Xbox Actie !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vroaaaaap, 27 aug 2002.

1. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf 1 september krijg je bij de aankoop van een console een dvd kit en een dvd van jurassic park 3 gratis, en voor de diegenen die er al 1 hebben, ik de mijne nu een week geleden gekocht gvd

2. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Nu allerlei extraatjes verkrijgbaar bij deze Xbox DVD-set voor een superprijs!

U heeft nu de mogelijkheid om deze Xbox DVD-pack te bestellen bij bartsmit.com!

Als u deze Xbox (+ controller) koopt, dan ontvangt u daar tijdelijk GRATIS een DVD Movie Playback Kit (met afstandsbediening), de DVD "Jurassic Park III" én een Xbox Magazine bij! Bovendien kanmaak je dan ook nog s op één van de 25 Thomson Dolby Digital 5.1 Home Cinema sets! Dan hoor je niet alleen je films maar ook je games in Dolby Digital 5.1. Maar wees er wel snel bij, want OP=OP!

Hier volgen enkele gegevens over de Xbox:
    De Xbox is een nieuwe revolutionaire 128 bits spel console met diverse mogelijkheden, zoals een ingebouwde harde schijf, DVD speler en een Etherkaart, om in de toekomst razendsnel via het internet tegen elkaar te spelen!
    De Xbox heeft qua hardware vrij veel weg van een PC, de processor is een Intel Pentium III 733 Mhz.Bovendien zit er in de Xbox een hardeschijf, dit is uniek voor een console. De hardeschijf, met een capaciteit van 8 Gigabyte, zorgt ervoor dat je, je eigelijk nooit meer druk hoeft te maken of je wel genoeg 'blocks' op je memorycard hebt. Uiteraard zijn er ook diverse topspellen voor deze XBox verkrijgbaar! U kunt kiezen tussen verschillende genres.

Xbox specificaties:
    * CPU 733 Mhz * Grafische processor 250 Mhz chip van NVidia * Totaal geheugen 64 MB * Geheugen bandbreedte 6.4GB/sec * Polygon performance 125M/sec

Met andere woorden: dit is een superconsole, nu verkrijgbaar met vele extraatjes voor een topprijs!

Stond al een tijdje op bartsmit.nl :)

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    en nu maar w88 op een nieuw reward pack he..:+

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat dacht jij :)

Dat vind ik dus echt zulke domme opmerkingen, zag ik ook al op gamers.nl :)

5. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen :) Weet wel zeker van niet maarja hahaha :)

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    stond ook al =hier= :) (het plaatje is trouwens verandert

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    was niet serieus ]:- ]:- ]:- ]:-

8. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior