XBOX bepaald mijn leven

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door robert22nh, 19 mei 2002.

1. robert22nh

robert22nh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier nog meer last van. Elke dag spelen en elke dag de laatste nieuwtjes op internet lezen. Dit is nog het enigste wat ik doe de hele dag.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :D Jongen wij zijn bijna de hele dag met deze site DUS Xbox bezig... ( En spelen etc.)

3. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zit bijna de hel dag naar xbox nieuwtjes te zoeken speel trouwens niet meer het gaat nu een beetje vervelen halo ik wacht tot mijn rewardpack er is:p

4. nees

nees n33s

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een soort virus wat je te pakken hebt gekregen. Je kunt het gewoon niet loslaten.
    8)

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb PGR, ik speel het nog wel veel maar ik heb het zo goed als uitgespeeld dus zit ik nu een beetje alle X-Box nieuwtjes te checken en te wachten tot ik Halo krijg (m'n broer is bijna jarig) en dan ga ik weer een maandje of wat gamen. trouwens, met halo ken je toch ook nog gewoon co-op doen das schijnt toch ook vet te zijn???

SijmeZ

6. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja co-op is echt vet

7. Flood

Flood Guest

nee dat heb ik nou niet zo...maar dat komt waarschijnlijk omdat ik maar weinig achter de pc kan...en speel nu op de box alleen nog maar halo en dat ook niet zoveel...als je het te veel doet wordt het saai denk ik. dus daarom doe ik het niet

8. xboxgamer

xboxgamer Guest

als je er eenmaal aan begint houd je niet meer op ik kijk elke 30 min op xbw of andere xbox sites tijdens de loadings bij halo

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Zo lang duren die loads nou ook weer niet! ;)

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    K heb Halo nog niet Coop gedaan, geen 2de controller (nog:)) maar krijg je wel gewoon alle filmpjes als je coop speelt?

ff nieuwschierig

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    yep! :+

12. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Robert, ik weet PRECIES wat je bedoeld.

Ik heb normaal niet zoveel met computers enzo en het eerste wat ik sochtends altijd doe (na peukje) is computer even aanzetten en even berichten op forums checken. Deed ik normaal nooit. Dan stond m'n computer 2 keer per week aan ofzo.

Deel Deze Pagina