xbox magazine heet het volgens mij.. komt om de 3 maanden uit is dat vna deze site?? ik vind het trouwens jammer dat ik elek keer zo lang moet wachten!
Werkt geloof ik wel samen met deze site. Ik vind het blad overrigens persoonlijk niet veel aan. Weinig tot geen exclusives en de reviews zijn ook niet erg professioneel. De enige reden dat ik het altijd koop is omdat het het enige nederlandstalige xbox blad is en omdat het niet zo duur is natuurlijk .
XBM is partner van Xboxworld. De website is www.xbm.nl. Komt geloof ik 1 keer in de 2 maanden uit. De volgende editie is over een paar weken Trouwens, er is een speciaal subforum over: Xbox Magazine: Vragen, reacties en feedback.
Ben ik het wel mee eens, die reviews lees je ook op internet maar goed. 4,50 is al aardig duur maar koop het gewoon anders sta ik zo lang in de winkel te lezen
Pim, als je eens goed had rond gekeken op de main page van dit forum zag je staan: Had je weer een domme vraag bespaart. *Tip.. Kijk eerst eens wat rond voordat je iets vraagt. En als je wou weten of er een Xbox Magazine was, waarom gaje dan niet ff naar de plaatselijke bruna/boekhandelaar... Daar kan je ze zrlfs kopen.
* zucht.... Je hebt helemaal gelijk Dioga, maar ik ben bang dat deze jongen vrij hopeloos is, ik vrees dat ie het nooit zal leren.....
Tja, en ik vrees dat jij nu gelijk hebt Dubbel D... Laten we hopen dat het nog ooit goed komt.. (*slijm... )
lol zeg pimmetje...ik ben al het een en ander gewend omtrent stomme vragen en opmerkingen in de audio vraagbaak hier. jij heb hier in zo'n korte tijd van mij de nummer 1 status behaald van topics openen die slaan als een lul op een drumstel. pimmetje gefeliciflap met je titel