Xbox 360's aan elkaar koppelen

Discussie in 'Algemeen' gestart door cyrielnijhof, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyrielnijhof

cyrielnijhof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hej mede Xbox fans!

Ik had even een vraag..
    Binnenkort hebben wij een soort lan ''binnen school'' en dan willen we erg graag de hele nacht gamen. We hebben sowieso 3 Xbox 360's.
    Ik vroeg mij af hoe het nou precies zat met 2, 360's aan elkaar aansluiten en hoe dat precies moet.

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Greetz Cyriel

2. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan 2 xboxen gewoon met elkaar linken door 1 internet snoer, gewoon elk uiteinde in 1 xbox.
    Maar als je met meer wil heb je geloof ik een apparaatje nodig waar je dat snoer in kan prikken..

3. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de volgende keer nou maar die zoekfunctie gebruikt.

+staat dat niet in de handleiding?
    Als je met meer dan 2 xboxen bent, heb je een hub nodig waar je 'gewone' utp (internet) kabels (of bijgeleverde grijze kabel) in kan pluggen.
    met zn 2en kun je ook gewoon de kabel gebruiken die bij je xbox gelevert zat.
    Dat is in beide inpluggen, zonder hub of iets

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2 kun je verbinden met een crosscable, voor 3 zal er iemand een switch mee moeten nemen

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan 16 xboxén of meer aan elkaar linken dmv een switch (router) ... je hebt wel voor elke xbox het spel nodig. Voor meer info zie; [Centraal] system link (meerdere xbox'en linken)

NB voor linken van 2 360's heb je geen cross cable meer nodig ..de xbox 360 is auto sensing .. dus die weet wanneer hij een cross moet zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina