hallo, iedereen weet er toevallig iemand wanneer er weer een nieuwe versie van een blad uitkomt waar een demo cd bij zit?? want, eerst lagen er iets van 3 verschillende bladen met een demo cd.......... EN DIE ZIJN NU ALLEMAAL WEG!! echt bij ELKE winkel!!?? dus als iemand een paar data's weet wanneerer bladen uitkomen, zet die er dan please bij!!??!!
Das niet waar ik heb heel veel lol gehad aan demo`s van ff of pgr. Je bedoeld het blad official xbox magazine Uk versie. Er zijn er nu 2 van uit en in london zelfs 3 dus de 3e zal hier snel weer verschijnen. Het is een vet blad en de demo`s zijn ook vet. Dit is de site: www.officialxboxmagazine.co.uk btw: In episode 3 STAAN DEMO`s VAN: Dead or Alive 3, Gun Valkyrie, Oddworld: Munch's Oddysee and Cel Damage. Dus beter komt die snel want die wil ik wel. Ook zit er bij dat blad trouwens altijd een vette megaposter. Frank
uhh ik ga altijd naar de bruna voor mijn bladen (gamequest en de pu enzo) want die is lekker dichtbij..maar ik heb daar nog nooit een xbox blad zien liggen...waar kopen jullie hem dan?
heb net eergisteren gekocht....14 euro's update aan Flood : bij bruna hebben ze hem Hier wel....maar ik heb hem bij stevens gekocht (grote boekenhandel)
ja klopt ik heb dat blad ook gekocht (1e nummer alleen). Het is wel relaxed, maar erg duur (30 piek ofzo). En nu ik mn games lekker kan huren bij de videotheek, koop ik het blad helemaal niet meer. Ik bedoel lezen doe ik toch niet, daarvoor ga ik liever naar een website, da's tenminste up2date !!
nou... soms staat er meer nieuws in zo'nblad hoor....je ziet meestal ook op website's gepost...wel lazen in het Uk Mag...blabalabla...en je krijgt eerdere previews en veel exlusiefs...Serieus ... (en ik speel atijd die demo's) maar weet je wat ik kut vind van de Videotheek....ik breng het nooit terug die games...en dat is kut Later
ik zoek nu al de hele middag naar het officieele blad want ik wil wat te lezen hebben voor als ik morgen in da auto zit opweg naar parijs maar mijn bruna heeft hem niet meer, ako niet en de siagern boer ook niet vast uitverkocht ofzo valt me wel op al die xbox bladen vliegen volgens mij de deur uit in tegen over stelling tot het 5 keer goedkopere N3 magazine van gamesen over de gamecube. maarja boeie wara maak ik me in hemels naam druk over. Trouwens ik heb nog een nieuwtje ik ben de nieuwe aanwinst van xboxworld voor nieuws e.d, tis maar dat jullie het weten vanaf volgende week vrijdag dus weer een vincent buitelaar nieuws update.
ik ga dinsdag naar enschede, naar de discovery, daar hebben ze toch wel bladen met demo-cd's?? of niet?? ( bij de weg ) de discovery in enschede is ZWAAR DOPE als je er nog nooit geweest bent, zou ik er maar is gauw gaan kijken!!
Komt vanzelf, er moeten eerst nog wat meer games komen en xboxen verkocht worden. Dan kunnen videotheken er niet meer omheen. Het is op dit moment nog een te groot risico omdat er een heel assortiment aan games gekocht moet worden.
Heb er familie wonen, ben er ook geweest!! Zeker een van de vetste winkels die ik heb gezien!!! Moet je zeker zien!!!
ja, maar zit er bij die XBOM ook een demo cd?? dan?? en uh.......nog een keer als je nog niet in enschede bent geweest weet je niet wat je mist dat is echt een relaxde winkel