Hallo, heb sinds kort een xbox, en soms tijdens het spelen (doa begint de xbox een beetje te 'brommen'. Gaat dan na 10 seconden weg, en soms komt het weer. Iemand van jullie dit ook? En hoe groot moet de ruimte zijn om je xbox heen, zodat ie niet overhit raakt? Het is namelijk wel heel verleidelijk om mn Cube op de xbox te stallen om ruimte te besparen.
Doe ik ook gewoon. DVD-speler daarop Receiver, daarop PS2, daarop Xbox, daarop ntsc Xbox daarop gamecube en centerspeaker. Zolang er maar genoeg ruimte aan de zijkanten en de achterkant zit, lijkt me dat het geen kwaad kan.
waarschijnlijk is dit het opstart geluid( vraagje: maakt jouw PC nooit geluid?) anyways er MAG GEEN spul tegen de ventilator(ACHTER BIJ DE DRADEN) zitten.. (hou dingen maar zo`n 5 a 25 cm ergens vandaan)
Ach is maar een PS2 Nee, kan ie wel hebben denk ik. M'n dvd-speler heeft het zwaarst te verduren, deze zit helemaal onderop plus dat je openingen aan de bovenkant nu bedekt zijn door de receiver. Das niet echt goed natuurlijk, maar ik kijk hooguit 2 dvd'tjes per week dus ook dit lijkt me niet echt een probleem.