ik was vandaag bij de media markt in rijswijk en daar zag ik de xbox te koop staan voor €459.- maar op de website staat dat hij nog €479.- kost. weet iemand hoe dit zit enne.. is de controller echt zo zwaar of komt dat door die gekke buis die bij de MM eraan zit
xbox 399 in duitsland ( wie kan mijn vragen beantwoorden ) ik ben in duitsland geweest in de moma en daar hadden ze ook een xbox voor 399 euro.... nu had ik dus een vraag kun je die xbox gewoon omzetten in het engels ( de menu's enz..) en als ik die xbox in duitsland koop kan ik er dan gewoon de nederlandse games van de intertoys erop spelen???? HELP ME !!
je moet het gewoon zien als een Europeese Xbox, met een duitse taal erop. Maar zit nederlands er dan niet tussen? Maar zowiezo, als ik hem heb, ik zet hem op engels, nederlands zuigt eingelijk best wel [prive aan wouter]zullen we Xboxworld.nl niet een engelstalige site maken?[/prive aan wouter]
Nederlands zit er sowieso niet op. Maar op de Europese Xbox (die is dus in elk land hetzelfde..) kan je wel duits kiezen.
Dat hadden we ook kunnen doen, maar nu kunnen we lekker in onze eigentaal praten Als we een Engelse site gemaakt hadden waren we denk wel een stuk beter geworden (lees=meer bezoekers) maa rdat vind ik nie zo erg..
Kom op zeg, je weet dat je een pal en een ntsc versie hebt(amerika) neem eens een keer de moeite om een forum door te lezen!!!
ik haal bijna al me shit voor pc en zo bij de mediamarkt in duitsland daar is het altijd goedkopah.. mizgien gah ik vandaag de xbox ook halen voor 399 €