Hoi allemaal, Tjee een hoop te doen over Xbox Live dus ik dacht, zal maar ff snel zo'n Live kitje bestellen hier op Xboxworld kan ik in ieders geval snel aan de gang. Maar nu zit ik eigenlijk toch met 2 vragen nl: Ik heb Kabel internet van @home... niets mis mee maar ik het aangesloten op een router, je kent ze vast wel van die kabel routers met ingebouwde firewall om het allemaal een stukkie veiliger te maken, router is tevens een 4 ports 10/100 mb switch. Gewoon een in stap moddelluhtjuh dus Welke poorten worden gebruikt door Xbox live UDP/TCP? en welke poort nr's?. En kan ik mijn xbox een ip adres/gateway/subnet opgeven in de reeks van mijn router? 192.168.1.0 /24 Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, In afwachting van uw antwoord, verblijf ik met vriendelijke groet, Dusun
Ook dan zul je nog moeten hoe dat je het ip adres van je xbox kunt aanpassen... ZUCHT... iets inteligentere antwoorden mogen wel... dubbel ZUCHT!
Xbox kan lekker DHCP'en, dus da's géén probleem! Maar ik wil je toch verwijzen naar de xbox site en daar verder kijken hoe je alles moet instellen en dergelijke.
Ok.. ik weet dat hij DHCP ondersteund, maar DHCP wil ik niet want PC's moeten een staties adres hebben ivm bepaalde software. Ik wil weten of dat ik mijn xbox een staties adres kan geven wat binnen mijn netwerk valt want dat kan ik nergens vinden.
Ja, dat kan. Je kunt in de Live instellingen opgeven: 1: DHCP met automatisch DNS 2: DHCP met handmatig DNS (als je DHCP dat niet ingesteld heeft staan). 3: IP/NETMASK/GATEWAY en DNS. PS: Ondersteunt schrijf je met een 't'. Ik trek voor deze fout een vol punt van je IP adres af!
Mooi.... BEDANKT voor dit intulectuele antwoord, hiermee heeft u mij UITSTEKEND geholpen. Ondertussen heb ik ook gevonden welke "CAR"poorten je open moet zetten dus ik ben er klaar voor! Laat 1'en en 0'en van M$ maar binnen komen. Bedankt nogmaals, toch fijn dat er nog mensen op de wereld zijn waar je een goede conversatie mee kunt hebben zonder dat de efficientie van de doelstelling hierdoor abrubt onderbroken wordt! Met vriendelijke groet....
Eumhz.. ik ben al connected met Xbox Live en heb alle instellingen er al instaan zonder dat ik zelf iets heb hoeven doen.. dus wat is je probleem?
Nog geen probleem, alleen voortijdige info... Heb n.l. da xbox live kitje besteld en die komt pas ergens in maart binnen en misschien da ik nog wa dingen moest aanpassen of zo... beter van te voren dan straks als die kit er is want dan wordt het gamen geblazen... nou nou Gr33tZ
Stefander NL ==> Add me to your Friends list... Nog maar 23 dagen, 5 uur, 12 minuten en 7 seconden...
End of the topic OK?!? Ik heb alle info die ik nodig heb, en hopenlijk hebben andere lezers ook nog iets aan de antwoorden... Succes to ya all, and see ya live! Gr33tZ