het stuurtje voor de Xbox? Of komen er nog betere?
     
  13. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de 360 ja
     
  14. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is momenteel hét stuurtje. Er is er al lang eentje verkrijgbaar van Joytech, de Nitro, maar die is simpelweg bagger. Dan zijn er (en dit is wat jij gehoord hebt) 2 aangekondigt, ééntje van Logitech, en ééntje van microsoft. Het Logitech stuurtje is ondertussen verkrijgbaar, en is een sterke tegenvaller omdat het geen echte force feedback heeft, maar een soort van vibratiemotortje op de "stuurkolom" dit is al beter dan het conventionele xbox-systeem waarbij er rumble was in de handgrepen. Aangezien Logitech normaal erg goede stuurtjes maakt (Driving Force Pro etc.) is dit dus een teken dat Microsoft net als de draadloze technologie ook de Force-Feedback mogelijkheden niet vrijgeeft aan derden. Daarom is dit ook de reden waar dit exemplaar wel degelijk hét stuurtje wordt, en er niet snel iets beters zal komen.
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi, Dan gaat ik deze maar eens nemen..
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG] hoezo origneel design van madcatz, ook al moet ik toegeven dat deze ook niet lelijk is.
    meer info : http://www.dimplus.nl/ en dan bij 360 accesoires.

     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  17. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook al iets bekend of het officiele MS Stuur straks ook op pc kan gebruikt gaan worden via de PC Wireless receiver ?
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi stuurtje, toch wacht ik even met bestellen, ik wil er wel een leuke nieuwe racegame bij, Forza 2, GTR, Colin McRae of Grand Raid Offroad.
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws voor Playseat eigenaars, ik zag ik het forza topic een foto van wat gasten die een beta versie van Forza Motorsport 2 aan het spelen waren, en wat spotte ik daar in de hoek? Jawel, een Xbox 360 Wireless Racing Wheel gemonteerd op een playseat! Hier de foto's:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe doen jullie dit dan zonder playseat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina