hey ik ben van plan om binnenkort een xbox te kopen maar weet niet of dat wel zo slim is want ik heb in de pu gelezen dat er in 2004 een nieuwe xbox komt. maar kan je daar dezelfde spellen op spelen of worden het hele andere net als bij de psx en playstation2 wie kan mij helpen
als de xbox2 dan uitkomt... maar ik zou er niet op wachten, ik heb er nog niet veel over gehoord, maar de games die op de xbox gaan zullen 99% ook op de xbox2 gaan. En mja... redelijk logisch dat de spellen binnen 2 jaar beter zijn hé]:-
pas in 2006 komt er echt een nieuwe xbox, die van 2004 zal wel die video xbox zijn, daarmee kan je volgens mij ook van de tv opnemen enzo. Dies dan wel 2 of 3 x zo duur
lol Waarom wacht je niet tot in 2010? Tegen dan is er al een xbox4! Met nog veel betere graphix! Als je er een wilt hebben, koop hem dan nu, of wacht tot de kerstperiode, dan is hij misschien nog wat goedkoper, maar als je zou wachten tot 2004... tjah dat vind ik toch wat overdreven.
Je moet nu echt niet op Xbox 2 gaan wachten. Daar is nog zo-goed-als-nix over bekend en het duurt nog jaaaren. Als je echt een Xbox wil moet je hem gewoon kopen. Xbox is nog maar in z'n beginperiode dus waarom nu over Xbox 2 gaan nadenken?
Ik heb nog nix over zoiets gehoord, maar het zal wel niets bijzonders zijn en gewoon hetzelfde gaan als met de doos die wij al hebben. Over de prijs valt ook niet te zeuren zeker aangezien je niet eens memorycards nodig hebt! Er komen binnenkort veel toppers uit dus je moet er snel eentje hebben. En misschien zijn het maar geruchten die je hebt gelezen, die zijn er al zoveel een voorbeeld is die zogenaamde ''Homestation'' die er nooit zal komen. Microsoft zal gek zijn om meerdere keren hetzelfde apparaat uit te brengen. En over de ps3 hoef je je ook geen zorgen te maken, die komt pas in 2005, alleen de jappenvriendjes zijn daar al mee bezig... Veel plezier met je Xbox!
Niet w88 op die Xbox2! dat duurt echt nog heel lang! Het enigste waar je op moet w88 met een 2 is HALO 2! Gewoon de Xbox kopen met wat nieuwe spellen die lan en Xbox Live Enabled zijn want dat gaan ze worden.
voor de zoveelste keer, hij zit dichterbij 2006 dan bij 2002, dus hoeft niet op 2006 te komen, kan ook 2010 zijn ofzo!
ja ok thnx man ik las dat namelijk in de pu het is zoiets ja met films kijken en kost 550 dollar en dat geef ik er tog niet aan uit als je geen spel krijg ik w8 idd ja tot kerst ongeveer want dan zijn de egte goeie spellen zoals halo 2 unreal c. en nfl 2003 enzo
Wat kost 550$? *Ksnap niks van jou post. Edit: De xbox2, bedoellie die? Die prijs staat echt nog niet vast hoor, kan nog een oorlog uitbreken en een flinke inflatie optreden.
in de pu stond zo een stukje over dat ze nog lang niet van B.G met z'n xbox af zijn omdat er een nieuwe komt in 2004 waar je illigale films op kan kijken enzo die rond de 550 dollar ggaat kosten
Ja precies, nou die prijs staat echt nog niet vast hoor, valt echt nog niet te schatten ook... Inflatie spigimigatie!
Waarom een PS2 kopen als er begin 2005 al een PS3 komt? Waarom een AMD 2.0 ghz kopen als er binnenkort een AMD 3.0 ghz komt? Waarom de nieuwe Lego kopen als ze volgend jaar weer met een nieuwe serie komen? Waarom wil je die Xbox? Gamen, entertainment, dat moet je niet uitstellen.