1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
  2. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht is de table-mate interessant ?
     
  3. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool :) Ben al tevreden met m'n playseat, maar dit is helemaal geweldig :)
     
  4. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie net pas dat er gisteren al een topic over is geopend dus eventuele reacties kan je daar kwijt.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft iemand al zijn stuurtje op kunnen halen bij de hoogvliet? Ik wacht er nu al bijna een maand op:mad:
     
  6. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon het Logitech stuurtje kopen, omdat het Logitech stuur veel goedkoper is en helemaal niet van mindere kwaliteit. Het stuur van MS is misschien mooier maar het prijs/kwaliteit verhouding van de Logitech versie is veel beter dan die van MS.:)
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    HK _O_

    :+
     
  8. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk er misschien ook over om zo'n stuurtje te kopen, maar is dat lohitch ding zo'n stuurje dat terugspringt als je m loslaat? (daar heb ik namelijk een hekel aan). ik heb liever zo'n ding dat langzaam terugdraait naar de originele positie.
    en wat is het beste racespel meet een stuurtje voor de 360 als je (bijna)nooit eerder een serieus racespel hebt gespeeld?
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kun je eigenlijk ook games als Saint's Row en Crackdown (free-roaming games dus) spelen met dit stuur? Als je in de auto zit bedoel ik dus.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  10. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het Logitech stuur moet je zelf weer terugdraaien naar de de originele positie, bij Forza 2 is dat zo. Weet niet hoe het bij andere games is? Ik zou Forza 2 kopen als je een goede game wilt voor een stuur!:thumbs:
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb nu dus mijn racing wheel kunnen halen, en ff uitgetest met pgr 3 die ik erbij kreeg. Ik moest deze cd als eerst erin doen, voor de software installatie ofzo, maar ik heb helemaal niets kunnen vinden van software installatie.

    Ik vroeg me ook af of het mogelijk is om het stuur zwaarder te kunnen laten sturen. Ik vind hem erg licht sturen, en heb liever wat weerstand als ik hem draai.
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Doe de adapter erin en haal je batterij eruit.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tuurlijk wist ik wel dat jij het was beuker :D

    Ja, het is een aardig sim :9 Zal is wat piccies nemen van de setup met stuur binnenkort.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    :thumbs:
     
  15. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    en het MS racing wheel? die springt toch ook niet uitzichzelf terug? (jullie begrijpen wat ik bedoel hoop ik)
    en ik heb nooit serieus een racegame gespeeld, maar is forza 2 moeilijk? of is het gewoon een kwestie van oefenen?
     
  16. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    forza is niet moeilijk hoor is alleen een beetje wennen ik vind het een super spel!
     
  17. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    @Mick34

    De omstandigheden bepalen de stand van het stuur dmv feedback. Je ervaart dus druk op het stuur zoals in het echt (dat proberen ze tenminste na te bootsen en is aardig gelukt moet ik zeggen). En ja het is moeilijk en ja je moet veel oefenen ( het is geen arcade racer). Maarrrr..... als je het eenmaal onder de knie hebt dan heb je heel lang plezier van FZ2
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  18. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi, alleen zit ik net op youtube een beetje te kijken en ineens zie ik dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=hZ-YNBu2uAk&NR=1#
    gebeurt dit heel vaak? want als het stuurtje veel kans heeft om kapot te gaan/ problemen zoals dit te krijgen, koop ik m niet...
     
  19. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    @Mick34

    hmmm.. ziet er lelijk uit is mij niets van bekend mischien dat ie erop is gaan zitten.
     
  20. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    erop gaan zitten:lol: :D
    maar het is geen algemeen bekend probleem, zoals bijv. de vastlopende 360's?
    (aangezien er in de reacties van dat filmpje ook 2 waren die hetzelfde hadden)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina