1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was bang dat het gewoon een beetje trillen was, maar dat is dus niet het geval?

    de driveFX scheelt namelijk wel ongeveer 50 euro met die van MS, voor mij moet het kwaliteitsverschil wel groot zijn wil ik er zoveel meer geld voor betalen. en dan ook nog een of ander systeempje waar ik hem op kan vast maken :+
     
  2. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik wil ook een stuur kopen voor de xbox 360 maar ik weet niet precies welke. de logitech of die van microsoft. ik kan die van microsoft kopen voor 55 euro (2de hands) en die van logitech zag ik nieuw voor ong 70 euro. wat is dan een betere keus?
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nogmaals, er zit geen FF in FM1, hoogstens dat het stuur zichzelf centreert ;)
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij nou, die DriveFX (Logitech) Ondersteund GEEN Force Feedback, die van MS wel, dus die van MS is de beste keus.
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry als ik een beetje eigenwijs klink maar waarom spelen de fanatieke racers hier met de driveFX als die geen FF ondersteund?

    is axial feedback niet gewoon hetzelfde met een andere naam?
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De Xbox verzendt een FF-signaal naar het stuur die dit signaal vervolgens via de motors omzet in kracht op het stuurwiel. Als het stuur geen licentie heeft van MS hebben ze misschien ook de code waarin de FF verstuurd wordt niet gekregen dus kan je nooit echte FF hebben maar meer een simulatie ofzo, is zomaar een gedachte en ik weet niet of het klopt of niet.
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er idd van uit dat wat Benson zegt, helemaal waar is.
     
  8. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik heb zojuist tweede hands het microsoft stuur gekocht zonder pgr3. nu las ik dat er een software cd is die je eerst in je xbox moet stoppen maar die zit op de cd van pgr3. nu heb het stuurtje maar gewoon aangezet en hij werkt wel (pgr3 demo). waar is die software dan precies voor? krijg je dan een extra menuutje in het xbox menu voor je stuur? of kan je het stuur dan calibreren in pgr3? in de demo kan dat natuurlijk niet maar als ik de gewonen pgr3 nu zou kopen kan ik die drivers dan krijgen via een update van xbox live?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  9. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de laatste Dashboard update hebt, dan heb je heel die PGR3 die erbij zat niet nodig!
     
  10. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Dezelfde update zat ook in de oktober "dashboard update", als het goed is hoef je dus niks meer up te daten.

    Ik weet alleen niet of de demo ook de force feedback ondersteund. Maar als ik je bericht zo lees dan zit dat allemaal ok.

    Als je rond rijd voel je dan ook de curbstones in de bochten, en bij insturen enige tegenwerking van het stuur? zo ja, niks meer aan doen.

    PS, @Snike888 en Benson
    Na het lezen van meerdere reviews over het Drive FX stuur van Logitech, leg ik mij bij deze neer in de discussie forcefeedback op het FX stuur.
    Blijkt toch dat ze de boel simuleren, vandaar dat Forza zo heerlijk rijd!
    Maar ff de MS checken.
     
  11. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dit is m'n eerste stuurtje dus weet niet of FF werkt. denk het niet maar dat is niet erg. hij is alvast aangeschaft voor forza motorsport en eventueel colin mcrae...
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de stroomstekker wel ingestoken?
     
  13. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ja, het is dan wel m'n eerste stuurtje maar dat weet ik nou nog net wel:9
     
  14. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al?
     
  15. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal

    Is er iemand hier die de Microsoft Wireless Racing wheel in combinatie met Forza Moter sport 1 al goed heeft draaien?

    Het lukt mij maar niet om het schakelen van de versnellingen via de 'flippers' achter te doen.

    Marco
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is leuk, ik heet ook Marco!
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je er misschien over praten? :+
     
  18. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik heet geen marco, maar wil er wel graag over praten :9
     
  19. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heet Marco.. Groet aan alle Marco's hier. _0/
    Maar daar wil ik niet over praten. De vraag staat nog steeds

    "Is er iemand hier die de Microsoft Wireless Racing wheel in combinatie met Forza Moter sport 1 al goed heeft draaien?

    Het lukt mij maar niet om het schakelen van de versnellingen via de 'flippers' achter te doen."
     
  20. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is gewoon een xbox 1 spel en xbox 1 ondersteund geen force feedback dus ik denk het niet.. sturen vast wel maar dan zonder FF
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina