Xbox:alles past niet in doos.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Volkoren, 21 feb 2003.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb even een vraagje ik moet mijn Xbox opsturen naar Xbox costumer care want mijn Xbox is kapot :'-( Alleen ik krijg niet alles erin. Er moeten 5 spellen en een xbox. Kan iemand mij helpen hoe ik dat allemaal in die doos krijg :) :confused:

2. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    haha , is dit een serieuze vraag?

Men neme een cirkelzaag.. en... blalala

anders neem je toch gewoon een andere doos:confused:

3. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doe je je spellen erbij. Ik neem aan dat ze dat hebben gevraagd. Als ik nou 12 spellen heb liggen moet ik ze dan allemaal meesturen naar hun.

Je krijgt alles erin als je een stuk piepschuim eruit laat en daar je spellen in doen.

4. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet makkelijk passen! Ik snap echt niet wat hier nou het probleem mee kan zijn. Toen ik mijn xbox moest opsturen gingen er 4 spellen mee en da ging ook zonder problemen, dus dat ene extra doosje moet ook wel kunnen.

5. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Kan geen andere doos nemen ze hebben een speciale doos opgestuurd. maar er zit egt vet weinig ruimte en waar heb je die spellen dan gedaan

En ze hebben gevraagd om de spellen mijn Xbox maakt krassen :) Dus sommige games moeten vervangen worden

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Xbox:alles past niet in doos.

Ja ik doe dat piepschuim er dan wel even uit denk ik

7. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is opgestuurd voor exact hetzelfde probleem, krassen, maaruh dat is al weer bijna een jaar geleden. Ik zou echt niet meer weten hoe ik die spellen erin gedaan heb, maar ik kan me wel herinneren dat het echt geen probleem was.

Toen die kerel van UPS langs kwam om de doos af te geven, heeft ie gewoon ff gewacht zodat alles in de doos geladen kon worden en kon hij 'm direct weer meenemen.

8. Memphis

Memphis Lid vanaf het begin!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan stuur je ze toch op zonder doosje! Ze hoeven toch alleen de spellen te vervangen niet de doosjes.

9. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    dan raken ze beschadigd :+

10. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon weer opbellen en vragen naar een grote doos:+
    die hebben ze heus wel als ze je een nieuwe xbox kunne geven kunne ze ook wel een doos geven :D

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga wel gewoon stukje piepschuim eruit laten :)

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    toen ik em een half jaar geleden opstuurde wegens de krassenkwaal, toen moest ik 1 game waar krassen opzaten meesturen(in dit geval dee ik halo). zo konden hun zien dat het aan de dvd drive lag. overigens hebben ze halo niet vervangen voor een nieuwe

Deel Deze Pagina