1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    De achterzijde zit vast met klitteband. Trek de rug omhoog. Dan zie je links en rechts 2 klemmetjes zitten die je omhoog moet trekken. Dan klap je hem in en doe je de rugbekleding weer vast met klitteband.
     
  2. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    met je controller ben je het snelst en stuur is gewoon puur voor de gameplay is gewoon zo vet
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    bij de bart smit is hij nu 99,99. Maar ik koop nu toch nog geen stuur, dus pmponer helaas. En leiden is toch veel te ver. Ik ga eerst eens een HDTV kopen en dan hard werken voor de centen.

    Hoe zit het met dit stuur:

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...sec_Page=Beschrijving&ContentType=DESCRIPTION

    Is dat vergelijkbaar?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  4. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey,

    Ik heb vandaag ook een stuurtje binnen gekregen alleen zo op je schoot vind ik niet echt fijn.
    Heeft iemand een telefoonnummer van die man van het hans system?
    Want ik krijg geen reactie van die site.

    Bvd. Michiel
     
  5. dannzyxer

    dannzyxer Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook wel eens willen weten hoe het precies zit met MS wheel en die driveFX,
    Sommige sites zeggen dat die drivefx prachtig is en de force feedback goed imiteren, maar op andere zegge ze weer dat de feedback ver te bekennen is etc.

    Heb ze alle 2 gezien maar wil toch wel eens racen voordat ik zo`n ding aan ga schaffen.
     
  6. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is de 1e vraag altijd
    heb je genoeg voor het MS , of heb je het er voor over?
     
  7. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Was vandaag bij de Media Markt en zag naast de WRW en de DriveFX nog een stuurwiel liggen: van Joytech en met Force Feedback*.. hij was even duur als de DriveFX.

    http://www.joytech.net/8/products/xbox360/4/50/Nitro-Racing-Wheel.htm

    dus voor de mensen die een stuurwiel met Force Feedback* willen, maar geen 100 € hebben.. dit is je kans

    *Weet alleen niet zeker of ie echt Force Feedback heeft want op de link die in mijn post staat niet dat ie echte Force Feedback heeft.. maar daarentegen de doos die ik bij de Media Markt heb gezien stond wel met grote letters FORCE FEEDBACK op
     
  8. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    is de allereerste wheel voor de xbox360, schijnt niet zo goed te zijn en heeft geen force feedback ;) ik zou het niet kopen...
     
  9. dannzyxer

    dannzyxer Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heb geld genoeg voor de ms ja, maar wil gewoon het beste :)

    dat wireless kan mij niet heel veel boeien, is niet zo dat ik meer dan 2m van me scherm ga zitten, haalt het effect een beetje weg.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga binnenkort ook een MS Wheel halen denk ik. Geeft toch nét dat extra's.
    En bij de Bart Smit is ie nu maar €99,-
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  11. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Korte review van de MS Wheel:

    Eerst wil ik even vermelden dat ik geen die-hard racefan ben. Ik heb Forza 1 op de Xbox gehad, die vond ik goed. Maar racespellen konden mij altijd maar even boeien. Ik hou meer van racespelletjes ala Mario Kart.

    Nu met de MS Wheel ben ik echt helemaal weg van sim racen. Ik heb de racing wheel alleen nog gebruikt met Forza 2. Het stuur werkte meteen na het aansluiten. Het sturen zelf is niet zo speciaal, maar de force feedback is echt geniaal. Je voelt de auto echt tegensturen in de bocht, waardoor het corrigeren van de auto een stuk gemakkelijker wordt.

    Begin wel met een D-grade auto en zet de camera op in-car. Op deze manier kan je het beste leren rijden met het stuurtje. Als je de view buiten de auto zet dan verlies je gelijk een hoop controle over de auto.

    Als je de auto upgrade met andere parts dan merk je aan de force feedback van het stuurtje goed wat de upgrade doet met je auto. Als je bijvoorbeeld hoge speed hebt en een lagere handling dan met je dat erg goed met het stuurtje. Ook de acceleratie is goed te merken, als je bij de start vol optrekt dan voel je het stuurtje ook echt meetrekken.

    Al met al, voegt het stuurtje echt wat toe aan de race ervaring. Of je er snellere tijden mee rijdt, dat durf ik niet te zeggen. De gameplay gaat er wel op vooruit. Je bent echt aan het werkt als je een race rijdt. Met de controller heb ik altijd het gevoel dat je hetzelfde kunstje iedere keer herhaald.

