xbox-bazar klacht.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Scooter, 25 jan 2004.

1. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het spuug zat met die mods en zo.
    ze kunnen je ook wel effe waarschuwen en je titel veranderen.
    kicken snap ik wel.
    maar telkens met die threadtitels.
    wie is het met me eens?
    zet het hier neer.

Greetz Scooter

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Lees gewoon eerst de fax, de mods zullen wel in hun recht optreden

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Op deze manier hopen we een strak, duidelijk en overzichtelijke X-bazar te creëren, waar iedereen makkelijk kan vinden wat ie zoekt.

4. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    bullshit.
    eerst 2x waarschuwen en dan pas een thread van je sluiten.
    dat vind ik gewoon.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer, je mening telt in dit geval niet. Sorry.

Je moet begrijpen dat in de tijd dat we die regel níet hanteerden, het één grote bende was in X-Bazar. Regelmaat was wat we nodig hadden, en lief vragen of men correcte threadtitels wou hanteren werkte niet.

Bijhouden van waarschuwingen rond threadtitels wordt een hels karwei, terwijl de fout eigenlijk gewoon bij jezelf ligt.

6. Scooter

Scooter mijn brommer

Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar, maar je kunt temminste 1x waarschuwen.
    je verandert de threadtitel effe en zet de faq er effe neer.
    dat zou ook aardig zijn.

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik

was een thread voor verkopen van spellen begonnen, stond er niet voor (TK) of zo!!!!!!!:mad: :mad: :mad:

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor één keer is dat geen enkel probleem. Ik herrinner mij echter nog de tijd dat TheOne2000 volledig onzichtbaar voor iedereen de threadtitels aanpaste naar het protocol en dat brak hem gewoon op :)

Daarnaast heeft de 'nieuwe', en hardere, aanpak veel meer effect.

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moeten ze iedereen gaan waarschuwen.. BTW een faq is er niet voor niets.. Lees die eerst voordat je wat post. En als de mods iedereen eerst moeten gaan waarschuwen.. Ik denk dat die personen meer leren van een slotje niet dan?

10. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het altijd al gevonden dat hier de Mods een beetje te snel optreden...Wil je de mensen helpen met dit forum? Wacht dan tenminste tot ze geholpen zijn en gooi ze dan weg, en als er niet wordt geantwoord, verwijder ze dan na een tijdje. Want dit forum heeft veel van zijn glans verloren, ofwel in den beginnen was het hier nog een democratie, nu is het meer te vergelijken met een dictatorschap...

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja wat heb je daaraan? Als het al kan? :/ De topictitel blijft nog altijd verkeerd

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dan zullen de gebruikers het er wel naar gemaakt hebben... maar jij ziet "The BIG M" dus als dictator... beetje radicale mening voor een bemiddelboek...

Back on-topic: Gewoon ff de FAQ lezen dan heb je al die problemen niet... je moet het in dit geval dus echt bij jezelf zoeken en niet bij de dicatatuur van xbw (om even met williewonka's woorden te spreken)... :+

13. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dus jij wil zo graag member van de maand worden ofzo? Ik vind het juist goed vna Scooter dat hij zijn ongenoegen laat zien, en als jij dan aan komt zetten tegen MIJN MENING, een mening vraag maar wat dat is, dan heb je er zelf geen geloof ik. Alsof jij het zo naar je zin hebt als elke thread van je wordt afgesloten. En denk jij dat elke newbie weet dat er een FAQ is? En als ze dat nog aardig wordt gewezen, maar veelal wordt er al gezegd van laat ik het niet meer zien gebeuren...

Edit: En een waarschuwing? Denk je nou echt dat ik daar mee zit? Als ik hier wordt gebanned dan ga ik wel naar een ander forum waar de sfeer nog niet is verziekt door Mods met een ego tot in de sky...

Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  14. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het een kleine moeite is om even opteletten waar je mee bezig bent op dit forum.

Als je elke topic in de Bazaar ziet beginnen met [tr/tk],dan gaat er toch wel een belletje bij je rinkelen dat het hier de standaard is om het op deze manier tedoen?

Gaat dit belletje niet rinkelen dan wordt er verteld hoe het wel moet,en wordt je huidige topic gesloten.

Dat is toch een mooie oplossing lijkt mij?

De hele boel is overzichtelijk,en je ziet precies wat er aangeboden wordt.Dat is toch wat je als koper wilt zien?

Een mod zal jouw topic niet sluiten als je het op de juiste manier doet toch?

Oja,ik loop niet teslijmen ofzo hoor,maar in real life heb je ook een standaard waar je je aan moet houden,en dus ook op een forum.

Hooooi

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Regels zijn regels jongen, daar doe je niks aan. Wij willen een voerzichtelijk forum waar iedereen kan vinden wat hij zoekt. We hebben geprobeerd in Xbazar tolerant te zijn, maar dat werkte gewoon niet. Daarom gewoon dit harde beleid. Het enige wat we van je vragen is dat je de FAQ leest voordat je iets post.. kennelijk neemt iemand die moeite niet en plaats gewoon zijn draad. In de FAQ staat DUIDELIJK dat dan je draad wordt dichtgegooid. is je eigen schuld, en niet de schuld van de mods. Regels zijn regels. Dat newbies het niet lezen moeten ze zelf weten, resultaat is dat hun thread dicht gaat, simpel. De politie pakt je ook op als je steelt en zegt ik wist niet dat dat niet mocht.

Persoonlijk vind ik XBW gewoon hartstikke gezellig als je normaal bezig bent. Als je gewoon de regels weet die alleen zijn ogpsteld om het beter en overzichtelijk te maken, zijn we echt geen dictators die je onderdrukken ofzo.

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Als al je threads gesloten worden, dan doe je volgens mij toch echt iets heel erg verkeerd.....:{

17. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat een thread wordt afgesloten omdat er geen [TK] voorstaat, hoe krom is jullie systeem dan? Een kleine verandering is genoeg, zo heb je minder vragen als waarom is mijn thread gesloten etc. En dan kunnen jullie wel los gaan tegen mij, maar ik heb een waarschuwing omdat ik iemand HIELP! Ik vertelde hem de nadelen en de voordelen van het modden. Ik heb zelf mijn xbox niet gemod, omdat ik waarde hecht aan de originaliteit en heb daar best geld voor over. Maar wat nou mensen met een kleiner budget? Die kunnen geen 60 a 70 euro missen. Vroeger, de goede oude tijd, was een spel maximaal 130 gulden, en dat is omgerekend zo'n 62,50 euro. En dat betaalde je dan voor een game met 4 game discs, zoals FF:IIX. En ik hielp die jongen, en als geintje ging ik tegen Darkwing in, en zei alleen Omgebouwd...Pats! Boem! Waarschuwing! Dus als dat niet overdrijven is... Is dat een wedstrijd wie de meeste mensen een ban kan geven... En gezelligheid hier? Ik heb al verschillende threads voorbij zien komen over het verzieken van de sfeer, door de zogenaamde wannabe 'Mods', dus zo gezellig zullen de mensen het hier niet vinden. Zelf vind ik dat er toch echt een vrijheid van meningsuiting moet plaatsvinden, en dat betekent toch echt dat je geen waarschuwing krijgt voor het geven van een mening. Zeker als het niet in een flame/spam/fanboy reactie komt. Mensen komen hier zeker niet meer met de intentie van 'Joepie, is even vrienden maken!'....Maar ze komen hier voor de infotmatie die ze wordt gegeven. En als je dan iets wil posten, moet je je aan zoveel regels houden, dat het meestal niet eens de moeite meer waard is. En ookal krijg ik hiervoor nog een waarschuwing, het maakt me niet eens meer uit. Ik kijk de site voor de info, en het forum voor de gossip. Maar jullie zijn heus niet de enige waar je je gossip vandaan kan halen. Xbox Arena heeft een forum, veel kleiner, maar veel vriendelijker en daar ga ik wel met plezier kijken.

18. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het wel goed zo, iedereen ziet meteen wat er te bieden is of het te koop/ruil of gezocht is. Ook is het zoeken op spel zo stukken makkelijker

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Denk dat het een beetje moeilijk om bijtehouden word wie je al hebt gewaarschuwt. Daarbij word je denk ik ook wel moe om steeds de titel aan te passen. Nu is het meestal overzichtelijk en is wel zo makkelijk zoeken vind ik althans.

En ik vind het gewoon dom als je 2 keer de zelfde fout.

Een ezel in het algemeen stoot zich niet 2 keer aan de zelfde steen.

Maar een ezelin dat domme dier doet het nog wel een keer of vier. :+ (sorry [munch] :))

Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  20. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    IK VIND:

Als je bij een club (Xboxworld of andere) wilt horen, dan moet je je toch aanpassen. Uit het verleden is gebleken, dat als je mensen teveel sociaal/zelfstandig behandeld, ze er kennelijk niet meer mee om kunnen gaan.

Dus gelijkheid voor iedereen en REGELS !

Waarom kan 90% er dan wel mee aan de slag en moeten er voor anderen alleen maar uitzonderingen komen.
    We gaan dan dus 90% bestraffen om lekker sociaal over te komen bij de overige 10%.

Nou dan heb ik nieuws voor je: Als je het ergens anders beter kan krijgen (Xbox Arena of andere), dan kan jij en de rest van die 10% beter naar dat andere clubje gaan, zodat "mijn" 90% zich niet zo hoeft te ergeren.

Op je andere punt, over die "wannabe 'Mods", ben ik het helemaal met je eens en is het verschikkelijk irritant als er weer iemand opstaat, om iemand "de les" te lezen !
    Terwijl we dus al met die nieuwe regels, de zaken in goede banen willen leiden.
    Er zijn "mods" zat en ook mondig genoeg om in te grijpen (wat al blijkt uit deze discussie), dus laat dat werk ook lekker aan hun over.

Maar goed, dit is mijn mening ! :p

Deel Deze Pagina