[XOne] Xbox abo verlengd, fout gegaan?!!

Discussie in 'Games' gestart door BounceMeister, 10 dec 2003.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb sinds juni van dit jaar een Xbox LIVE abo dmv een normale starterskit. Ik heb er net een kit bijgekocht en de code ingevuld bij account management. De bedoeling is dan dat je einddatum met een jaar vooruit gaat, dat is echter hetzelfde gebleven!
    Wanneer ik weer een code in wil gaan vullen zegt hij dat dat niet kan en dat het abonnement omgezet wordt naar een prepaid abonnement. Pas wanneer het huidige abonnemnt afgelopen is, kan het weer veranderd worden staat er...
    Wat wel veranderd is, is dat bij de verlenging eerst anually 59,99 stond en nu 0,00.

Help!? :confused:

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Volgensmij is het helemaal niet mogelijk om je abonnement te verlengen dmv een nieuwe code uit een kitje. Anders zou MS gek zijn dat ze 60 euro vragen voor verlenging. Dan zou iedereen nieuwe kitjes kopen want dan krijg je er nog een extra headset bij.

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Net wat Biscuitje zegt....een kitje is voor een nieuwe gamertag :) je kunt je account er dus niet mee verlengen

4. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens Pejannl kan het wel, hij heeft het al 3 keer succesvol gedaan bij 3 verschillende Xboxen.

Het bedrag is dus naar 0,00 gegaan en wanneer ik weer op de modify knop klik komt deze melding:

Your account will be renewed into a prepaid subscription, which does not allow modifications. After your current subscription ends, you can modify your renewal.

Ik kan dus geen nieuwe codes meer invoeren!

Zie deze thread:

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=37509

Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  5. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dat KAN niet, echt niet geloof me maar. Je bent genaaid, 30 euri weggepleurd :D

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Starter kit is toch 60 euro? Zoniet waar is ie voor 30 euro! want dan haal ik hem meteen!

En om nog even iets nuttigs te posten, ik weet ook zeker dat je je oude abo niet kunt "upgraden" met een nieuwe kit. Die kit is de bedoeling van MS om goedkoop je verslaafd te maken aan L!VE zodat je een abonoment neemt erop waar MS weer aan verdient. Simpel als wat.

7. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Als dat echt niet kan, dan kun je ook die code niet invoeren. Dat werkt namelijk met de trial kaart ook niet. En bij MS zijn ze nog wel slim genoeg om dan ook deze code te weigeren.

Vreemd is alleen dat bij Pejannl de datum wel verandert, en bij mij niet.

@Genassix

Die heb ik bij de Freerecordshop besteld, 30 euro inderdaad. Online kon je hem weer heel even bestellen, daarna stond hij weer op niet leverbaar. Je kunt dus even kijken bij www.freerecordshop.nl of vragen in je plaatselijke FRS. Een hele goede aanbieding vind ik!

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn neef heeft het ook gedaan en dan zie je ook 0:00 staan voor de volgende betaling...

volgens mij kan het wel, maar ik zou het graag van iemand horen die het zeker weet (Pejannl ?)

9. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    @ BounceMeister thanx, door jou heeft ms nu een nieuwe L!VE klant erbij.

@ ---X---, je kan de administrators of de andere gasten die hier werken eens vragen hoe dat precies zit. Ik denk dat het dus een foutje is in een bepaalde versie xbox (er zijn verschillende versies van tegen hackers) waardoor dat bij de ene wel en bij de andere niet mogelijk is. Je zou het eens kunnen melden dus, maar ik denk dat het niet een legaal gebeuren is om zo je abo te verlengen. (zou wel erg goedkoop zijn 30 euro per jaar! + gratis headset van eigenlijk 40 euro!)

10. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    @ BounceMeister: Klopt niet van die 30 euro lees maar: (van free recordshop site)

Titel: Xbox live starterspakket

--------------------------------------------------------------------------------

Genre: x-box hardware
    Soort Drager: X-Box

Onze prijs: €59,99

>> Of bedoelde je de aktie dat hij 30 euro was als je er een L!VE spel bijkocht?!

11. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    DEGENE DIE ZEGGEN DAT HET NIET KAN ZITTEN ER DUBBEL EN DWARS NAAAAAAAAAAAAST.

Het kan WEL ! Kan gewoon bij account management op 3 manieren geloof ik....automatisch scratchkaart en nieuwe code!!!! En 60 euro is niet veel aangezien het anders per maand 6,- euro kost.....

Blijkbaar BounceMeister klopt dta gewoon? En zal hij bij de verlenging verlengt worden zonder dat het je nu geld kost!

EDIT: Hij kostte eerst zonder headset maar 30 euro bij free record shop is nu blijkbaar weggehaald...

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    en waar haal je deze informatie vandaan??

@biscuitje, als t goed is gaan de starterkitjes na 1 jaar met 10 euro omhoog

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Oei, dat is vervelend. Als Pejannl hier nou eens komt vertellen hoe het zit, dan ben ik blij :)

14. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon even leest in die topic die hier is achtergelaten staat daar Pejannl zijn opmerking in!

15. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hield al een tijdje de FRS site in de gaten. Die Live kit stond nog steeds op 29,99 euro, dat was inderdaad van die actie. Je kon hem alleen niet bestellen, omdat hij op "niet leverbaar" stond. Op 20 november zag ik ineens dat je de kit kon bestellen, en dat heb ik toen direct gedaan. Vandaag was hij binnen en ik hoefde maar 29,99 te betalen. Waarschijnlijk hebben ze het nu aangepast omdat ze ze niet meer zo goedkoop kunnen krijgen. Wel netjes dat ik hem nog voor 29,99 kreeg.

16. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Loopt die actie ngo steeds? Van koop een Live spel en je krijgt er een voor 30 euro?

17. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    denk het niet, staat niet meer op www.xbox.com/nl , dus waarschijnlijk niet. :mad:

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Voor alle duidelijkheid, Cyrilluz heeft even de precieze tekst gekopieerd (dank je):

Als je een code van een starterkit gebruikt om je abbo te verlengen, dan laat Xbox Live het volgende zien:

Je abonnement loopt af op <de datum die er eerst ook stond>.
    Op deze datum wordt jouw abonnement omgezet in een prepaid abonnement. Dat kun je nu niet meer veranderen. Zodra je huidige abonnement afgelopen is kun je het weer veranderen.

In het Engels

Your account will be renewed into a prepaid subscription, which does not allow modifications. After your current subscription ends, you can modify your renewal.

Omdat jouw code nu in het abonnementensysteem inegvoerd is kun je je account niet meer veranderen. Zodra je huidige termijn verlopen is, gaat de termijn van die tweede starterskit in. Gedurende díe termijn kun je je abbo weer veranderen en kun je opgeven of je dérde termijn ofwel prepaid ofwel credit card moet zijn.

Dus het is helemaal juist.

Willen de mensen die blazen dat je met een starterskit niet kunt verlengen svp stoppen met ouwehoeren? Schrijf niet over iets wat je niet weet, alsjeblieft!

Ik heb nu al drie accounts verlengd met een starterskit. Ik heb gecontroleerd dat de verlenging is geaccepteerd en ik heb geverifieerd dat de code niet opnieuw gebruikt kan worden. Daarmee is de kous af. Je kunt je account perfect verlengen met de code van een starterskit. Punt uit.

Deze post schrijf ik dus als member, niet als moderator.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan dit tevens confirmen bij de helpdesk ... mijn gamertag loopt nu af in 2005

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Maar dit verhaal gaat dus niet op voor die 2 maanden trial?

Deel Deze Pagina