    Ik gebruik het stuur gewoon op mijn schoot op de bank. Dat bevalt erg goed. Wel heb ik onder mijn beide armen kussens geplaats, zodat de vermoeidheid minder snel toeslaat. Een nadeel vind ik de pedalen, deze willen nog wel eens over de grond schuiven tijdens het racen. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik niet volledig gas aan het geven was terwijl ik dat wel dacht. Dit is makkelijk op te lossen door betere viltjes er onder te plakken, dit moet ik echter nog doen.

    Is zo snel mogelijk rijden en de beste online willen zijn je ding? Haal dit stuur dan niet. Snel rijden en andere mensen aftroeven is harder werken met dit stuurtje. Maar wil je meer plezier beleven aan het rijden en ook echt voelen als je upgrades in je auto plaatst, koop dit stuur dan. Het is zeker weten de 100 euro (ik had hem voor 50 euro) waard.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mooie review! Ik ben echt van plan om er één te halen. Nu met Forza 2 is de tijd er rijp voor! :cool:
     
  13. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, voor mij een soortgelijke situatie :) Alleen fun racers en arcade racers en nu gek van Forza 2 met stuurtje :)
     
  14. dannzyxer

    dannzyxer Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wachten totdat de logitech g25 compatible met de 360 word gemaakt
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat zal niet gebeuren. De DriveFX is al compatibel en ik denk dat Microsoft het lekker houdt bij hun eigen wheel.
     
  16. vcjbiology

    vcjbiology Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik zit er aan te denken om t wireless racestuur van microsoft te kopen. Ik heb nog wel een aantal vragen, want ik zie op veel verschillende sites en reviews tegenstrijdige dingen staan namelijk.. hopelijk kunnen jullie mij helpen.

    Ik heb gelezen dat als je ook FF wil je em dus em op het stroomnet moet aansluiten, maar moet je dan nog steeds batterijen gebruiken om de rumble functie te hebben? (die stekker om hem op het stroom aan te sluiten zit toch wel meegeleverd he?)

    Verder las ik op een andere site dat ze heel veel last hadden van LAG, dat t 1,5 seconde duurde voordat het stuur reageerde... nouja dan heb je dr dus niks aan. In andere reviews hoor ik juist dat dit perfect werkt. Iemand hier die daar problemen mee heeft gehad?

    Verder heb ik geen plek voor zo'n hanssysteem, dus waarschijnlijk zal ie gewoon op mn schoot moeten zitten. Hoe speelt dit? Met mn logitech stuur voor de xbox1 ging t op zich wel prima, je kon alleen niet onderuit gezakt spelen. Aangezien dit een heel ander stuur is en er hier ook FF op zit ben ik wel benieuwd of het dan ook nog goed speelt op je schoot.

    Zouden nog wat meer mensen hun ervaringen met dit stuur en colin mcrae dirt kunnen delen. Sommigen zeggen dat dirt er super mee speelt, anderen vinden het onbestuurbaar of hebben andere klachten. Ben benieuwd, want ik ga toch zeker dirt halen en als t stuur dan ruk ermee speelt zou wel zonde zijn van al dat geld....

    En dan mijn laatste vraag:p, zit er in die 99euro bundel van bart smit ook nog steeds PGR3?

    Alvast bedankt!!
     
  17. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh beetje onoverzichtelijk al die vragen:
    1. Stroom opzich is altijd voldoende. Als het goed is zou je ook beetje rumble hebben zonder stroom (met batterijen/accu).
    2. Ik heb geen last van lag (niet merkbaar dus).
    3. Met force feedback vond ik het persoonlijk niet fijn, wellicht met rumble wel weer fijner. Daarnaast ... smaken verschillen.
    4. Forza werkt het ideaal mee, Dit heb ik nog niet gedaan.
    5. In die 99 euro bundel zit ook gewoon PGR3.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Morgen de Logitech DriveFX halen! :cool:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    pff... Wat moet je daar nou weer mee als je het Wireless stuur van M$ kunt hebben :+

    Niet dat ik echt een keus had, aangezien de Logitech niet op de schoot kan.
     
  20. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wegglijden van de pedalen heb ik nu aardig opgelost. Heb een latje op het laminaat vast getaped met ductape, zit super vast en kan nu volop gas geven en remmen zonder problemen, dus goedkope oplossing en werkt goed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina