Ik kom net op Bart Smit.com en wat zag ik? Juist, onder het Xbox plaatje staat de knop Bestellen! Eerst stond er altijd Reserveren maar dat is nu dus aangepast! Zou het nep zijn? Zou kunnen, maar aangezien ze al verscheept zijn naar sommige winkels (zie het PowerShrimp filmpje) zou dit best mogelijk kunnen zijn! Hoe graag ik ook op de knop bestellen zou willen klikken, ik weet nog niet eens zeker of ik hem al mag van m'n vader. Iemand hier moet het dus ff doen!
je kan hem tog voorbestellen, en dan vraag je het je pa en als het niet mag dan cancel je hem. Trouwens, by bart smit daar krijg je eerst nog een mail dat je hem moet activeren of het wel echt is.
Ja ik had hem eerst gereserveerd en toen kreeg ik een e-mail waarin in stond dat ik hem kom bestellen en op 14 maart kon ophalen
Weird. Ik heb er gewoon op geklikt en kreeg een bericht waarin stond dat ie vandaag nog verstuurd word. Ben benieuwd.
ik heb hem ook besteld mijn bestelstatus is nou: uw bestelling is klaar voor verwerking... kwamen die spellen nou ook maar eerder uit
heb je je Xbox al liquid?? mijn status is nu:Uw bestelling is klaar voor verzending wordt ie dan pas 13maart verzonden?
Ja antuurlijk wordt die dan de 13e verstuurd, 14e is toch de release datum, waarom dan eerder versturen..
Zal ik je all die moeite ont doen de xbox word de 10 Verstyyrd dus de Pack huis gaat open! de 11 word alles verstuurd naar Noordholland de 12 gaat alles oof is alles all in zuidholland en de rest van nederland hebben zijn xbox all de 13 dus de 12 of 13 hebben meetse winkels ze all 4 van de 10 winkels gaat ze verkoopen voor de 14 en daar ebn ik 1 van
Ik heb gebeld, en ze zeiden dat hij waarschijnlijk de 12e of 13e word verzonden! Dit had ik ook met m'n PS2, die had ik 2 dagen voor de launch.