Er is al een officieel XBox blad te koop in Amerika www.oxmonline.com volgens mij.. maar dit blad is nog niet te koop in nederland dacht ik
ik weet het niet sinds ik hem niet ga importeren (het blad) ik ken een winkel die nogal veel uk-game blaren heeft.
meld ons dan even of je zo'n blad in NL gevonden hebt.. maar ik neem op dat soort dingen denk ik geen abonnement.. alles staat ook wel op internet, alleen die gamediscs zijn wel interessant
hele goede blad met echt de beste subjects en objectieve info is de EDGE uit de UK bij de meeste beter zaken wel te halen je betaalt er wel 20 piek voor...bweheh..bij de BRUNA hadden ze hem ook dacht ik..great magazine... *Voor Wouter...de info waar ik die topic op liquid mee aan kwam zetten kwam uit de EDGE
Ik heb nog zo'n dacht ik van toen ik in Amerika was dat ik lid kan worden van die blad en ik geloof dat ze hem ook op sturen ik weet het nie zeker ik zal wel ff kijken
ik heb een amerikaanse OXM met dvd het eerste echte nummer, wel leuk blad nog niet echt gelezen eigelijk, coole dvd met filmpies