1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 360]Xbox L!ve Arcade

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 15 okt 2005.

  1. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Kon dit niet in t live deel? en in een spoiler want het is zo'n lap tekst :confused:
     
  3. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live arcade zijn toch allemaal xbox-games en als ik dat in een spoiler ging zetten hield ik geen openingspost meer over
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nee dat snap ik hoor.. ik had t nog niet allemaal gelezen srry.. maar die opsommingen konden wel in een spoiler toch:eek:
     
  5. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, k zal het ff doen, nog bedankt voor je opbouwende kritiek (ik was een beetje sago)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  6. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik vind Geometry Wars 2 leuk en denk erover om hem te unlocken, maar over een tijdje heb ik PGR3. Daar zit hij in toch? Is dat precies dezelfde versie als op Xbox Live Arcade, of is de versie in PGR3 alleen maar een trial?

    Weet iemand of er een verschil is, en wat dat eventueel precies is? Want als dat er niet is wacht ik totdat ik PGR3 heb. Alvast bedankt!
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In PGR3 zit alleen een Trial :mad: Koop je PGR3 krijg je niet eens een Arcade Game er gratis bij, stomme Bizarre Creations.

    Je zou de hele 'full' versie moeten kopen via die XboxLive Arcade, ik dacht 400 punten.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geometry Wars 2 ownt zeker XD ik denk ik hem ook ga kopen.

    Volgens mij is het wel waard, het is zo`n game die je altijd wel ff kunt spele :)
     

Deel Deze Pagina