Ik hoorde laatst heel zacht gebrom. Toen zette ik hem later uit hoorde je het echt heel goed...je hoorde dat hij uitging.. Hoor het nu nog steeds ook als hij aangaat...dan voel je beetje trill;en van de cd speler en dan hoor je ook dat gebrom weer... Denk dat het de dvd drive is... Maarja heb er niet last van eigenlijk dus... Is niet zo ernstig of wel?
Mijn Xbox bromt altijd als ik DoA3 speel... Heb het bij geen enkele andere game, ligt waarschijnlijk gewoon aan de DVD.
Krijgt waarschlijnlijk de baard in de keel nee maar bij DOA3 heeft bijna iedereen last van, zal wel komen dat er veel word gepompt naar de HD wat betreft Cyrillus: Als je denkt dat het echt fout zit misschien eens de MS opbellen ofzo
IK vind het zo irritant als ik de hele tij die hd hoor ratelen, ze hadden er best wel een stillere hd in kunnen zetten een liquid bearing maar dan 8gb versie natuurlijk (of 10)
Ik heb wel dat die een beetje gaat brommen als er geen DVD inzit, dan kijkt die of er 1 inzit en dat blijkt dan niet zo te zijn
IK vind het zo irritant als ik de hele tij die hd hoor ratelen, ze hadden er best wel een stillere hd in kunnen zetten een liquid bearing maar dan 8gb versie natuurlijk (of 10) Dan moet je je tv wat harder zetten. Bij mij staat ie altijd hard aan. Ik heb dan wel dolby, maar als je dat nou zo goed hoord dan zet je hem toch gewoon harder aan
dat zou ik kunnen doen ja maar als ik gotham speel dan vindt ik het niet lekker spelen als ik de kamer uitgeblazen wordt door het motorgeluid van de auto(als ik single player doe heb ik de laatste tijd de muziek uitgezet zodat ik lekker goed kan bepalen wanneer ik door moet schakelen), bij hitman doe ik m wel altijd lekker hard, kan je elk geluidje horen
Die van mij produceerde laatst ook een oorverdovend lawaai (erg hard gebrom)... uiteindelijk heb ik de console op z'n kant gezet en toen was het voorbij. Komt waarschijnlijk door excentrische CD/DVDs, het ligt dus niet aan je XBox zelf
Lekker lollig shriko als je geld automaat je pasje opvreet vreet jij dan de geldautomaat op... Naja das een weirde vergelijking maar je moet geen grapjes gaan maken als mijn xbox neit goed werkt.
Je kunt de xbox met een kat vergelijken als hij blij is bromt hij, dus don't worry je zorgt gewoon goed voor hem.
lolz, idd pas iets gaan doen als ie het niet goed meer doed (duidelijk --> boomer zou jij je user text niet moeten veranderen in brommer in da house??
Afhankelijk van welk spel je speelt maakt mijn xbox ook een brom geluidje. Maar vergeleken met mijn ps2 is het niks, die lijkt af en toe wel op te stijgen. Tenzij je hem verticaal plaatst want dan is het een stuk minder. Heeft waarschijnlijk te maken met cd fibratie in de console. Het gewicht en balans van de cd heeft daar invloed op. Natuurlijk verzin ik dit ter plekke dus het kan ook allemaal onzin zijn wat ik zeg, maar goed?
Nou zeker met de xbox lijkt me dat dus niet de bedoeling! Misschien kan t ook wel helemaal geen kwaad, maar als je kijkt naar de vormgeving van de xbox dan is die niet bedoeld om op zn kant gezet te worden.