[XOne] Xbox 360

Discussie in 'Games' gestart door N33D, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N33D

    N33D Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

    Een tijdje ben ik al aan het kijken naar opties voor een Media Center bij mijn TV.
    Het één en ander ben ik al tegengekomen:

    Apple TV (160GB) 400 EURO
    Een MediaCenter (PC) c.a. 1000 EURO
    Xbox 360 (kaal) 200 EURO

    Nu heb ik ooit wel een Xbox 360 gehad en weet dus dat je die kan aansluiten op je PC en de Media Center op je Xbox 360 kan afspelen.

    Maar ik wil hem dan sowieso draadloos op mijn vriendin's Vista (met Media Center) aansluiten, zodat we op de Xbox 360 de Media Center optie hebben.
    Nu zou de PC ongeveer 3 meter van de Xbox afstaan.

    Mijn vragen luiden:
    - Als ik een wireless receiver koop voor de 360, kan hij dat aan met films (DVD's) streamen van de PC?
    - Hoe zit dat tegenwoordig met formaten die je kunt afspelen op de 360(Media Center) Deze vraag is voornamelijk gericht op films.
    - Tegenwoordig zit er een HDMI ingang op de 360 he? Is er hier voor mij een mogelijkheid om een soort HDMI splitter aan te schaffen, omdat ik een PS3 heb ook met HDMI en mijn tv maar 1 HDMI aansluiting heeft.

    - Zijn er verder nog onderwerpen waar ik op moet letten?
    - Zijn hier mensen die een tvkaart heeft en dus ook tv kijkt via mediacenter en de gids gebruikt + opnemen, gaat dat allemaal goed? Weet niet of het uitmaakt maar heb een 26inch LCD, is de resolutie dan ook goed?

    Alvast vriendelijk bedankt voor eventuele reacties!

    Groet,
    Justin

    PS. MOD: Onderwerp voor het topic is niet goed, drukte al op "opslaan" voordat ik het onderwerp goed had gezet.
    Iets van: "Xbox360 aansluiten op MediaCenter"?
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Onderwerp veranderen is niet nodig , ik kopieer hem wel even naar de juiste thread voor je.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina